Kuumeilijaystäväni!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dana76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Dana! Paljon onnea ihanista ultrakuulumisista!!! Oho, oletpa jo pitkällä!! ;) Ja voi se ihan hyvin olla noinkin, luulen,että jos laskettu aika muuttuu, se voi tapahtua esimerkiksi np-ultran yhteydessä, jossa saa sitten sen tarkemman kuvan kehityksestä. Näin minulle sanottiin, kun kehitys tuntui menevän aina jotenkin ihan omaa tahtiaan, kunnes sitten "vakiintui" siinä 14 rv: n paikkeilla ja tuntui että joillakin käyrillä todella oltiin menossa. Nyt odottelen seuraavaa käyntiä, saa nähdä mitä siellä tapahtuu.

Paljon onnea vielä!!! :heart: Ja silityksiä masulle :)

Heippatirallaa! :wave:

Voi kun kiva kuulla teidän kuulumisia piip, pömppö ja kaikki muutkin! =)
Dana onkin jo pitkällä menossa. ;)

Voi hitsit, mä en ole yksinkertaisesti pystynyt käymäänkään konella viikkoon, iski sitten sellaisen pahoinvoinnin että oksat pois! :o
Mulla oli sellaisia pahanolon-puuskia jo ennen 5. viikkoa, mikä on mun mielestä tosi aikaseen. Ja nyt tää edellinen viikko oli ihan mahdotonta. aloitin päivän oksentamisella ja siihen se illalla päättyikin, heräsin jopa yöllä hirveään yökkimiseen. Siis juurikaan mikään ei ole pysynyt 10 minuuttia pidempään sisällä ja alkoi jo tuntua melko turhauttavalle... Ei vissiin pysy kovin kauaa tämä raskaus salaisuutena. :/

No, olo on edelleen heikko ja saan oksennella ihan sydämeni kyllyydestä, mutta josko se pikkuhiljaa helpottaisi niin pääsisi nauttimaan tästä odotuksesta. Kämppäkin alkaa näyttämään jo siltä, että mamma on ollut poissa siivouspuuhista ;)

Terkuin, Kuukiitäjä (rv. 6+3 jos olen oikein laskenut)<br><br>

Hmm... joo saa nähdä miten tuo sitten asettuu siis rv:t ja la.
Lääkäri mittasi muuten nyt jo tuon niskaturvotuksen ja oli 0.7 eli ymmärtääkseni normaali. Aina välillä en ihan saanut lääkärin lauseista tolkkua, mutta sitä nt:tä katotaan varmaan vielä ens kerralla.

Voi Kuukiitäjä :hug:
Toivottavasti tuo pian helpottaa. Sulla on sitten ainakin reilusti r-hormonia liikkeellä ja hyvähän se on tietysti, mutta eihän tuo yökkäily oikeesti kivaa ole.
Mä pääsin siinä suhteessa kyllä tosi helpolla.

Tänään kävin otamassa isommat rintsikat, kun melkein kaikista vanhoista oon nyt turvonnut ulos :D
Mieskin eilen oikein ihmetteli, että ovatpas kerrassaan kasvaneet.
Vaan eipä tuo valita :laugh:

Muuten mennään ihan normaalivaatteissa, paitsi jotkut farkut kiristää päivän mittaan ja kovasti toivon, että tulis jo kesä, että sais pitää jotain rentoja lökö-pellavahousuja.
Miten sulla Pömppö on masu lähtenyt kasvamaan?

Vointeja ja masunsilityksiä sinnekin ja mites muuten kuumeilijoiden tilanne?

Niin joo ja kiitos onnitteluista! :heart: <br><br>

Kiva kuulla taas teidän kuulumisia Dana ja Kuukitäjä!!
Toivotaan että Kuukitäjän paha olo pian alkaisi rauhottumaan..
Mukavaa että Danallakin on kaikki hyvin ja vatsa kasvaa :D

Täällä piinaillaan.. Nyt vissiin mesossa kp 26/30 Viikonloppuna varmaan testailen jos ei täti yllätä ikävästä ikävästi sitä ennen..
Oireita ei kyllä ole.. Mutta täytyy sanoa että eipä ole ollut enenkään.. Kertaakan en ole joutunut oksentamaan kummankaan raskauden aikana..

Mutta kirjottelen sitten viikonloppuna kumpi tuli ensin-- Täti vai se plussa..

-Taika-

Nyt kovasti peukut ja kaikki muut hurrikaanit ja puhurit pystyyn, jotta viikonloppuna saataisiin joukkoon uusi plussa!! :heart:
Odotan jännityksellä Taikan viikonloppua sukat hattaralla!

Masu on juuri tältä aamulta päivitettynä profiilissa ilman iltaturvotuksia. Iltaisin tuo pötsi on ihan hurja! Mutta muuten tuo on aika pieni lopulta.. mikähän lie kirppu siellä sätkii. Kiloja on kyllä tullut jo 6
:o ylimääräistä. Kovasti se yrittää kyllä kasvaa.

Kuukiitäjälle paljon tsemppiä, toivottavasti tuo paha olo tosiaan pian hellittää!! :hug:

Iloista torstainjatkoa kaikille, puhaltelen täältä keuhkojeni voimilla hirmumyrskyt pystyyn!!

:wave: pömppö

Hii, söde pötsi Pömppö :D

Mulla on samanlainen, mutta ihan muusta syystä :laugh:
Hitsi, kun tuo ruoka (=herkut) maistuu ja se kyllä näkyy :ashamed:

Peukkuja, peukkuja Taika!!
Tuu sit kertoon kuinka kävi!

Sunnuntaita!
Eipä sitten aamulla tarvinnut testata!! Eli täti se tännekin vaan änkäsi..
No ei voi muuta kuin laittaa katseet tulevaan ja uuteen kiertoon..
Hiukan se teitty harmittaa mutta toivotaan että täältä pian tultaisiin perässä..
Onneksi on nuo kaksi ihanaaa kullan murua ennestään niin jaksaa paremmin toivoa että se kolmaskin vielä meille tulisi..

Mukavaa sunnuntaita kaikille!!
Kirjottelen taas pian!

-Taika-

Otitko pömppö sen masukuvan pois? En onnistu näkemään...

Taika, voi harminharmi. :hug: Paljon onnea seuraavaan kiertoon!

Kuukiitäjä, toivottavasti voit pian paremmin.

Dana, ihanaa, että ultrassa meni niin hyvin!

Oma: Ei menkkoja, ei raskautta. Voihan pylly. En meinaisi millään jaksaa alkaa millekään terolut-kuurille...

Piip :hug: Todella harmi ettei niitä menkkoja sitten tule kun niitä "odottaa" Toivotaan että pian jotain tapahtuisi ilman lääkkeitä..
Todella paljon jaksamisia sinulle!!

Täällä ootellaan millon tuo täti suvaitsee lähteä..
Olen jo vähän kalenteria tutkiskellut milloin mahdollinen ovis voisi olla ja se saattaa sattua vapun tienoille..
Myös esikoinen sai aikoinaan vapun aikoihin alkunsa :D
Toivon mukaan myös nyt kävisi näin

Mutta mukvaa alkavaa kevättä kaikille!!

-Taika-

Hei! Anteeksi, olen viettänyt hiljaiseloa, meillä on kotona ollut muutama käytännön problematiikka hoidettavana ja ne vievät niin paljon aikaa voimista puhumattakaan. Talon kanssa oikeusjuttuja.. mutta se niistä. :(

Piip!! :hug: iso iso hali! Mitä sulle kuuluu? Tulivatko menkat lopulta? Olet usein mielessä! Olen kovasti hengessä mukana ja mietin aina, mitä sulle mahtaa kuulua :)

Taika, iso iso :hug: myös sinne! Ja vilkasta lakanavappua! ;)

Juu, otin sen kuvan silloin pois, olin jo vaihtamassa sitä, mutta se unohtui. Nyt kai tuo pitäisi jo päivittääkin, kun on se kai jo hieman tuosta kasvanutkin. Masukin on ollut kipeänä ja supistelee hieman, kai stressilläkin oma osuutensa asiaan.

Entäs muut? Dana, joko masu kasvaa?

Hyvää vapun päivää kaikille ja paljon paljon terveisiä! Pömppö :wave: <br><br>

Oivoi, miten suloinen pömppö, pömppö! :D Onko tuo se vanhempi kuva vai tuore? Masu ei ole siinä vielä kovin iso.

Menkat eivät ole tulleet vieläkään, mutta reilu kaksi viikkoa sitten tuntui tosi selvästi ovikselta. Valkovuotoa oli enemmän kuin koskaan. Aloinkin sitten toivoa, etteivät ne enää tulisikaan... Kaiken järjen mukaan ne saisivat siis alkaa ihan lähipäivinä tai sitten teen taas testin. Ensin oli tarkoitus tehdä se jo vappuaattona, mutta koska jänistin, juhlinkin vappua vaan siman voimalla. Mitään tuntemuksia ei ole missään, ja ehkä siksi en halunnut nähdä sitä yhtä surullista viivaa tikussa.

Mutta jollei omaa saadakaan, niin onneksi saadaan sitten vähän vieraampia! Minua ja miestäni pyydettiin ihan juuri toistamiseen kummiksi. Olen asiasta iloinen, onnellinen ja otettu.

Odottelen innolla Taikan kuulumisia, kun vapun pöhinöistä on päästy! Ja TIETYSTI kaikkien teidän muidenkin!

:heart: piip

Oi, Piip! Paljon onnea kummiudesta! Ihana uutinen :heart:

Olen aina halunnut kummiksi, mutta kukaan lähipiirissä ei ole tehnyt vielä vauvaa, hitaasti kasvavaa sakkia ;) Tunne on varmasti mahtava!

Mitä kuuluu? Jännään ihan hirveästi sun puolesta, Taikan myös! En malta odottaa,että kuulen taas teidän kuulumisia!

Nyt on masukuva taas päivitetty tältä aamulta, kuvassa siis 23+3. Ei se ollutkaan niin paljon kasvanut. Kiloja kyllä tulee hurjasti lisää, ne menevät varmaankin sitten suojuksiksi reisiin, käsivarsiin, ja peppuun. :)

Miten muiden masuasukit voivat? Paljon terkkuja kaikille!! :wave: Pömppö

Upsis! Onpas aika juossut!

Ja Pömpön masu taas kasvanut :D
Eikä sulla mitään läskejä ainakaan ole!

Mä en ole vielä oikein ottanut noita masukuvia, vaikka kyllä monet housut jo kiristää. Eilen ostin äitiysfarkkuhameen. Sellasen resorivyötäröisen ilman "pussia" eli mennee ehkä raskauden jälkeenkin, jos ei ihan muodottomaksi veny.

Juu, sitten kävin viikolla nt-ultrassa. Oli vähän liukuhihnameininkiä yksityiseen verrattuna,vaikka oli muuten sama lääkäri, mutta kaikki oli hyvin ja vauveli kasvaa ihan viikkojen mukaisesti. Harmitti, ettei ollut nyt käytössä omaa monitoria, niin en nähnyt kauheasti sitä kuvaa :( Mies taisi nähdä onneksi paremmin :)

Mitäs Kuukiitäjälle kuuluu? Onko olo jo kohentunut?

Miten kävi Piip?
Toivottavasti kiertosi tasaantuu pian ja pääset tositoimiin. Onko sulla ollut clomeja tms. käytössä aikaisemmin?
Tuolla kolmekymppisten puolella yks clomeja yhden kierron syönyt odottaa nyt kaksosia :)
Toivottavasti se plussa tulee kuitenkin nyt!

Taika, sulle myös tsemppiä ja plussatuulia oikein olan takaa!

terkuin,
Dana 14+0<br><br>

Morjens vaan täältäkin..

Voi piip,, harmi että sun kierrot ihan turhaan venyy venymistään.. Todella ikävää.. Toivotaan että saisit ne kuriin lääkiden avulla :hug:

Pömpön masu on aika ihana :heart:
Ja Danallakin alkanut vatsa kasvamaan myös.. :heart:

(.) Tänään on kp 23/30 ja joitain "oireita" on ilmaantuntu.. 2 päivää on palellut iltaisin ihan kamalasti.. Vatsaa turvottaa, nipistelee, jomottaa.. Melkein kaikea madollista..En tiedä onko ne ets mitään raskaus oireita mutta voihan sitä vähän pikki riikkisen toivoa et ne ois.. Ainakin nyt ekaa kertaa koko puolen vuoden aikana on jotain oireita..

Mutta mukavaa aurinkoista päivää kaikille..

-Taika-

Morjens morjens! :wave:

On taas aikaa vierähtänyt kun olen viimeksi kirjoitellut...
Olo on edelleen aika karmea, mutta onneksi kuitenkin jo hieman helpottanut. Edelleen joudun vessassa ravaamaan muutaman kerran päivässä ja se kokopäiväinen kuvotus vaivaa yhä, mutta kyllä se tästä!
Viimeviikolla oli hiemen veristä vuotoa, mutta en siitä sen kummemmin hätääntynyt, koska se loppui nopeasti ja sellaista minulla on ollut muissakin raskauksissa. Toivottavasti ei enteile mistään pahemmasta... :/

Voi piip, toivottavasti saat avun lääkkeistä. :hug:

Pömpölläihanan pikkuinen massu, omani samaa kokoluokkaa, vaikka viikkoja yli puolet vähemmän! :D

Dana, kylläpä aika menee nopeasti! Kiva, että kaikki on mennyt hyvin. Alkaisi nyt pian ilmat kunnolla lämpenemään niin viitsis olla enemmän ulkonakin. Meillä pihassa tekemistä riittäisi, kaikki kun on nyt jäänyt tämän olon vuoksi tekemättä! No, ehkä me kohta päästään muuttamaan! ;)

Taika, nythän kuulostaa hyvälle kun niitä oireita on ilmaantunut! Hirmuisesti plussatuulia sinnepäin! :heart:

Palaillaan taas,

Kuukiitäjä 10+2

Kiva kuulla teistä kaikista! On niin paljon hyviä uutisia, jopa Taikalla vaikuttaa siltä! Muistahan käydä taas ilmoittelemassa tilanteestasi!

Kuukiitäjä, toivotaan, että olosi helpottuu pian.

Se joskus taannoin ollut vuoto ei minulla ollutkaan varmaan ovis. Tein testin lauantaina, kun menkkoja ei ole vieläkään tullut, mutta yksi viiva siihen vain ilmestyi tököttämään, niin kuin aina ennekin. Ihmettelen kovasti, miten muilla pää kestää testailua. Minulle tulee siitä negatiivisesta niin kovin paha mieli, että lykkään testin tekemistä aina ihan viimeiseen.

Noh, soitin sitten sen gyneajan. Sain sen ikävä kyllä vasta kuun loppuun, eli toivottavasti sitä ennen nyt kuitenkin tapahtuu jotain. Ihan kauhistuin, kun laskeskelin, että viimeksi menkat olivat helmikuun lopussa!

:heart: piip<br><br>

Moi Dana-76

Oltiin jossain vaiheessa samassa pinossa, mutta nyt en millään muista missä. Mitäpä tänne kuuluu, elokuussa-06 tuli keskenmeno ja sen jälkeen plussasin uudestaan tammikuussa-07. Tällä hetkellä onnellisesti raskaana viikoilla 22. Kaikki mennyt tässä raskaudessa hyvin, vauva vastaa viikkoja ja laskettu aika on syyskuussa. Toivon sinulle oikein hyvää kesän odotusta!!!! :hug: :flower: :hug: <br><br>

Hyvää äitienpäivää :heart:

Täällä sit meni ja testasin vaikka vasta kp 29/30 ja negaahan se näytti:ashamed: No testi ei varmaan ollut ihan herkemmästä päästä et en nyt ihan viel heitä kirvestä kaivoon.. Nykin on koko ajan paha olo mut eihän sitä tiedä vaikka se johtuisi liiallisesta kakun syönnistä :whistle:
Mutta ootelen tässä rauhassa tuleko se täti huomenna vai milloin vai tuleeeko ollenkaan.. Uutta testiä en aikaan nyt ihan heti ala tuhlailemaan vaan maltan nyt meileni peremmin..

Mutta ihanaa kun aurinko paistaa ja kesä alkaa tulla.. Niin ja kuulin ihanan uutisen.. mun ystävä oli saanut ihanimman äitenpäivä lahjan.. Pienen tytön.. Olen kyllä tosi onnellinen heidän puolestaan vaikka kyllähän se kalvaa se mun syksyinen plussa joka ei ollukaan plussa.. Se jos ois oikein mennyt niin oisin itse voinut synnyttää kohat myös.. Mut kun ne jutut nyt ei aina mee niinkuin suunnitelee et on vaan olatva kiitolin tästä mitä nyt jo on :heart:

Mutta kertoilen sitten taas kun on jotain raportoitavaa on

-Taika-

Taika, iso iso :hug:

Nyt täytän keuhkot sellaisella ilmalla ja puhurilla,ettei ole ennen nähty ja puhallan kaikilla voimillani sinne plussatuulia!! :heart:

Hantta 06, tervetuloa joukkoon!!

Mitä teille kuuluu? Täällä elämä menee verkkaisasti eteenpäin, ei oikein mitään ihmeellistä auringon alla.

Kuukiitäjälle paljon tsemppiä pahan olon kanssa! Onko se jo vähän helpottanut?

Dana miten masun kasvu edistyy? Oi, miten aika tosiaan menee nopeasti eteenpäin! Paljon masun silityksiä!!

Piip, vielä vähän aikaa kuun loppuun, toivottavasti kuitenkin jotakin tosiaan tapahtuisi ennen sitä. Minäkin olen kuullut että clomeilla on saatu oikein hyviä tuloksia. Mitä sulle nyt kuuluu? Olet usein mielessä! :flower:

Tän pömpön maha ei ole enää niin pömppö.. on tainnut kevät saada aikaan herkkupeppuun liikettä ja muutama munkki maistuu. :ashamed:
Hyvää maanantaita ja toukokuisen viikon alkua, toivottavasti pian lämpenee kunnolla ja kesä näyttäisi vähän ujoja kasvojaan :)

:wave: Terkkuja!! pömppö

Kiitos pömppö puhureista!
Valitetevasti niistä vaan ei tähän hätään ollut apua vaan täti tiensä löysi..
No jos jotain hyvää niin on ainakin säännöllinen kierto mut kyl vähän alkaa tuntua et onko mussa jotain vikaa kun ei vauvaa vaan kuulu..
No mitää vain kottaa ottaa suunta eteenäin vai..

Mitäs sulle piip kuuluu?

Mukavaa odotusta teille kaikille!!

-Taika-

Onko pömpöllä munkkiahmatti masussa? :) Lisää kuvia ja pian! Kyllähän masun luulisi jo kasvavankin, edellisessä kuvassahan se oli ihan mitätön!

Voi taika, :hug: . No, onhan se sentään hyvä, että kierto on edes säännöllinen eikä anna loputtomiin jännittää. Kuinka kauan olette nyt yrittäneet pienokaista? Eikös tutkimuksiin saa mennä vuoden päästä yrityksen aloittamisesta riippumatta siitä, onko aikaisempia lapsia? Se voisi rauhoittaa mieltä, jos epäilet, että jokin on pielessä.

Täällä ei mitään uutta. Tai joo, jään loppukuuksi yksin kotiin odottelemaan, kun mies on työmatkalla. Mutta tässä seisokkitilanteessa sillä ei ole niin väliä (vaikka tietysti muuten on vähän yksinäinen ja ikävöivä olo). Sen gyneajan jälkeenhän onkin jo kesäkuu, ja pääsemme ehkä vähän viisaampina jatkamaan tätä projektia.

Olen pari kertaa luullut, että menkat tulevat. On ollut turvonnut ja kipeä olo. Se on sitten ollut väärä hälyytys, miloin mitäkin. En tosiaan viitsi edes pikkuhousunsuojaa enää laittaa varoiksi. Onkohan mulla vaihdevuodet 28-vuotiaana... :$

Moikka taas!

Vastailen tässä itselleni. Jostain syystä tämä vauva-asia on ollut enemmän mielessä nyt, kun mitään ei ole tehtävissä, ja olen yksin kissojen kanssa. Johtuisiko se siitä gyneajasta, johon on edelleen pari viikkoa, mutta jota jo odotan kovasti. Olisi niin hyvä tietää, mitä tässä on tapahtumassa!

Olen seikkaillut paljon netissä ja etsinyt tietoa hedelmättömyydestä, lähinnä ovuloimattomuudesta. Olen kovasti yrittänyt vertailla oireita omiini, mutta en ole vielä joutunut paniikkiin niiden perusteella. Hyvä niin. Minulla on toisaalta ollut hyvin stressinen kevät muutamastakin eri syystä (jotka kaikki alkavat nyt helpottaa, ihanaa!), joten en ihmettelisi, vaikka kroppa olisi reagoinut yksistään siihen. Kerran aikaisemmin, vuosia sitten, vaikea elämäntilanen vei minulta kahdeksaksi kuukaudeksi menkat pois, tosin arvelen silloin laihtumisella olevan osansa pelissä (nyt en ole laihtunut).

Ostin myös raskaustestin. Koska mahassa on ollut kohtalaisen paljon elämää viime viikkoina, mutta mitään ei ole vielä tullut ulos, tuntuu järkevältä testata itselle varmuus ennen kuin menee valittamaan puuttuvia menkkoja. Olin kuitenkin ehkä vähän tyhmä, kun ostin halvimman mahdollisen testin, eikä se ole herkkä. Tulos on varmaan joka tapauksessa oikea, mutta on tyhmää jättää ajatuksilleen takaportteja ("se on siksi negatiivinen, kun tämä ei ole herkkä testi").

Parin viikon päästä on kummitytön ristiäiset. Suloisempaa otusta en ole kyllä aikoihin nähnyt! Pikkuinen ja unisen avuton olemus ei ole omiaan poistamaan meiltä kummalatakaan vauvakuumetta...

Anteeksi, että vuodatin näin kauheasti. Tuntuu helpottavalta, kun on saanut ajatukset ylös jonnekin. Älkää vaan saako mielikuvaa, että olen kiinnostunut ainoastaan omista kuulumisistani! Kirjoitelkaa ja kertokaa ihanista ja ei-niin-ihanista raskaustunnelimistanne, ja Taika, odotuksen odottamisesta!

Piip :) Tuo on tosi hyvä että gyne on kohta, ja se varmasti selittää myös osin sen,että asiat ovat nyt niin kovasti mielessä. Tiedon etsimisessä on sekin hyvä puoli, että mieleen voi tulla uusia ajatuksia ja vaihtoehtoja, joihin voi gyneltä saada sitten asiantuntevan mielipiteen ja asiat selviävät. Ihana lopulta tietää, missä on menossa :)

Mullakin on ollut tuota muutaman kerran,että stressaavassa tilanteessa kuukautiset ovat jääneet pois. Stressi on niin voimakas kehoon vaikuttava tekijä, mutta onneksi ne sitten tulivat lopulta. Olisin ollut kyllä valmis myös pillerihoitoon kuukautiskierron palauttamiseksi, mutta keho hoitikin itse asian luonnostaan. Toivottavasti myös sulla kävisi näin!

Niin, pienet suloiset vauvat eivät helpota vauvakuumeeseen. miten ne ovatkin niin ihania! Luonto on ollut aika fiksu.

Olen varma, että asiat järjestyvät ja olet paljon mielessä!! Paljon tsemppiä!!! Ja ihana kuulla että stressitekijät ovat helpottuneet :hug: Paljon terkkuja!

:wave: pömppö

Jokos Piip kävit gynellä?
Toivottavasti sieltä sait apua..

(.) Tää kiero on menettetty.. Noo ei ainakaan tarte tressata tuleeko plussaa vai ei..Mies ollut vuoroin kipeä ja vuoroin sairas niin eihän noista vauvan teko hommista ole tullut mitään.. Ainut pelastus olisi että ovis tulisi vähän myöhemmin mutta luulen että ovis oli sunnuntaina joten ei mitään mahkuja raskautumiseen..
Muutenkin alkaa tää vauvakuume asia olla vähän taka alalla.. siis vauvaa toivon edelleen mutta en jaksa enää hullun lailla sitä toivoa.. Täytyy vain iloita näistä kahdesta lapsesta ja toivoa että sitten joskus on minunkin vuoro kun niin on tarkoitus..
Onhan tämä miehen jatkuva sairastelu verottanut myös minuakin..Tuntuu et on jo 3 lasta huolletava
:whistle: Mutta toivotaan että mies pian paranis kunnolla ja saisi kevättä rintaan ;)

Mites odotajien masut voi?
Toivon mukaan hyvin ja paksusti..

Mutta palailaan taas juttuun..
-Taika-

Yhteistyössä