I
"Ihmettelevä"
Vieras
Hei, tuossa otsikossa se tilanne kai jo tulikin
. Viimeiset menkat alkoivat 31.1. Ovulaatiota en onnistunut tässä kierrossa bongaamaan, joten ovulaation ajankohta ei ole tiedossa. Ensimmäisen r-testin tein lauantaina kp26. Seuraavana aamuna Apteekin omassa testiviiva oli jo huomattavasti kontrolliviivaa vahvempi. Tänään tein tuon CB:n viikkonäyttöisen testin. Näytti iltapäiväpissasta 3+. Menkoista laskettuna viikkoja taitaisi olla 4+1, mutta CB:n logiikan mukaan 5+. Yleensä olen saanut ovulaatio+:n kp14, tässä kierrossa viivat vahvistuivat kp12, mutta eivät kuitenkaan plussaan asti.
Onko kellään kokemusta "liian nopeasti" nousevista viikoista testissä? Onko raskaus alkanut jo edellisessä kierrossa kuukautisista huolimatta? Vai onko meille tulossa tuplat? Toki sekin on mahdollista, että ovulaatio on vain ollut tosi aikaisin. Olen vaan hyvin hämilläni.
Onko kellään kokemusta "liian nopeasti" nousevista viikoista testissä? Onko raskaus alkanut jo edellisessä kierrossa kuukautisista huolimatta? Vai onko meille tulossa tuplat? Toki sekin on mahdollista, että ovulaatio on vain ollut tosi aikaisin. Olen vaan hyvin hämilläni.