peruutan puoleen väliin suojatietä ja sitten teen vaunujen kanssa käännöksenAlkuperäinen kirjoittaja epäperskärpänen:Ööh... Pitäiskö sitte peruuttamalla ylittää tie?
Mulla on tapana katsoa tuleeko niitä autoja, mutta käyhän se noinkin. Saapahan ainakin jännitystä elämäänsä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:peruutan puoleen väliin suojatietä ja sitten teen vaunujen kanssa käännöksenAlkuperäinen kirjoittaja epäperskärpänen:Ööh... Pitäiskö sitte peruuttamalla ylittää tie?
jotta menen lopun osaa suojatietä vaunuja työntämällä. Eli olen aina itse "vaaravyöhykkeellä
just jooAlkuperäinen kirjoittaja ap:peruutan puoleen väliin suojatietä ja sitten teen vaunujen kanssa käännöksenAlkuperäinen kirjoittaja epäperskärpänen:Ööh... Pitäiskö sitte peruuttamalla ylittää tie?
jotta menen lopun osaa suojatietä vaunuja työntämällä. Eli olen aina itse "vaaravyöhykkeellä
Just.Alkuperäinen kirjoittaja ap:peruutan puoleen väliin suojatietä ja sitten teen vaunujen kanssa käännöksenAlkuperäinen kirjoittaja epäperskärpänen:Ööh... Pitäiskö sitte peruuttamalla ylittää tie?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:peruutan puoleen väliin suojatietä ja sitten teen vaunujen kanssa käännöksenAlkuperäinen kirjoittaja epäperskärpänen:Ööh... Pitäiskö sitte peruuttamalla ylittää tie?
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä:Sehän on ihan sama vetääkö vai työntääkö ne! Täällä ainakin sellaiset tiet missä menee autot molempiin suuntiin
Joo ja tarkkaan kyllä katson tuleeko sieltä joku vai ei..Alkuperäinen kirjoittaja Äippä:Sehän on ihan sama vetääkö vai työntääkö ne! Täällä ainakin sellaiset tiet missä menee autot molempiin suuntiin
Aha.Ootko ihan tosissas?Alkuperäinen kirjoittaja ap:peruutan puoleen väliin suojatietä ja sitten teen vaunujen kanssa käännöksenAlkuperäinen kirjoittaja epäperskärpänen:Ööh... Pitäiskö sitte peruuttamalla ylittää tie?
Toimii varmaan hyvin kaupunkiruuhkissa ja vilkasliikenteisellä kadulla missä vauhti on valttia myös suojatielläAlkuperäinen kirjoittaja ap:peruutan puoleen väliin suojatietä ja sitten teen vaunujen kanssa käännöksenAlkuperäinen kirjoittaja epäperskärpänen:Ööh... Pitäiskö sitte peruuttamalla ylittää tie?
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:No haloo! Mä ainakin menen itse ensin ja odotan sitten toisella puolella kunnes vaunut älyävät tulla perässä.
Kun alat suojatiellä pyörimään ja kääntyilemään, niin saattaa tulla pipi. Autoilijat ei oo ehkä tottuneet ennakoimaan tällaista käytöstä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:peruutan puoleen väliin suojatietä ja sitten teen vaunujen kanssa käännöksenAlkuperäinen kirjoittaja epäperskärpänen:Ööh... Pitäiskö sitte peruuttamalla ylittää tie?