V
vieras ulkoavaruudesta
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:Alkuperäinen kirjoittaja vieras ulkoavaruudesta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sirkka on joskus heittänyt tätä samaa paskaa palstalla, sivarin akka kun on.
Voisit tutustua hiukan toisen maailmansodan historiaan ja ottaa selvä miten ne siviiliuhrit syntyivät ja mikä sotaa käynyt häviäjien puolelle kuulunut maa selvisi vähimmillä siviiliuhreilla.
Puhutaanko tässä nyt nykyisistä vai menneistä sodista? Olen tutustunut omalta osaltani ihan riittävästi sotahistoriaan. Ja siksi minua niin ällistyttääkin, kun täällä suunnilleen äiti-ihmiset ovat ihan kickseissään ajatuksesta, kuinka heidän poikansa henkensä uhalla puolustavat heitä. Sairasta, sanon minä.
Voivathan he myös seistä tumput suorina ja seurata vierestä.. Ei sekään hyvää mielenterveyttä tue. Tosin se karkuun juokseminenhan oli se paras vaihtoehto.. kuulemma.
Seistä tumput suorina ja seurata vierestä mitä? Sitä äitiensä raiskaamista vai? Minun mielestäni karkuun juokseminen on paras vaihtoehto nakkikioskilla ja sotien ihannointi hölmöintä, mitä rauhan aikana voi tehdä.