Kuuluuko parisuhteesen/avioliittoon läheisyys tai seksi??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nauha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nauha

Vieras
Kuuluuko teidän mielestä parisuhteesen/avioliittoon läheisyys, seksi tai kummatkin? Parisuhteeseenhan ei tietysti seksi voi kuulua kun ei vielä naimisissa, mutta tuo läheisyys ja ehkä suukottelu??
Entä jos avioliittoon tuo seksi jonkun mielestä kuuluu niin kuinka monta kerta vuodessa sitä pitäisi touhuta.

Kiitos vastauksista jo etukäteen!! :)

Voi hyvä tavaton... Tottakai seksi kuuluu parisuhteeseen, seurusteluun, avoliittoon, avioliittoon ja selvästi myös yhden illan juttuihin sekä fuck buddy suhteisiin. Jokainen päättäköön itse, minkälaisessa suhteessa seksi on ok ja asiaankuuluvaa. Ei se pelkkään avioliittoon kuulu.

Se on jokaisen parin itse päätettävissä. Jos kumpikaan ei halua seksiä, niin sitten sitä ei tarvitse harrastaa, vaikka olisi naimisissa. Jos taas molemmat haluavat seksiä, niin sitten se sopii hyvin parisuhteeseen, eikä avioliitolla ole sen kanssa mitään tekemistä.

Luulin lukevani vastauksia, että seksi ja muu läheisyys kuuluu parisuhteeseen vaan jos molemmat haluavat sitä, että on ihan normaalia jos ei kuulu.... Yllätyin!

Tämmöiset ketjut aina hämmentää. Tulee mieleen, että ap on joko 12v lapsi tai vanhoillislestadiolainen aikauinen.

Kyllä seksi kuuluu parisuhteeseen jo ennen avioliittoa, jos molemmat niin haluaa. Monikaan mies eikä nainen ei edes ryhdy seksittömään parisuhteeseen. Seksikertojen määrä on niin monta kertaa, kuin kyseinen pariskunta itse kokee sopivaksi määräksi. Ongelma usein tulee, jos toinen haluaa esim. kerran viikossa seksiä toisen halutessa seksiä joka päivä.

[QUOTE="hmm";30716626]Tämmöiset ketjut aina hämmentää. Tulee mieleen, että ap on joko 12v lapsi tai vanhoillislestadiolainen aikauinen.
[/QUOTE]

Tai pikemminkin, että hän halusi aloittaa jonkun huumoriketjun.

Yhteistyössä