Kuumeilijaystäväni!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dana76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dana76

Jäsen
14.02.2007
184
0
16
Jotkut kuumeilijakaverit ovat hukkuneet tänne pinoviidakkoon(tai plussanneet), joten toivottelen tässä kaikille tutuille IHANAA YSTÄVÄNPÄIVÄÄ! :heart:
Mukavaa, että olette olemassa!

Jos joku tuntee, että haluaa kertoa kuulumisia tai muuten jutskailla, niin sopii vastailla *vink* mm. Kuukiitäjä :)

terv. Dana76

Terve Dana-76
Mie ainakin olen sun kanssa ollut jossakin pinossa..En vaan muista enää et missä.. :ashamed:
Itse piinaillen tällä hetkellä viikolla 11 kun täti maanantaina tuli.. Yllätys nyt ei ollut kovin suuri joten ei kauhean pettynyt fiilis mut oishan sen plussan ottanut mieluummin..
Mut eiköhän sekin vielä joskus tule..
Onnea sulle ja plussia jos et ole jo plussannut!!

-Taika- :heart:

Kiva kuulla susta Taika-79 :)

Täälläkin edelleen plussaa toivotaan ja yk on n. 10-11, joten olis jo aika...mutta minkäs teet :/
Nyt on palellut oviksen jälkeen kovasti, että voishan sitä taas toiveita elätellä, mutta yritän pitää jalat maassa.
Plussasäteitä hirmuisesti sulle Taika! ++++

Jos joku muu vielä tunnistaa, niin tänne vaan! Kuulumisten vaihtelua voi toki jatkaa edelleen, vaikka ystävänpäivä meni jo :wave:

Moikka vaan! :wave:

Hitto, mä nyt vasta huomasin tämän :ashamed:
Olenkin jo ehtinyt sua kaipailemaan, kun olet ollut kovin hiljainen meidän nykyisessä pinossa. =) Olen kyllä itsekin pysytellyt vaan taka-alalla...

Kierto alkaisi olla loppupuolella, tarkistelin tuossa juuri noita päiviäni ja oikeastaan kuuluisin paremmin vasta viikon 9 pinoon, mutta kun tuo kierto on heitellyt niin reippaasti että väliäkö tuolla.

Mä tässä ykspäivä mietin, että olisipa ihanaa jos plussaisimme (vihdoinkin) samassa kierrossa, niin sitten kyllä järjestettäisiin tapaaminen ihan livenä, eikö? :D

Myöhästynyttä ystävänpäivää! :hug:

Moikka Kuukiitäjä!

No niin, mä jo mietinkin, että mahdatko huomata :)

Voi kun plussattaiskin, mutta mulla on nyt ihan menkkaolo :(
Tänään (kp 22/24-26) on nippaillut mahaa jo siihen malliin. Täytyy silti toivoa, että se oliskin jotain muuta... :whistle: Sullahan on jo kokemusta raskauksista, niin voisko menkkaoireet olla myös r-oireita?? Voishan?

Joo, mun piti kirjotella sulle sinne 8 viikollekin, mutta niin se vaan jäi :ashamed: Oli nimittäin hassua, kun sanoit, että olitte mp-messuilla ja Ideaparkissa, koska niin oltiin muuten mekin :D
Eli samat näyttää olevan harrastukset...

No mutta, palaillaan taas ja plussatuulia sinne (edes)!

:wave:

Höh, mun viesti ilmestyi kyllä tänne, mutta ei rekisteröitynyt tuonne aloitussivulle....
Näytää vaan, että Kuukiitäjän viesti olis viimeisin, vaan eipäs ole \|O
Jospa nyt.. *hiiiop!*

Onnea Dana Plusasta!!! :heart:
Kävin tuolla viikko 8 lukemassa ja huomasin että olit plussannntu..
Todella upeaa.. Tovotaan et täälltä tullaan perässä :D

Kuukiitäjälle halit tädin johdosta.. Tovotaan että ensi kierrosta sitten onnistaisi paremmin

-Taika- :hug: <br><br>

Kiitos Taika :heart:

Jännittää ja pelottaa, mutta yritän pysyä tyynenä ja mennä eteenpäin päivä kerrallaan.
Vilkuilin vaatekaupassa salaa mamma-vaatteita, mutta vähän taikauskoisena en uskalla vielä kunnolla kattella. Eikä sitä kyllä tiedäkään, mikä sit päällä tulis oleen hyvä...

Tulkaa pian perässä!

-Dana ja masunasu 4+2 tai jotain...

Heipat pitkästä aikaa! :wave:

Mun oli ihan pakko kaivaa tää ketju esiin ja vastata tänne kun en tiedä mistä sinut helpoiten löytäisin. :D
Teidän tsemppaukset sitten auttoivat, sillä testasin aamulla PLUSSAN! :heart: :heart: :heart:

Koitan nyt vielä "pysyä nahoissani", mutta olen kyllä ihan mielettömän onnellinen.

Sinulle Taika-79 kans paljon plussa-onnea, ellet ole jo plussannut!

:hug: <br><br>

Kävinkin onnittelemassa sua tuolla 12. viikolla, oon seuraillut sun tilannetta sieltä :)

Ihan mahtavaa!!

Onko erilaista saada plussa 3. kerran vai onko aina sama tärinä?

Mä oon aika laiskasti kirjotellut tuonne marrasmassuihin, mutta sinne säkin taidat sit siirtyä?
Nyt siellä on ollut jotenkin niin outoa=vierasta porukkaa, etten ole kokenut oikein omakseni, mutta kiva saada sinne tuttuja.

Mulla on ultra yksityisellä 4.4. ja neuvola viikon päästä. Olis ihanaa saada tää homma konkretisoitumaan jotenkin paremmin. On niin vähän oireita, että koko ajan epäilyttää :/
No, tissiton turvonneet ja kipeät ja masua nipistelee ja repii. Joskus on vähän huono olokin, mutta silti.

Onnea vielä!! :heart:

Hassua, vasta nyt löysin tämän ketjun, ja taisimme joskus kaikki olla samassa jännäysketjussa!

Aivan mielettömän paljon onnea Kuukiitäjä ja Dana76! :heart: Ja niin tarraisisa sukkia, ettei sen tarraisempia ole koskaan nähty!!

Ihania uutisia!! :)

Tuli muuten mieleen tuosta odotuspuolen ketjusta, että minäkin olen elokuisissa (tosin taitaa mennä syyskuun puolelle) mutta en oikein tuntenut tuota ketjua omakseni... Kuumeiluketjussa oli niin kivaa ja hyvä henki, toki varmasti siellä odotusketjussakin, mutta jotenkin en vain tuntenut sitä omakseni.. :ashamed:

Taika-79, Paljon paljon plussatuulia!!! :hug:

:wave: pömppö

Kiitokset Dana76 ja Pömppö onnitteluista! Kyllä tämä 3. plussa on aiheuttanut aivan yhtä kovan tärinän kuin aikaisemmatkin! :D Varmaan siihen vaikuttaa sekin, että sitä on niin pitkään ja hartaasti odottanut ja toivonut, että kun se positiivinen tulos tulee, ei sitä meinaa todeksi uskoa. =)

Minä taitaisin kuulua joulumasujen puolelle, mutta en oikein tiedä osaanko sinne odottajien puolelle ainakaan ihan vielä mennä...

Voidaanhan me pitää tätä omana "odotusketjuna", joten ei muuta kun kaikki samaan aikaan kuumeilleet ja sitten plussan testanneet vaan pikkuhiljaa tähän pinoon! ;)

Tämä lähtee nyt järjestelemään kämppää, pikaisiin kuulumisiin! :wave:

Hei, kiva kuulla susta Pömppö! :)
Kävin haeskelemassa sua tuolta elokuisten puolelta, kertoakseni plussasta ja kiittääkseni kovasta kannustuksesta, jota aikoinaan sulta sain,
elikkäs KIITOS ja :hug:

Olis tosi kiva, jos te kaikki kirjottelisitte tänne kuulumisia. Tuolla odotusketjuissa on tosiaan niin paljon väkeä, että ei sinne oikein pääse sellasta kotoista tunelmaa syntymään :(

Miten Pömppö vointi?
Ja onks sulla Kuukiitäjä jo oireita?

Mä huhkin tänään ikkunoiden pesua, petivaatteiden vaihtoa, kävin tanssitunnilla ja sit vielä äsken kannoin puita saunalle. Nyt oon ihan poikki ja vähän masussa tuntuu :/
Kun olo on muuten niin hyvä, en osaa varoa oikein mitään...
En tiedä pitäiskö?

Kivaa uutta viikkoa ja sujuvaa sopeutumista kesäaikaan!

Hei!! :heart:

Niin minäkin sain silloin teiltä niin paljon tukea ja oli kiva kannustaa niin kivassa kuumeilijajoukossa :)

Tosiaan, nyt kun löysin tämän pinon, tuntuu kivalta kirjoittaa raskauskuulumisiakin! Varsinkin nuo elokuiset ovat niin runsaslukuisina, että tuntuu "ahtaalta". :ashamed: Mutta, mehän voimme tosiaan tänne kokoontua! Tosi hyvä idea ja heti tuntuu kivemmalta! Ja aivan, muutkin, jotka etsivät hieman kotoisampaa ketjua, ja tuntuu tutulta, voi sitten liittyä mukavaan joukkoomme! Sitten kun Kuukiitäjästäkin tuntuu hyvältä, voidaanhan me siirtyä tuonne odotus-puolelle ketjua jatkamaan, jos palstan muista kuumeilijoista tuntuu ikävältä lukea täällä meidän viestejä.. En tiedä. Mitä olette mieltä? Tai sitten voidaan olla täällä. :)

Alkuraskaus sujui ihan hyvin, oli pientä rusehtavaa vuotoa tuossa viikolla 6-7, mutta se kuulemma kuului asiaan, (olisikohan silloin ollut ferrari-aika?) pelästytti mutta meni ohi. Muuten ei mitään, väsymystä hieman, yöpahoinvointia tosi vähän, oksensin vain kerran. Mutta kaiken huippu on nää hormoonit! Itken kaikesta! Lastenlaulut, piirretyt,elokuvat, kaikki saa hanat auki! :o Mutta mikäs siinä, itketään pois ;)

Miten Dana ja Kuukiitäjä? Miten Danan raskaus on alkanut?

Dana oot ollu ahkerana! Kyllä se vauva kertoo, kun äiti on rehkinyt liikaa, itse olen mennä viilettänyt niin kuin ennenkin, ja kannoin aika painavia matkalaukkuja alussa, joiden jälkeen kyllä pikkaisen masussa tuntui ja sen jälkeen otin vähän rennommin kantamusten osalta muuten mikään ei ole muuttunut.

Terkkuja! :wave: Pömppö

Onnea Kuukitäjä ja pömppö!!
Mukavaa että teillekin plussa on tullut :D

Tänne edelleen odotellaan sitä plussaa..Tai no ensiki odotetaan ovista ja sitten katsotaan tuottaako tulosta :D
Saa nyt nähdä..Toivotaan että tulen pian perässä teidän seuraksi odottajiin.. :heart:

Onnellista odotustusta teille kaikille!!
Ja ihanaa kun tuo aurinko paistaa niin lämpimästi saa todella hyvälle tuulelle..

-Taika-

Taika-79! Paljon paljon plussaisia hurrikaaneja ja oikein kunnon pyärremyrsky!!! :) Mulla ovis oli hukassa ja luulin,ettei sitä enää ollutkaan, sillä myös testasin sitä, mutta ei ne liuskat mitään järkevää sanoneet. Tulikin sitten myöhässä. Hurmasin miehen viinin voimalla, unohdin kaiken muun, ja juuri silloin oviskin sattui kyläilemään, tuli todettua myöhemmin. :p

Sullakin taitaa kohta olla ovisaika? Löysin sut tuolta viikon 15 pinosta, jossa kävin vahingossa vakoilemassa. Paljon paljon plussaisia puhureita!! Ja käy toki kuumeilijaystävä-pinossakin kertomassa fiilingeistä :) Eihän me olla mitään ilman Taikaa.

Terkkuja kaikille!!! Ja hyvää tiistaita :wave: pömppö

Kiitos pömppö!! :heart:

Tosiaan ovis aika lähenee..Toivotaan että ovis sattuisi tällä kertaa sinne viikonlopulle..Parhaimmat mahdollisuudet vietetellä tuo mies viikonloppuna :D
Mutta ei vielä pidä mennä asioiden edelle..
Pittää jaksaa vaan odotella että sekin aika vielä joskus koittaa..
Ainakin voi olla varma ettei mitään vikaa luulis olevan kummassakaan kun kaksi tenavaa ollaan saatu maailmaankin pyöräytettyä :p

Mutta mukavaa vikkoa kaikille teille ihanille kanssa sisarilleni!!

-Taika-

Heippa! En varsinaisesti ole Danan kanssa ollut samassa ketjussa koskaan (seurailin kyllä, kun olit jossain vierusviikolla), mutta ainakin pömpön kanssa jutskattiin aiemmin ja Taika oli samassa ketjussakin. Kuukiitäjäkin on tuttu, liekö samasta pinosta vai muista? Oli niin mukava kuulla vanhojen tuttujen terveisiä, että ajattelin sanoa hei.

Täällä ei ole maha lähtenyt kasvuun, ja sen vuoksi olenkin pikkuhiljaa yrittänyt unohtaa koko aiheen. En tiedä enää edes kieropäiviäni, yritämme vaan sekstailla aina, kun vähän siltä tuntuu. Kun palstailin aktiivisemmin, kierto alkoi venyä ja lopulta yhdet kuukautiset jäivät kokonaan pois. Tuntuu, että on parempin olla liikoja aihetta ajattelematta.

Paljon tsemppiä teille kaikille!

:heart: piip

p.s. PALJON ONNEA, kuukiitäjä ja dana!<br><br>

Kiva kuulla susta piip!! :heart:
Olenkin sua aina etsinyt mutten ole löytänyt..Ajattelinkin että pidät taukoa palstailusta.. Onhan se ihan järkevää välillä ottaa aikaa muuhunkin tuohon vauvan tekoon aikaa..Toivon että teillekin pian vauva ilmoteilisi itsestään..

Täällä tosiaan ootella ovista tulevaksi.. Jos nyt ei ole jo mennyt..
Mutta katselaan mitä viikot tuo tullessaan.. Ei meilläkään kauhee ytotys ole päällä.. Mutta ainahan sitä toivoo että tärppäisi tästä kierrosta..

Aivan ihana ilma ulkona..

-Taika-

Heippa!

Joo, muistan Piip, kun kävit vierailemassa meidän ketjussa joskus.
Kiva kuulla sustakin. Hirmuisesti plussaonnea sinne!

Yritetäänpäs tosiaan puhaltaa ilmoille oikein kunnon plussahurrikaani, niin saadaan tästä ihan kokonaan plussapino. * PUUUUUUUHHH*

:laugh:

No niin, että sellasta...

Maanantaina eka neuvola ja keskiviikkona ultra. Jännittää ihan hulluna :o

Oi, Piip

Niin mahtavaa kuulla susta!! Olenkin käynyt vilkuilemassa, näkyisikö sua täällä, mutta ei ole näkynyt.. Ehkä välillä pieni palstailutauko tekee todella hyvää, ei paina liikaa mieltä ja luonnollekin jää tilaa tehdä lopulta tehtävänsä. Toivottavasti pian teilläkin päästään mahan kasvatteluun :heart:

Danalle paljon tsemppiä neuvolaan ja ensimmäiseen ultraan!! Pidän peukut ja varpaat pystyssä ja odottelen kuulumisia. Olen samaa mieltä: Nyt yhteisvoimin lähetetään liikkeelle oikein megahurrikaani ja jättipuhuri!!! :)

Hyvää viikonloppua kaikille!!

:wave: pömppö

Samaa mieltä minäkin, tietysti. Vain Taika ja minä ollaan enää vailla plussaa. Hienoa, että te muut olette onnistuneet!

Mulla on muuten tätsy myöhässä taas. Monta päivää on vaan jo juilinut mahassa. Nyt jos (kun :ashamed: ) taas kk:t alkaa, menen lopulta lääkärille selvittelemään tätä kierron heittelyä.

Joko Dana kävit neuvolassa (vai mikä sulla oli? en muista enää)? Menikö hyvin?

Joo, kävin neuvolassa. Mukava täti, siis neuvolantäti ja hyvin meni. Kaikki arvot veressä ja virtsassa ok ja muutenkaan ei ihmeitä.
Mulla piti olla tänään ultra yksityisellä, mutta menivät tolvanat perumaan sen mun ajan. Uusi aika ens tiistaina. Ei jaksais odottaa!!

Terkuin, Dana

Oi, Piip. Toivottavasti kierron heittelylle selviäisi syy :hug:

Dana, ihana kuulla,että neuvolassa kaikki hyvin! Jännitän kovasti tiistaita jo puolestasi!!

Oikein hyvää pääsiäistä, kuumeilijaystävät ja paljon munia!! :heart:

Terkuin pömppö

Moikka!

Ultrakuulumisia:

Ihana pikku toukka jammaili ultrakuvassa ja 170 syke kuului ihan selvästi :D

Lääkäri oli tosi mukava ja sama lääkäri onneksi tekee neuvolankin ultran 3 viikon päästä.

Ihanaa, nyt meen ostaan Odotus-lehden :)

La:ksi vahvistettiin 5.11. ja viikot nyt 10+3
Paperiin muuten laittoi, että sikiö vastaa viikkoja 11+2...
Onkohan se virhe vai voisko olla noin. Rv:ja siirsi kuienkin vaan yhdellä päivällä eteenpäin. Sanokaas kokeneemmat.

Yhteistyössä