Kuumia isäntiä! (kuvien kanssa)

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mun on pakko koittaa saanko tän tänne isompana...

no en saa ja tosta pikkuläntistä saa mitään selvää |O
Kenetkäs piti linkittää tänne, jos mie osaisin paremmin laittaa kuvan :) ?
omalta koneelta sellasen hienon lehtosen kuvan,mutta se tulee pienenä vaan :( enkä löydä sitä netistä enää... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mistä sä sen sait?? mulla oli pari muutakin mut ei ne jostain syystä tuu. en käsitä mitä teen väärin? :(
sillä samalla sivulla oli niin paljo muitaki kuvia että se ei onnistunu :)

mut ku oot kuvan päällä niin paina hiiren oikeeta nappia niin että tulee tekstiä,niistä valitset sen ominaisuudet ja painat sitä,sit sieltä maalaat siniseksi sen osoite(URL)-kohdan ja kopioit sen tänne,sit taas pistät siniseksi ja klikkaat tota maisema-kuvaa ja silleen sen tulee :)

tai sitten vastaavasti ensin klikkaat yhdesti tota maisema-kuvaa ja sit meet sen kuvan luo ja teet niinku käskin ja klikkaat toisen kerran maisemaa...

vaikee selittää :D mut näin se mulla tulee,ymmärsitkö? :D

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mistä sä sen sait?? mulla oli pari muutakin mut ei ne jostain syystä tuu. en käsitä mitä teen väärin? :(
sillä samalla sivulla oli niin paljo muitaki kuvia että se ei onnistunu :)

mut ku oot kuvan päällä niin paina hiiren oikeeta nappia niin että tulee tekstiä,niistä valitset sen ominaisuudet ja painat sitä,sit sieltä maalaat siniseksi sen osoite(URL)-kohdan ja kopioit sen tänne,sit taas pistät siniseksi ja klikkaat tota maisema-kuvaa ja silleen sen tulee :)

tai sitten vastaavasti ensin klikkaat yhdesti tota maisema-kuvaa ja sit meet sen kuvan luo ja teet niinku käskin ja klikkaat toisen kerran maisemaa...

vaikee selittää :D mut näin se mulla tulee,ymmärsitkö? :D
no kun se nyt tässä mättäkin et teen just noin.. ja silti kuva ei tule? en ymmärrä.. ja oon viel tarkastanut tekemiseni moneen otteeseen.

siis ei onnaa. selitän nyt.. kertokaa mikä menee väärin: menen haluamani kuvan päälle ja klikkaan hiiren oikeaa painiketta, valitsen ominaisuudet ja maalaan sieltä osoitteen ja kopioin sen. liitän täällä osoitteen kenttään, maalaan sen uudestaan, painan maisemaa ja lähetän.. mitään ei tule, miksi?

vieras
mulla mies just veti henkeen ja rupesi huoraksi haukkuun kun katoin näitä kuvia.olen kuulemma lapsellinen.näillä on sentään vaatteet päällä toisin kuin hänen kahtomissa kuvissa

Yhteistyössä