Alkuperäinen kirjoittaja täälläkin vihloi:
Mulla porattiin pari vuotta sitten eka kertaa ilman puudutusta. Sen paikkauksen jälkeen hammasta vihloi aina kun sillä puraisi jotain, ja sitä kesti monta kuukautta. En enää muista kuinka pitkään, mutta ainakin 2kk. Soitin hammaslääkäriin ja kysyin asiasta. Sanoivat, että on ihan normaalia, että hammas aristaa praamisen/paikkaamisen jälkeen pitkänkin aikaa. Jouduin pureskelemaan kovat ruuat toisella puolella pitkän aikaa. Ei kiva!
Mutta meni se sitten ohi. En tiedä olisiko sitten vihlonut noin pitkään, jos olisi ollut puudutus!
No mulle ainakin olevinaan laitettiin puudutus, mutta ei se sinne hampaaseen asti toiminu. Huuli ja kieli oli vähän epänormaalin tuntuiset, mutta kyllä se itse poraus ja paikkaus vihloi. Ja on se kumma, ettei sitä uskota, että vihloo! Mitä samperi puoskareita ne sinne palkkaa!? Tulin siihen tulekseen etten naislääkäreille/ham.lääkäreille mene enää. Niistä on vaan huonoja kokemuksia. Ja tämän sanoo ihminen, joka on henkeen ja vereen tasa-arvon kannalla. Kait ne ämmät siellä katsoo, että tolla on vääränlainen naama ja puuduttavat sitten miten tykkäävät ja kiduttavat kun siihen kerran tarjoituu oiva tilaisuus. Joo, joo, keljuttaa....