Kuuluuko anoppisi/appesi sanavarastoon joitakin väärin sanottuja sanoja, jotka

  • Viestiketjun aloittaja La Paset
  • Ensimmäinen viesti
La Paset
särähtävät - ihan mukavasti - korvassasi?
Lausuja voi olla mummo/vaari, täti/setä...


Appeni kävi aina uusimassa resetin. Hän oli invaliiti
Anoppini pitää neyletöistä.
 
"vieras"
Tämä nyt ei ehkä taida aivan tähän kuulua, mutta olin kuolla nauruun kun mun äiti rupes puhumaan mun imurista: "Eikö teidän imurissa oo se hepatiittisuodatin?"
En oo tainnu semmosesta ominaisuudesta imureissa kuulla :D
 
  • Tykkää
Reactions: HeavyMetalMama-77
"vieras"
Jostain kumman syystä appi sanoo keksejä sekseiksi. Uskovainen mies ja sanoo, että ottakaa vähän seksiä ja kumma ilme. Jotkut muutkin vanhat ihmiset ovat sanoneet niin. Onkohan se joku kumma, että haluaa olla ronski, muttei tuon kummepaa uskalla ja sekin vähän nolottaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lex
Mummo (isänäiti) aina Jouluisin tarjosi löögiä ja kävi rismassa kaupassa.

En tiedä onko mahdollisesti joku murrejuttu kun isäni jättää myös sanan alusta kaksoiskonsonantista toisen pois ja laittaa mm. ravaatin kaulaan ja käy myös rismassa.
 
  • Tykkää
Reactions: HeavyMetalMama-77
"hih"
Mun mummo aikoinaan hiljensi lapset, että sai rauhassa katsottua rookea ja ritkeä. Sitä ennen seurasi innoissaan rynastya. Äiti taas puhui aina tärkeilevästi naapurin pojasta, joka oli yhteiskuntatieteiden kandinaatti. Pomo taas vaati alaisiltaan eksanttia tietoa :)
 
  • Tykkää
Reactions: HeavyMetalMama-77
"hops"
Anoppi tekee joskus syötäväksi pitskaa (pizzaa), Englannin kuningasperheeseen kuuluvat muun muassa Karles ja Kamilla, ruokaa maustetaan surrilla (curry), hän itse on uimakandinaatti ja paikkakunnallamme on kampaamo Karmee (Charme) - ja sata muuta hassua, joita en juuri nyt muista.
 
  • Tykkää
Reactions: bud ja InCase
"hops"
Oman puolen suvusta löytyy lisää, mummo tykkää Davo-jäätelöstä (Bravo), yhdellä on autona sukisuki (Suzuki) ja onpa yksi IMY-volvokin, jossa on dc-soitin.

IMY-Volvossa on tarra, jossa on tekstinä I :heart: MY VOLVO, ja omistaja on autostaan hirmu ylpeä.
 
Stripped
Äitini on aiheuttanut monia hysteerisiä naurukohtauksia väärillä sanoillaan, synnytyksessä hän oli saanut EPISODIpuudutuksen, karppaamisesta hän puhuu Skarppaamisena, handsfree on on hänelle handsFRIIKKI ja vaikka mitä :D
 
bud
[QUOTE="vieras";25958704]Jostain kumman syystä appi sanoo keksejä sekseiksi. Uskovainen mies ja sanoo, että ottakaa vähän seksiä ja kumma ilme. Jotkut muutkin vanhat ihmiset ovat sanoneet niin. Onkohan se joku kumma, että haluaa olla ronski, muttei tuon kummepaa uskalla ja sekin vähän nolottaa.[/QUOTE]

Mun edesmennyt rakas mummuni sanoi aina noin, eikä tuntunut edes tajuavan sitä itse. :D
 
:LOL:

Ei tuu mieleen muuta kuin että meidän lapsille Kindermunat on Karpenttorinmunia ja yks muksu (10v) sekoittaa aina croisantin ja hornetin (siis sellaisen kanansiiven).

Ainii, mun äiti ei käy spinningissä ja zumbassa vaan pinninkissä ja zungassa :D

Niin ja yks täti ei muka osaa sanoa medän kuopuksen nimeä kun on niin vaikea, nimi on Leona ja sitä pitää aina väännellä mitä kummallisemmaksi, esim. Leonia ja Leania :headwall:
 
  • Tykkää
Reactions: HeavyMetalMama-77
"vieras"
:LOL:

Ei tuu mieleen muuta kuin että meidän lapsille Kindermunat on Karpenttorinmunia ja yks muksu (10v) sekoittaa aina croisantin ja hornetin (siis sellaisen kanansiiven).

Ainii, mun äiti ei käy spinningissä ja zumbassa vaan pinninkissä ja zungassa :D

Niin ja yks täti ei muka osaa sanoa medän kuopuksen nimeä kun on niin vaikea, nimi on Leona ja sitä pitää aina väännellä mitä kummallisemmaksi, esim. Leonia ja Leania :headwall:
zunga :D
 
Varmaan puolet siitä, mitä anoppi lukee/kuulee jostakin, menee pieleen. Aika usein joudun varovasti korjailemaan, kun saattaa lueskella lääkkeiden käyttöohjeetkin ihan miten sattuu. Tai sitten on vaan käsittänyt lääkärin sanomiset täysin päinvastoin kuin olisi pitänyt. Jos hän olisi 70 vuotta nuorempi, olisi AHDH- ja lukihäiriödiagnoosit saanut varmaan jo synnärillä. Käsittämätön tyyppi, mutta oikein mukava ja aina hyväntahtoinen :)
 

Yhteistyössä