omalta koneelta sellasen hienon lehtosen kuvan,mutta se tulee pienenä vaan enkä löydä sitä netistä enää... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:Kenetkäs piti linkittää tänne, jos mie osaisin paremmin laittaa kuvan ?Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mun on pakko koittaa saanko tän tänne isompana...
no en saa ja tosta pikkuläntistä saa mitään selvää |O
onko siinä osotteessa loppupuolella sulut?jos on niin se ei tuu jostan syystä :|Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:ei tuu vaik teen noin.. mikä mättää???
sillä samalla sivulla oli niin paljo muitaki kuvia että se ei onnistunuAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mistä sä sen sait?? mulla oli pari muutakin mut ei ne jostain syystä tuu. en käsitä mitä teen väärin?
no kun se nyt tässä mättäkin et teen just noin.. ja silti kuva ei tule? en ymmärrä.. ja oon viel tarkastanut tekemiseni moneen otteeseen.Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:sillä samalla sivulla oli niin paljo muitaki kuvia että se ei onnistunuAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mistä sä sen sait?? mulla oli pari muutakin mut ei ne jostain syystä tuu. en käsitä mitä teen väärin?
mut ku oot kuvan päällä niin paina hiiren oikeeta nappia niin että tulee tekstiä,niistä valitset sen ominaisuudet ja painat sitä,sit sieltä maalaat siniseksi sen osoite(URL)-kohdan ja kopioit sen tänne,sit taas pistät siniseksi ja klikkaat tota maisema-kuvaa ja silleen sen tulee
tai sitten vastaavasti ensin klikkaat yhdesti tota maisema-kuvaa ja sit meet sen kuvan luo ja teet niinku käskin ja klikkaat toisen kerran maisemaa...
vaikee selittää mut näin se mulla tulee,ymmärsitkö?
ilmeisesti,pitää alkaa vähän lisää höystämään.ukolla tullut reilusti painoa niin on itsetunto nollaAlkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:mustis B) ??