Kuuluitko tai kuulutko nussijamiesten panoverkostoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse en myöskään usko juuri noihin lukuihin. Sanoisin jopa, että siellä on sellainen 5-10 prossan nussijaporukka, joka saalistaa uskomattoman määrän naisia. Sitten semmonen iso osa miehistä kuuluu siihen sakkiin, että naisia on elämänsä aikana 1-20, sitten on aika monta jokka jää täysin ilman (kenties nykyisin maksullista hakee helpotusta, tämä porukka on sitten erikseen.)

Omassa ystäväpiirissä oli nuoruudessa muutama semmonen tyyppi, joilla oli hyvin nuorella iällä todella monta seksisuhdetta. Puhutaan tasosta 100 alle 20v. Itte sitten kuuluin siihen perustasoon, että suurella vaivalla joskus lohkes...

Kellekkään näistä tyypeistä ei muuten koskaan tullut mitään tauteja sun muita. Kaikki on nyt pitkäaikaisesti ollu naimisissa (ikää35-40), en tiedä onko vieraita naisia kuvioissa.

Näin se menee. Naisilla asia on vähän erilainen, jakauma on tasasempi.

Eiköhän ko. nainen ollut täysin tietoinen jymäyttäneensä teitä kaikkia.

Kun jo aikaisemmin yritin kertoa, että kaikki ovat olleet tietoisia tämän naisen touhuista jakoautomaattina. Miksi siis pitäisi olla jotenkin jymäytetty olo? Ehkäpä tämä naikkonen ei tiennyt kaikkien tietävän.. Ehkäpä uskoi olevansa hyvä toimimaan miesten kanssa vaikka oikeasti vain oli tehnyt itsestään mahdollisimman helpon pokan.

Tämä tapaus oli ainakin minun kohdallani vain hauskanpitoa seksin muodossa. Pointti on siinä, että moni on tietämättään osallisena tällaisessa yhden henkilön pyörittämässä panoporukassa ja suurin osa näistä pyöritettävistä on naisia.

Naisista noin 100% pyörittää panoverkostoa, johon kuuluu noin 80% miehistä. 20% on niin näillä markkinoilla niin ala-arvoista ainesta, ettei heitä pane yksikään nainen kuin korkeintaan vahingossa. Kulliaan auliisti jakavat miehet jakavat myös saman harhan, jossa he kuvittelevat olevansa vallankahvassa :D Tosiasiassa heitä käytetään maailman navan päällä istuvien naisten toimesta aina ja kaikkialla.

Nussijanaisten panoverkosto on maailmanlaajuinen ja ihmeellistä kyllä, moni mies hinkuu siihen osalliseksi. Osa on jopa valmis maksamaan seksistä, mikä tekee koko miessukupuolesta melkoisen säälittävän.

• Tykkää
Reactions: Lode-
Muutaman sellasen jätkän kanssa olen aikoinaan ollut jotka jakeli munaa kaikille vastaantuleville muijille. Pitihän se käydä testaamassa että mistä moinen suosio johtuu :D
Yhen miesporukan tunnen jotka nusauttelee vuorotellen samoja muijia. Ja kuvittelevat että ne muijat ei tiedä toisistaan, voi pyhä yksinkertaisuus :D Kun homma menee niin että nää muijat puhuu niistä keskenään, kaikki tietää et kyseessä hyvä pano eikä tarvii lähtee mettästään munaa.

Tästä ketjusta käy taas ilmi miten noloja (ja tolloja) miehet on :D
Ei niistä ole muuta hyötyä kuin muna ja harvalla sekään on sellainen että viittis kaks kertaa nusauttaa ;) :D

Yhteistyössä