Kuuluisko raskaustestin plussan olla jo vahvempi tässä vaiheessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ovulaatiosta on nyt noin 19 päivää, kuuluisko plussan olla jo sellainen tosi vahva. Sellaisen selvän, mutta huomattavasti kontrolliviivaa hailakamman plussan oon saanut jo useampana aamuna.

Ei välttämättä. Älä stressaa siitä viivan vahvuudesta.

Mä stressasin tässä raskaudessa alkuun. Tein torstaina testin, kun menkkojen ois arvion mukaan pitäny alkaa tiistaina ja viiva oli tosi hailakka. Toiselta reunalta vahvistui, toiselta ei. Ajattelin, että vuoto alkaa varmaan kohta. Oireitakaan ei ollu eikä ollu vielä rv 6:kaan, joten kävin hakemassa vielä yhden testin. Se pärähti niin punaiseksi, että... :D

Nyt kai 14+0 (en oikein pysy laskuissa mukana) ja kaikki kaverilla hyvin. Äiti on tosin vähän huonovointinen... Luulin, et meni jo tämä pöntönhalailu ohi, mut ei näköjään. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mutta voiko olla kyse jostain että raskaushormonia ei erity riittävästi. Pari kemiallista raskautta takana niin vähän huolettaa. :/

Mulla oli menkat viikon verran myöhässä kun sain plussan, todella haalean sellaisen, testiin. Päivää aiemmin näytti puhdasta negaa. Näin molemmissa raskauksissa.

Alkuperäinen kirjoittaja pippamama:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mutta voiko olla kyse jostain että raskaushormonia ei erity riittävästi. Pari kemiallista raskautta takana niin vähän huolettaa. :/

Mulla oli menkat viikon verran myöhässä kun sain plussan, todella haalean sellaisen, testiin. Päivää aiemmin näytti puhdasta negaa. Näin molemmissa raskauksissa.

Mutta siis olit kuitenkin raskaana?

testasin rv5 ja hailakan hailakan viivan sain..uusin testin parin päivän päästä ja haalea viiva oli vieläkin..yhteensä siis 4testiä ja haalea viiva
noh rv 6 alko vuoto kera hyytymien eli km:(

Pakko kertoo oma kokemus. Sain superhailakan haamuviivan kp 26/27. Oireiden takia testasin. Se oli eka haamu koko elämässäni ja 7 vuotta odoteltu. Testasin sitten 27/27 taas samanlaisen viivan. Testasin viellä 28/27 yhtä hailakka,eikä yhtään vahvistunut. Hain sitten digitaalisen jossa luki raskaana 1-2. Noh,siitä onnellisena luulin olevani raskaana.Tiistai päivä siis oli kun tuo digin tuloksen sain. Torstaina sitten aamulla tuli tuhrua.Taas illalla. Perjantaina sitten alkoi kivut ja vuoto oli runsaampaa.Tuolloin sitten hcg oli vain 4..
Meni siis kesken,ehdin olla oikeastaan 2 pvää raskaana..Ensi kerralla en kyllä testaile ennenkuin menkat on myöhässä useamman päivän. Nytkin jos olisin ollut testaamatta,en olisi edes tiennyt olleeni raskaana,koska vuoto alkoi 5 pvää myöhässä..Nyt sitten km:n jälkimainingeissa koetan elää elämää eteenpäin.Kamala suru!

Mutta en halua pelotella ja uskon että viivasi vahvistuu jos parin päivän päästä aamupissasta testaat!