Kuumia isäntiä! (kuvien kanssa)

James Hetfield
Voisin syödä elävältä. :p

Kurt Cobain
Joo,jos se eläis.Ei nyt.

Antonio Banderas

Tää on semmonen johon ihastuin pienenä tyttönä mutta se meni ja kuoli 20-vuotiaana.. :'(
Ääni kuin Elviksellä.Ihana.
Eli siis Sauli Lehtonen,jotkut kai ainakin muistaa.
:snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
chrissy sulla on tosi laaja miesmaku :) siis noi monethan on ihan täysin erilaisia keskenään :D
Kiitos! juu olen huomanna saman! esim. Ville tuomi verrattuna Brian molkoon
tai sit Elijah Woodia tohon bullet for my valentinen laulajaan Matthew Tuckiin nii onhan ne kuin yö ja päivä mut aaaaah nii sulosia!

moni onki ihmetelly just sitä et mitä esim. mä nään tos Brian molkos.. sehän on niin "naismainen" ku olla ja voi.. mua taas kiehtoo se androgyynisyys.. esim. sama ku L-koodin shane (joka ei kyl kuulu mun suosikkeihin)

Mut sit en lämpee yhtää millekkää ville valolle tai Chris Cornellille.. yäk..

ja sit nää mil o toinen jalka haudas ikänsä puolesta.. esim. al pacinot ym.. hyh

ja en tykkää brad pittistä.. yäk!

Nii ja sit sellaset tissiposki-miesmallit ku joku Marcus Schekenberg (voi olla et toi sukunimi on pv kirjotettu) nii hyyyi!

vieras
pahat pojat on jees. ja hieman karismaattiset kirveellä veistetyt. ja jostain elokuvista jää se ihastus päälle, se tunnelma jne. eli mulla näitä ihastuksia niin paljon että menis sivut tukkoon :)

tää henkilä kiehtoo mua ihan suunnattomasti! ottasin sen kirkuen mutku se on nii lyhyt! oon ollu sen keikalla (voi luoja et se oliki hyvä!) Mut kiehtoo nii kummasti!

ja tää

japanilainen rokkari Gackt (oon outo)

Yhteistyössä