~~kuumia aaltoja~~ "so what"

Oivikki iso iso virtuaalihali sinne.
meillä ei ole mitään joululahjoja vielä hankittu eikä pahemmin vielä ees harkittukaan. lapsille jotakin ostetaan kaikille neljälle siis joten se tulee olemaan vaikeaa kun kaikki eri ikäisiä ja ollaan annettu lelulehti johon jokainen on saanut merkata oman nimikirjaimen toivotun lahjan kohdalle jos se sitten olis meille vanhemmille helpompaa miettiä toiveitakin.
 
  • Tykkää
Reactions: paulanna
Ihanat bileet Marzalla ollut, todella kiva kun onnistui noin hyvin ja porukka viihtyy sekä itsekin :)
Meillä myös lelukirjat annettu katottavaksi lapsille ja sieltä ovat valinneet ehdolle mistä tykkäävät. Se on hyvä keino :)
oivikki todella paljon voimia :hug:

Meilläkään ei joululahjoista mitään tietoa, sen verran ollaan suunniteltu, että 3 lahjaa jokaiselle. Viidelle kun pitää hankkia niin rahaakin palaa ruhtinaallisesti. Täytyy myös koittaa tasapuolisesti ostoksia tehdä, ettei sen takia mene lasten joulu pilalle :whistle: =) kerran kun sattui olemaan yhdellä 20e kalliinpi lahja niin toiset nostivat siitä metelin :D
 
Lilleriina harmi, että oli noin tympeää porukkaa bileissä. No eipä tarvi jatkossa katella, jos ei halua. :heart:

Marzan Onnittelut juhlien onnistumisesta ja ihana päätös ne roihut. Onneksi ilma suosi teitä. :flower:

Oivikki olen tosi pahoillani, jos se nyt negan pukkas. Pienelle pikaista paranemista, korvatulehdus on tosi ikävä. :hug:
Eikö olekin hassua, että lemmikkipossunkin kyseessä ollessa pitää ilmoittaa vähän, kuin sikatilallisen. :O

Mur-murilla ollut hyvä shoppailureissu, toivottavasti piristi. Voimahalit sinulle
näihin harmaisiin päiviin. :hug:

Lahjoja en ole vielä ostanut, enkä hirveesti osta, menee rahat muihin menoihin.
Minun lapset jo niin isoja, että saatan antaa rahana.
Siskon lapsille täytyy, jotain hommata ja kummilapsille tietysti.

Tyttö lähtee viikon päästä Amerikan reissulle ja käyvät myös Havaijilla. Ovat poissa kolme viikkoa. Hamsteri tulee sitten meille hoitoon.
Minä jännään sitten kolme viikkoa, että kaikki menee hyvin.
Siellä voimanoston kisat johin tytön sulho osallistuu. Ovat olleet ennenkin, mutta nyt vuokraavat siellä auton ja aikovat katsella Grand Canyonia ja vähän muutakin.

Olen iloinen tytön puolesta, että voi nuorena ja terveenä reissata. Kovin on nyt tehnyt töitä ja kerännyt matkarahoja.
Itse pelkään lentokonetta, eikä niitä rahojakaan niin paljoa ole, että tyydyn näihin lyhempiin reissuihin Pohjoismaissa.

Illanjatkoja ihanat siskot tv Uudi
 
Oivikille voimia ja halaus :hug: Valitettavasti tiedän tunteesi, suurtakin suurempi pettymys...

Lähden tästä käyttämään koiraa rokotuksilla ja muutoinkin tarkastuksella; raapii itseään kuin ois pahempikin kapi :( Ehkä korvatulehdus ?

Joululahjoista: Siis joo, hankittukin jo jotain + kudottu. Mutta tärkeimmät lahjat omille lapsilleni (ovat jo niin isoja) on raha, ostavat sitten itse alennusmyynnistä heti joulun jälkeen jotain mitä haluavat/tarvitsevat.
Kummilapsille jotain pientä hankin...Samoin veljen lapsille. Ruukaan myös tehdä tai ostaa jotain omille vanhemmilleni ja unohtamatta miehenkään vanhempia. Rahaa palaa aina, vaikka kuinka aattelee, että jotain pientä, niistä sitten kertyy...
Työntekijöilleni hankin jo eilen lahjat, osui sattumalta silmään :) Sekin on siis järjestyksessä.
 
Ottis
Oivikki Voi kurjuus :'( :hug:. Olen pahoillani negasta ja tuhruvuodosta :(. Todella surullista. Ei löydy sanoja :ashamed:. Pikaista paranemista pikku neitoselle :hug:.

Marza Kiva, että tuparit onnistuivat :). Juhlien suunnittelu on niin kivaa, ett toisinaan tuntuu, ett voittaa lopulta itse juhlat ;). Tänään just mietinkin, ett pitäis varmaan jonkinsortin pikkujouluja alkaa miehen työväelle ja akoille tietty kans, suunnittelemaan.

Lilleriina Harmi, ett bileet olivat syvältä :(. Ne 'rinsessat' ei välttämättä ole todellakaan edes paras seuraa, vaikka alentuisivatkin ns. seurustelemaan.

Uudi On Onni-possu nyt sitten kastroitu. Se tunnistussiru on hyvä juttu, vaikka Onni tuskin pääseekään kovin kauas livahtamaan, ettei joku tunnista. Ainakin helpompi tunnistaa kuin karkuun päässeet koirat :LOL:. Toivottavasti toipuminen on sujunut hienosti :kiss:.

Paulanna Onnekasta RKTT-aikaa :). Toivottavasti on kiva ylläri tulossa :heart:!

ON Mulla alkoi menkat sitten perjantai-aamuna. Täytyy tunnustaa, ett pikkasen kirpas ajatus, ett olis sittenkin pitänyt syyslomaviikon perjantaina taipua pupustelemaan, mutt pettymys meni nopeasti ohi. Perjantaina oli niin kovasti puuhaa ja hyppäämistä (kaupat + hautausmaat), ett vasta illalla ehdin myöhään syödäkään yhtään mitään eka kerran sitten köykäsen lounaan. Lauantaina ei touhuiltu varsinaisesti mitään, paitsi ett mulla oli kuitenkin koko ajan jotain työn alla, sillä kun mökillä ei oltu pitkään aikaan oltu, oli siellä kummasti pientä puuhaa, kuten esim. kesäkukkien pois laittamista, terassien putsausta jne. Mies huolehti ruoanlaitosta ja teki kreikkalaista stifadoa. Jamia oli ja olipa kyytipoikana vähän punkkuakin :p.

Mies luonnollisesti äityi la-iltana kiukuttelemaan, kun en suostunut kuskaamaan häntä, vaan annoin sen mennä ohi korvien ja majoittauduin alkuillaksi saunakamariin kattien kanssa laatuaikaa viettämään hyvän kirjan, takkatulen ja punkkulasillisen kera. Myöhään yöllä alkoi mies sit touhuta baariin lähtöä ja sen matkan suorastaan 'siunasin' tilaamalla taksin, ett sain jäädä mökille yksikseni istuskelemaan ja töllöttämään. Sunnuntaina nukuttiin molemmat pitkään ja heti herättyäni aloinkin laittaa paikkoja kuntoon ja valmistella kotiin lähtöä.

Kaikitenkin ihan soppeli viikonloppu, mutt täytyy myöntää, ett mokoma pelkästään kaksin olo mökillä ei tee viikonlopusta mitenkään erityisen elämyksellista :LOL:. Ai niin juu... poikakissa otti uppokylvyn ainakin kerran, mutt ei onneksi vajonnut syvässä vedessä jäihin, vaan kaislikossa, mistä ei malttanut pysytellä pois, vaikka tulikin sieltä aina jalat märkänä. Neitonen sen sijaan ei pidä kylmästä ja kosteasta ollenkaan, joten sen pitäminen kuivana ei ollut ongelma ollenkaan.

Nyt mun täytyy taas kiiruhtaa palaveriin, mutt ehdinpäs sentäs jotain kommentoida. Kivaa marraskuista keskiviikkoa kaikille :hug:.
 
Ottis siirtyi vielä kastrointi, kun isännällä töitä. Keskiviikkona uusi yritys.Ei se mitään,kun sikarokkokaan ei ollut vielä tullut. Kiitos kuitenkin. :hug:

Rauhallista sinulla siellä kisujen kanssa. Hurja poika, kun tohti kylmässä vedessä käyskennellä.Pojat on poikia. :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos teille myötäelmisestä. Negana testin tulos pysyi :'(. mutta eteenpäin sanoi mummo lumessa.....

Tänään täällä niin ihana ilma ulkona ja tyttökin on hyvin paranemaan päin. Jostain syystä kulmakunnna kissat ovat ottaneet meidän pihan niiden kulkureitksi, tänään on jo useampi mennyt pihan poikki ja yksi tuli jo takaisinkin päin.

Ottis hyvälle kuulosti tuo sinun la illan takkatulen ääressä oleilu =)

Uudi kyllä on mukavaa, että nuorena pääsee matkustamaan maailmalle. Itsekin nuorena olen jonkin verran päässyt reissaamaan. On jäännyt hyviä muistoja ja kokemuksia.

Noi lelukikirjat ovat täälläkin olleet lapsen lukemistona, mutta tyttö ei vielä osaa niistä mitään toivoa, katselee vain kuvia ja innostuu sitten ennen pitkään repimään ne, mutta onpa niistä ollut aikansa iloa.
 
Viimeksi muokattu:
Hei taasen.

Tulipas pitkä aika etten saanut aikaiseksi kirjoittaa, tuntuu että on niin kaikkea ja kun pääasiassa iltaisin ehtii tänne kirjoittelemaan. Koitan kommentoida jotain.

Tervetuloa lumeton, ollaankin toisesta pinosta tuttuja. Säkin on tosi pitkällä raskaudessa, ihanaa. Tässä tulee ihan haikea olo (siis raskauteen) kun tuo tyttönen jo viisi kuukautta vanha.

Meikäläinen ei ole kudontaihmisiä, muistan kun kansakoulussa (joo ei siis ala-aste) isoveljen tyttökaveri neuloi mun jo kudonnassa virttyneen (purki sitä vähäsen) kaulurin ja sain siitä 8:n muuten tuli aina vitosia ja tämä ei innostanut jatkamaan... vieläkään. Ihana ja hieno taito, ehkä mäkin joskus vielä. Virkkaamisesta kyllä tykkään ja ompelemisesta.

Ulrike, olen myös tuota parisuhdeasiaa miettinyt ja jutellut miehen kanssa että kunhan tuo vauva tarpeeksi iso niin sitten laitetaan lapset hoitoon ja vietetään yhteinen ilta tms.

Paulanna
, tsemiä piinistelyyn.

Tuosta lapsenhoitoasiasta, että olen myös sitä mieltä että hoidan lapseni kotona jos siis olen itse kotona. Mua hiukan ihmetyttää tämä nykyajan tapa että isommat lapsi/lapset ovat hoidossa kun nuorin syntyy. Mä kyllä jotenkin ymmärrän tuon lumettoman tapauksen kun kaverit ovat jo niiiiiiiin tärkeitä, mutta aika paljon tehdään niin että alle 3 vuotias viedään hoitoon kun uusi vauva syntyy ja tätä ei voi selittää kaveruuksilla tai virikkeillä tms. kyllä lapsille tärkeintä on kuitenkin omat vanhemmat.


Lillis, voi harmitus kun oli ikävä ilta sulla, mutta kivan kun tyttäresi vanhojentanssien homma etenee hyvällä lailla.


Martzalla
ollu kivat juhlat, kuinka sen sun kummisetäsi kävi...vai onko mulla mennyt ohi joku sun teksteistä.

Oivikki, pahoittelut negasta. Vielä yrität?

Uudi,
kiva reissu kuullostaa tulevan tyttärellesi.

Heipat Ottikselle, mitenkäs teidän parisuhde, onko miehesi jo "tasoittunut"? Kiva mökkiviikonloppu punkun, kirjan ja takan kera. Itse vielä vain vähän maistan kun ei uskalla enempää tuon imetyksen takia.

Me lähdetään huomenna 2,5 viikoksi Thaimaan joten heipat siihen asti. Täytyy yrittää sen jälkeen aktiivisemmin kirjoitella.
 
Viimeksi muokattu:
Koitin pikaseen lukaista useamman sivun, en kyllä yhtään muista mistä kaikesta olette rupatelleet. Anteeksi siis omanapaisuus. Tuntuu että ei oo yhtään enää omaa aikaa nykyään.... :( Onko muuten kaikki kuumeilijatkin muuttanu tänne kun siellä on ihan kuollutta? :D

Joululahjoista olitte jotain turisseet. Mä oon jo aika paljon saanut hankittua, onneks tuli kivat veronpalautukset niin on millä ostaa. Meillä kun aikuisetkin "pitää" lahjoa ja mulla on 3 sisarusta ja niillä yhteensä 7 lasta niin rahaa uppoais vaikka mitenkä paljon. Neulottuakaan en oo saanut, villasukkaa tai muuta olis voinut tehdä jos ois pystynyt. Viivillä on nyt joku ikä jolloin pitää koko ajan roikkua äidissä kiinni. Jos ei saa olla sylissä, köpötetään tai kontataan perässä ja itkustetaan.

Kolottelee niin maan vimmatusti kun tuli siivottua oikein urakalla ja vauhdilla kanssa. Meille tulee huomenna lastensuojelun sossut syynäämään nurkkia, miehen likan takia, ja mä oon ihan maha kuralla vaikka ei oo mitään syytä olla. Oon nähny painajaisia joissa minunkin lapset viedään lastenkotiin kun oon niin huono äiti ja äitipuoli. En varmaan saa yhtään nukuttua tänä yönä, mutta pakko mennä edes pitelenään sänkyä selässä kun Viivi ei nuku jos en oo samassa huoneessa. Menivät miehen kanssa nukkumaan 2 tuntia sitten ja neljä kertaa on neiti jo vinkunut pinniksessään.
 
Heipat kaikille !
Mulla kuumeileva viikonloppu edessä: testata vaiko ei...Tää olotila rktt:heart: tuntuu nyt ihan hyvältä, mutta en osaa ennustella puoleen tai toiseen, on niin paljon lääkkeitä pelissä, että sekoittaa koko kropan. Testejä en ole hankkinut, mutta josko tänään käyn apteekissa. Jotenkin on vaan ihan ulkopuolinen olo tän testaamisen kanssa; eihän se voi kuitenkaan plussaa olla...No, se omanapaisuudesta, mutta sainpas purettua:LOL:

Morticia: toivottavasti sait nukuttua ja voimia päivään !
Kiva kun Minnikin oli ehtinyt linjoille ja oikein mukavaa lomaa ! Ihanalta kuullostaa 2,5 viikkoa Thaimaassa. Oots sä aika rohkea (ehkä oot käynyt ennenkin) kun niin pitkälle lähdet pienten kanssa: nostan hattua ja toivotan hyvää matkaa:wave:
Muistan hyvin, kun oltiin Kanarialla omieni kanssa, kun keskimmäinen oli 1,5v. ja huusi koko lentomatkan mennessä ja ei rauhoittunut kuin tuttipulloon, joi sitten niin paljon, että vaipat pursui läpi, vaikka vaihdoinkin. Ei ollut kipeänä vaan ihan terve lähtiessä, mutta kaipa sattui korviin tai jotain...Kotimatkalla nukkui sitten koko lentomatkan. Nyt on jo kohta 17-v. ja matkustelee jo itsekseenkin pelireissuja yms. Niin se aika kuluu.

Uudin tyttärellä tulossa kivan kuuloinen reissu; joo, nuorena kannattaa reissata ! Parempia kokemuksia on vaikea muualta saada.

Ottiksen kissat tosi rohkeita, kun toinen vielä uimaankin meni :) Kissoista muutoin: kävin käyttämässä koirani rokotuksilla ja samalla huomasin, että jee: mullahan on firmassa kissa, jota ei oo rokotettu sen jälkeen kun meille tuli, 2.5v. sitten. No, eläinlääkäri sanoi, että hyvä olisi kissaruttoa varten rokottaa. Nyt siis pitäis katti viedä sinne joku päivä. Muistan aikanaan, kun olin lapsi ja meillä oli kissa; sairastui kissaruttoon, selvisi, mutta oli kaamea tauti. Eläinlääkäri muuten sanoi, että hän ei yleensä välttämättä rokota yli 10-v. koira enää, mutta pyysi kyllä meidän koiraa tulemaan vielä kolmen vuoden päästä piikeille ja ne ois sitten viimeiset. Korvatipatkin sitten saatiin, hiivaa korvissa ja kuulkaa se muutoin haisee kaamealle. Nyt oon pessyt kaikkia sen peittoja ja pyyhkeitä ihan urakalla.

Olipa Lilliksen bileiden daamit tosi nirppiksiä:( Ei jää kiva fiilis sellaisesta.

Uudi :kerro sitten kun Onni kastroitu. Mitä muuta kuuluu Onnille ? Minkä kokoinen on nyt ? Nyt tyhmä kysymys; rokotetaanko lemmikkipossuja ?

Mä näköjään viihdyn tässä koneella paljon paremmin kuin imurin varressa, ei yhtään huvittais alkaa siivoilemaan. Työmaalle ei tarvii mennä, tein eilen kaiken sitä ajatellen valmiiksi, pitkä viikonloppu edessä:popcorn: Luvassa isänpäivä vierailu miehen isän luona, omani on ulkomailla.

Hyvää viikonloppua kaikille :kiss:
Nyt täällä paistaa aurinko :cool:
 
  • Tykkää
Reactions: Uudi
Tsau tytöt:wave:

Ja ekaks heti kiitokset kaikille teille myötätunnosta, kun jouduin niiden printsessojen seuraan:snotty:! Olen jo päässyt yli asiasta, mutta niin hemmetin pitkävihainen ja hyvämuistinen olen, etten kuunaan lähde moisia leidejä katsomaan, en.

Paulannalle plussaa pukkaa:attn:! Tsemppiä ja onnea, sormet ja varpaat ristissä puolestanne..

Ottis, ihanan rauhaisalta kuulosti takkatuli-kirja-punaviini, aah! Ja kiva, jotta mies pääsi baariin, kerta oli sitä vailla;)! Hurjimus, sun kattis.. Hyvä, jottei upposukelluksiin kuiteskaan joutunut.

Morticia; toivottavasti turhia pelkotiloja niistä sossuista otit ja kaikki meni justiinsa ok! Ja eipä tää pinokaan kovasti viriili oo, vähän välilä meinaa harmittaa, että meillä kaikilla taitaa sittenkin olla ELÄMÄ! Kun ois niin kiva lukea elämänmakuisia jutskia..

Marza, onko kummista mitään uutta??

Minni 007; sähän oot yhtä taitava kudontahommissa kuin mä!! Mun piti koulussa neuloa lapanen, ja kun opettaja näki sen tekeleen alun, niin totesi vain, että tee sittenkin kukkaro!:LOL:! Ettei oo ihan puikot oikein päin käessä mullakaan.. Vaan eipä oo menoa haitannut, onneksi lähipiirissä enemmän taitoa.

Oivikille lämmin "jaksu"-toivotus:hug:! Noi on niin surullisia jutskia, jos ei onnista, mutta yritä muistaa se, että oot saanut ihanan tyttösen, ja siinä on sulle aina iloa ja onnea ja elämän tapaa; elämän tarkoitus kerrassaan:heart:! Ja ihana juttu, että lääkekuuri on purrut jo.

Joululahjoista; ekan oon jo hankkinut, jee! Just tänään lapsillekin sanoin, jotta koitetaan hoitaa ne ostokset ajoissa, ettei viime hetkillä taas hiki päässä ruuhkaisissa kaupoissa tarttis pörrätä..

Mä kävin tänään vähän shoppailemaasa, kun huomenna ne työpaikan juhlat, ja voe pojat, kun jänskättää, kuinka sovin mekkooni! Sukkahousuja piti käydä ostamassa, kun mun tuurilla, jos vain yhdet ehjät on, niin varmaan saan niihin silmäpaon jo jalkaan vetäessä..Joten parit "muotoilevat" sukkikset kävin hakemassa..Sitten semmoset "muokkaavat" pikkuhousut pitää tietty olla, ja sopivasti nostattavat rintsikat! Purista, kiristä, nosta, tiukenna, hoikenna ja kaunista!! Eipä paljon enää vaaditakaan, että tässä iässä pääsis juhlakuntoon:xmas:! Oi niitä aikoja, kun pärjäs vaikka ilman rintsikoita ja pakarat oli pystyssä ilman mitään... Tai sitten muistot kultaantuu näin ajan myötä, heh.

Hei, meille soitettiin sieltä Maskusta, jotta sohva ois tulossa!! Mukava juttu, mutta mies ei oo tehnyt mitään olkaarin tapiseeramisen tai lattian uusinnan suhteen..No, ennen joulua lupasi, että olkkari on valmis! Hope so!!

*mur-mur*; kuin sustakin on tullut noin laiska olkkarissa kävijä? Kurjimus juttu, kun sä oot ollu Ottiksen ohella se moottori , joka tätä piiriä on pyörittänyt.. Onkohan meiän porukassa jonkinmoinen kaamosmasennus, kun ei jaksa kirjoittaa???

Mä meen aamulla klo 6 töihin, joten peti kutsuu taas jo kohta..Levollisia unia, lämmintä oloa ja helliä hetkiä kaikille! Ollaan enkeleitä toisillemme:saint:!

Lilleriina vaikenee:wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Uudi
Paulanna Possu on hyvä rokottaa, kun siitä voi saada sikarokon. Sellanen kutiava ihottuma käsissä. Paranee muutamassa päivässä itsekseen tai antibioottikuurilla. Ei mitään vaarallista, mutta ikävää.
Onni voi hyin kiitos kysymästä. Kasvaa pikkuhiljaa ja on vikkelä poika.
Plussatuulosia sinulle puhaltelen on jännää nyt. :heart:

Oivikki :hug: Pahoittelut siitä negasta. Kiva, että tyttösellä helpottaa.

Morticia tsemppiä sinne. Hyvin se tapaaminen menee. :heart:

Minnille hyvää ja rentouttavaa ja ennenkaikkea turvallista matkaa. :hug:

Lilleriina mahtavaa sinä saat sen sohvan sittenkin, olipa hyvä. :flower:
Hauskaa iltaa sinulle tänään.
Minulla ei auttais nuo kiristelytkään enää, on sen verran ylipainoa. No ei auta itse olen ne hankkinut ja täytyy kantaa, jos ei saa laihdutettua. :(
Sukkahousuille tahtoo minullakin käydä noin varsinkin, jos ovat kovin ohuet.

Onni se pisuskelee ympäri tupaa ei auta. Missä olen tehnyt väärin ??
No eiköhän se aikanaan opi. Tissiä etsii vanhalta uroskoiralta.
Koira hätää kärsimässä. Sitten minä otan possun peitonkulmaan viereeni ja siinä käärössä se ottaa nokoset kanssani, niin saa koirakin levätä.
Häkissä nukkuu muuten, mutta jos ei rauhoitu sinne, niin on välissä vierihoidossa kuin vauva. :LOL:
Mulla niin kaamea väsymys ettei jaksa, kuin tärkeimmät tehdä. Helpottais jo.
Harmaa on päivä ja lueskella olen koittanut, mutta kun tahdon nukahtaa jo kirjan ääreen. Siivoukset tein jo eilen ja paremmin sitten joulusiivot.
Lahjat edelleen hakusessa, mutta on tässä vielä hieman aikaa.

Ihanaa viikonloppua kaikille toivoopi Uudi
 
  • Tykkää
Reactions: Lilleriina
Hei kaikille :wave:

Minni Olen täällä miettinyt, että vielä haluaisin yritää tuota toista lasta, mutta suunnitelma ei ole valmiina, yritän selvittää eri vaihtoehtoja, josko vielä kerran pääsisin yrittämään ensivuoden puolella. Ihanaa lomaa teille :cool:

Tyttö on teve, mutta aamulla jo vähän yski, toivottavasti ei taas saa uutta flunssaa.

Morticia minä täällä kuumeilen, kun on niin harvassa nämä kuumeilu kierrot hoitojen takia. Minäkin saan veronpalutusta ihana, on niin ikävää jos joutuu makselemaan.

Lillis kyllä tuo tyttö tuntuu aina vaan ihanalta lahjalta, toki kuitenkin toista lasta vielä kaipaan ja olisi se ihanaa myös tytölle. Tosi hyvä, että saatte sen sohvan jee!

Voi kuinka harmaata, ulos haluaisin laitta koristevalot, mutta niitä ei ole. Ajattelin sellaiset ostaa siten, kun ne tulee just ennen joulua tai heti sen jälkeen kunnon aleen. Lyhty myös meni rikki viime vuonna.
 
Viimeksi muokattu:
Huomenna saadaan viettää isänpäivää. Toivotan oikein mukavaa päivää kaikille :heart: Omat lapseni kävivät tänään tapaamassa isäänsä ja viemässä hänelle pientä muistamista isänpäivän merkeissä. Hyvä, että isä on olemassa, vaikkei jokapäiväisessä elämässä mukana olekaan.

Leppoisan lokoisia viikonlopputerveisiä itse kullekin!! :)
Toivoo Santra
 
Mulla olis eka isänpäivä ilman omaa isää. Ikävä. :( Tyttöjen kanssa tein miehelle ja apelle kakun, tai mä tein sen ja tytöt koristeli. Ensimmäistä kertaa ikinä tein sienikakkupohjan ja väliin suklaa- ja vaniljamousset. Saa nähdä onko kovin "laimean" makuinen kun ei oo mitään hilloa. Lahjaa ei oo ostettu, likat on tehneet kortit koulussa / kerhossa, ne saa riittää.

En oo yhtään myöhässä pihahommien kanssa. Tänään tein viimeisilaukset vasta. Paljon jäi tekemättäkin mutta odottakoot kevääseen.....
 
Yön kähmyräistä..

Täällä leivottiin poikasen kera Lauantai iltana Isäinpäiväpullaset ja laittelin tunnelmavaloja sisään, olo heti mukavampi.:)

Tilaisin muuten netistä muutamalla eurosella: Helmililjoja, Krookuksia ja Tulppaaneja..ja meinasin ne vielä maahan/ruukkuun ulos laitella kun löysin netistä tietoa, että näin voi toimia.

..ja Helmililjoja laitan astiaan hiekkaiseen multaan valolta suojattuna muutamaksi viikkoa jääkaappiin. Sitten laitan sipuilit hieman ennen Joulua esille - kukkivat kuulemma aikaa nopsaan muutamasta päivästä-viikoon.:flower: (ne voi sitten laitella vielä roudan alkaessa sulaa, uudestaan maahan)
..käyvät hyvin Hyasintin korvikkeena sellaiselle, joka ei siitä tuoksusta pidä tai on allerginen - mie tykkään kovasti Hyasintin tuoksusta.:rolleyes:

Uudille laitan tässä possukan hoito vinkki linkin:wave:..
Minipossu.fi
..vaikka kasvattajaltakin olet jo varmaan saanut neuvoja.

Jospa se Onni possulainen oppisi edes siihen yhteen paikkaan tekemään pisut&kakit..peukuttelen d=)b
(on kuulemma possut aika tarkkoja sen siisteyden suhteen ja pisu&kakkilaatikon pitää olla aina puhdas, saattaa muutoin tehdä minne sattuu:whistle:)

Meillä Sylvin kera on helpompia päiviä kun jaksaa pihalle vaan viedä päiväseltään vähintään 1h välein..ja sitten taas jos ei jaksa, tyttö losottelee minne sattuu ja sitä k**ta riittää!!!!:headwall:

Sylvi kun riehkaa leikkiä kovasti, tulee jano..sitten juoda lipitellään myötäänsä vettä kupista..ja losotellaan..:eek:..:D

..nyt mammimaan, aamulla aikainen nousu Isäinpäiväkaffen keittoon;)..
 
Viimeksi muokattu:
Hyvää isänpäivää kaikille :flower: meille naisille myös !

Ei alkanut niin kivasti aamu kuin toivoin: tein raskaustestin ja negaa oli. Tänään pp9. Olisi ollut niin ihanaa yllättää rakas mieheni positiivisella testillä. Nyt en siis edes kertonut hänelle, että oon testannut. Hän kun on ollut koko ajan sitä mieltä, että kotona ei testata vaan odotetaan labraan ja verikokeeseen, kuten lääkäri määrännyt. Toivo ei oo ihan kokonaan mennyt, kun vasta pp9 ja siirtokin oli vasta klo 15:00...Hyvä tuudittautua, että josko sittenkin.
Oireitahan on; mutta nehän voi olla mun turbo-lääkityksestäkin. Ei auta kuin elää päivä kerrallaan.
Joka tapauksessa tänään juhlistetaan isänpäivää =) Oma isäni on matkoilla, mutta puhelinsoitto hänelle ohjelmassa jossain vaiheessa. Eilen vierailtiin miehen isän luona. Omat lapseni ovat isänsä luona, joten ukkokullan ja koiran kanssa täällä ollaan. Ohjelmassa ulkoilua, pihatöitä täälläkin pitäisi vielä tehdä, lumet suli niin onnistuu taas.
Nyt on "takki vähän tyhjä" ja muuta en jaksa kirjuutella.
Nauttikaamme mukavasta isänpäivästä :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Morticia ikävä varmaan nousee välttämättä pintaan, kun on ensimmäinen isänpäivä ilman isää.

Mur-Mur tuo helmililja idea on hyvä. Siis voisiko istuttaa myös multaan vai pitääkö olla hiekkaista multaa? Ja voiko ne laitta ulos tai ulko kuistille, kun minulla ei jääkaappiin mahdu?

Paulanna voi harmi, kyllä painaa mielen matalaksi, mutta voi ihan hyvin vielä tulla se + pp on kuitenkin niin pienet vielä. Joten kovasti sinulle peukuttelen.
 
Heipat kaikille!

Pitihän sitä tännekin käydä vierailulla, koska kaikki tutut on tänne muuttaneet.

Täällä vain olostellaan ja aika rientää niin nopsaan, ettei perässä ehdi kulkea.
Eli lueskelen kaikki juttunne, mutta ehkäpä sitten palailen oikein kirjoittelemaan, kunhan tämä pikkuihminen on maailmaan saatu.
Tänään on aurinko paistanut niin ihanasti, mitä nyt törkyiset ikkunat vain ärsyttää. Niissä kun on jos jonkinlaisia naamojen ja sormien kuvia. Meillä kaksostyttö on innostunut piirtelemään oikein kunnolla, ja eiköhän ole pöytää, ovea ja jopa läppärin "hiirtä" myöden piirrellyt pääjalkaisia ukkeleita. Kumma kun paperi ei riitä.... onhan ne hellyttäviä piirustuksia, mutta onko ihan pakko joka paikkaan ilmaista itseään....ne mustikat seinällä ei siis riittäneet...

No, ei jaksa pikkutuherruksista enää hyppiä seinille, taitaa tosiaan tuo ikä tehdä tehtävänsä..... ja jääkaappimagneetit on aina jostain syystä kerätty ja kaikki laput lattialla, mutta onneksi meillä ei enää niitä koiria ole, vois käydä vaikka näin... tai lapset eivät ole syöneet niitä, muuten ne roikkuis jääkaapin ovessa krijaimellisesti...



Hyviä jatkoja kaikille tasapuolisesti!

T: bugsy 22+2
 
  • Tykkää
Reactions: Lilleriina
Morticia ikävä varmaan nousee välttämättä pintaan, kun on ensimmäinen isänpäivä ilman isää.

Mur-Mur tuo helmililja idea on hyvä. Siis voisiko istuttaa myös multaan vai pitääkö olla hiekkaista multaa? Ja voiko ne laitta ulos tai ulko kuistille, kun minulla ei jääkaappiin mahdu?

Paulanna voi harmi, kyllä painaa mielen matalaksi, mutta voi ihan hyvin vielä tulla se + pp on kuitenkin niin pienet vielä. Joten kovasti sinulle peukuttelen.
Tuossa Oivikki linkki juttuun, jonka löysin
Sipulikukat voi istuttaa vanhoihin astioihin – Kotiliesi

Uskon, että jokin kunnon viileä&pimeä paikka riittää..ei kuitenkaan pakkaseen..ja tosiaan sellaiseen - multa/hiekkaseokseen, löytyy varmasti kaupasta valmiina..tai esim. ilmavaan hiekkapitoiseen multaan, kuten Biolan Kaktusmulta=)

Ovikki, pahoitteluni negasta:hug:..vaan jospa sie vielä onnistuisit jos päätät yrittää - toivon kovin.:kiss:

 
Viimeksi muokattu:
Lillis kirjoitti..*mur-mur*; kuin sustakin on tullut noin laiska olkkarissa kävijä?..

Juu, näin on..tuolta "kuumeilupinosta" koetan ittiäni kovasti vieroittaa poijjes..ja tätä - vaikka niin kiva pino onhin,:) en niin "omakseni" oikein jostahin syystä tunne..käyn kyllä aika usein kurkkimassa, vaikka en jaksaiskaan kommentoida sillä kertaa.


..väsy on ollut kova ja nukkua porskuttelen sujuvasti päivällä kun poikanen koulussa..unta tuntuis riittävän vaikka kuin..:O
..koirathin makaa miun kera..mitä nyt Sylvi käy välillä jaloittelassa - juo vettä ja pissaa..;)
 
Viimeksi muokattu:
Heipat kaikille!

Pitihän sitä tännekin käydä vierailulla, koska kaikki tutut on tänne muuttaneet.

Täällä vain olostellaan ja aika rientää niin nopsaan, ettei perässä ehdi kulkea.
Eli lueskelen kaikki juttunne, mutta ehkäpä sitten palailen oikein kirjoittelemaan, kunhan tämä pikkuihminen on maailmaan saatu.
Tänään on aurinko paistanut niin ihanasti, mitä nyt törkyiset ikkunat vain ärsyttää. Niissä kun on jos jonkinlaisia naamojen ja sormien kuvia. Meillä kaksostyttö on innostunut piirtelemään oikein kunnolla, ja eiköhän ole pöytää, ovea ja jopa läppärin "hiirtä" myöden piirrellyt pääjalkaisia ukkeleita. Kumma kun paperi ei riitä.... onhan ne hellyttäviä piirustuksia, mutta onko ihan pakko joka paikkaan ilmaista itseään....ne mustikat seinällä ei siis riittäneet...

No, ei jaksa pikkutuherruksista enää hyppiä seinille, taitaa tosiaan tuo ikä tehdä tehtävänsä..... ja jääkaappimagneetit on aina jostain syystä kerätty ja kaikki laput lattialla, mutta onneksi meillä ei enää niitä koiria ole, vois käydä vaikka näin... tai lapset eivät ole syöneet niitä, muuten ne roikkuis jääkaapin ovessa krijaimellisesti...



Hyviä jatkoja kaikille tasapuolisesti!

T: bugsy 22+2
Ihunaa masun kasvattelua, olethin jo yli puolen välin:kiss:
 
Hyvää isänpäivää kaikille :flower: meille naisille myös !

Ei alkanut niin kivasti aamu kuin toivoin: tein raskaustestin ja negaa oli. Tänään pp9. Olisi ollut niin ihanaa yllättää rakas mieheni positiivisella testillä. Nyt en siis edes kertonut hänelle, että oon testannut. Hän kun on ollut koko ajan sitä mieltä, että kotona ei testata vaan odotetaan labraan ja verikokeeseen, kuten lääkäri määrännyt. Toivo ei oo ihan kokonaan mennyt, kun vasta pp9 ja siirtokin oli vasta klo 15:00...Hyvä tuudittautua, että josko sittenkin.
Oireitahan on; mutta nehän voi olla mun turbo-lääkityksestäkin. Ei auta kuin elää päivä kerrallaan.
Joka tapauksessa tänään juhlistetaan isänpäivää =) Oma isäni on matkoilla, mutta puhelinsoitto hänelle ohjelmassa jossain vaiheessa. Eilen vierailtiin miehen isän luona. Omat lapseni ovat isänsä luona, joten ukkokullan ja koiran kanssa täällä ollaan. Ohjelmassa ulkoilua, pihatöitä täälläkin pitäisi vielä tehdä, lumet suli niin onnistuu taas.
Nyt on "takki vähän tyhjä" ja muuta en jaksa kirjuutella.
Nauttikaamme mukavasta isänpäivästä :hug:

Mie täällä sen + puolesta peukuttelen d=)b kovin!:heart:

 
Voi mur-mur ja muutkin, kiitos peukutuksista, mutta ei ne auttanut. Sain tänään verikoevastauksen ja en ole raskaana. Suru on suuri ja jatkot täysin auki...Ei edes jaksa miettiä.
Kirjoittelen kunhan vähän piristyn.
Hyvää viikon jatkoa kaikille !
Ja bugsylle tervetuloa joukkoon minunkin puolesta !
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä