vieras
Ei ole miehen tarvinnut herätä vauvan takia, mutta nykyään tyttö 3v on hänen vastuullaan yöllä. Tulee usein viereen. Me vauvaan kanssa nukutaan alakerrassa.
Kerran on kitissyt yöllä jonkun muun kuin nälän takia ja silloin sattui olemaan just vkl.Ainoat mitä on yöllä pitänyt tehdä on joko laittaa tissi suuhun + röyhtäys tai maitopullo suuhun + röyhtäis, joihin ei kauaa mene.Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:Kaikki vauvat eivät ole niin helppoja kuin teidän vauvanne vissiin on ollut =)
Aina ei käy tasan onnen lahjat... En voi tietää tuleeko meille tuollaista vaiko sitten pidempiä valvejaksoja öisin, mut koetan kyllä antaa miehelle nukkumisrauhan ellei mulla nyt ole joku hengenhätä =)Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Kerran on kitissyt yöllä jonkun muun kuin nälän takia ja silloin sattui olemaan just vkl.Ainoat mitä on yöllä pitänyt tehdä on joko laittaa tissi suuhun + röyhtäys tai maitopullo suuhun + röyhtäis, joihin ei kauaa mene.Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:Kaikki vauvat eivät ole niin helppoja kuin teidän vauvanne vissiin on ollut =)
Juu ja kaikki lapset ei ole samanlaisia kohta se on taas meilläkin edessä 5viikkoa laskettuun aikaan, todella toivon että pääsisin yhtä helpolla kuin tytön kanssa, mutta ainahan sitä toivoa saaAlkuperäinen kirjoittaja Rosalee:Aina ei käy tasan onnen lahjat... En voi tietää tuleeko meille tuollaista vaiko sitten pidempiä valvejaksoja öisin, mut koetan kyllä antaa miehelle nukkumisrauhan ellei mulla nyt ole joku hengenhätä =)
Ei ole ollenkaan pahasta ottaa joskus se mieskin huomioon, eikä aina rääkyä sitä oman elämän "raskautta". Säilyy parisuhdekin onnellisena kun ottaa molemmat toisensa huomioon ja joustaa. =)Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:Imetyksen aikana luonnollisesti minä heräilin. Sen jälkeenkin olen antanut miehen nukkua. Selitys monesti jo tullutkin ja samaa mieltä kuin Rosalee: Minä voin ottaa päivällä päikkärit kun/jos väsyttää. Mies ajaa autolla 30km, tekee vuorotyötä, joten minun mielestäni hänelle suotakoon yöunet. Minä paikkailen univelkoja sitten hänen vapaillaan, jos tarvis.
Tätä mieltä olen minä ja mieheni.Ilman toista ei ois lastakaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yleensä ne lapset kuitenkin hankitaan yhdessä sen miehen kanssa