Kuuluuko alkuraskauden oireisiin kamala väsymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Univaje
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Univaje

Vieras
mutta univaikeudet? Päivällä jos on tilaisuus niin nukun kyllä ihan helposti ja hyvin sohvalla mutta öisin en saa sängyssä nukuttua vaan pyörin ja puhisen ja ajatukset on solmussa pääkopassa :/
En muista kärsineeni tästä aiemmin.

Ainakin mulla nyt tuplia odottaessa en alkuraskaudesta jaksanut muuta tehdä kuin oksentaa ja nukkua. yksösistä ei ole väsymystä ollut niin paljoa mutta vähän kuitenkin

Mulla on samanlaisia kokemuksia.. Molemmissa raskauksissa alkuajan väsymys oli ihan tajutonta! Töissä piti jaksaa ja väsytti niin että itkin jo iltapäivällä kotimatkalla väsymyksestä.. Aina yritin mennä aikaisin nukkumaan että jaksais, mutta yöllä olikin aika pyörimistä. Ensimmäistä odottaessa kaikki asiat, uusi tilanne, tulevaisuus, äidiksi tulo yms.varmaan pyöri alitajunnassa koko ajan. En tiedä mikä sitten toista odottaessa valvotti. Onneksi pahin väsymys helpottaa jossain vaiheessa. Muistaakseni mulla alkoi elämä voittaa n.15-16 rask.vk. jälkeen. Voimia odotukseen! Paras nukkua vaikka niitä päikkäreitä, jos yöunet pätkii.

MÄ nukuin sellaiset 16-18 tuntia päivästä. Onneksi olin juuri yhden kuukauden silloin lomalla. Koko loma meni melkeen siihen, että heräsin aamulla ja menin aamupalan ja oksentamisen jälkeen takaisin nukkumaan. Sitten heräsin kun mies tuli töistä ja nukahdin taas parin tunnin päästä.

Yhteistyössä