Kuulinpa sitten täysnutrauksesta, nainen täysnutras 2kk, sairastui haimatulehdukseen, lääkärit pitivät nutrausta syynä.

Onkohan yleistäkin? En ole kyllä koskaan kuullut mutta en olekkaan nutrauksessa kuin vasta-alkaja, 6. viikko menossa täysnutrausta tai no tällä viikolla aloitin nutrilett patukat, 1 päivässsä.
Mutta kuinkahan todennäköistä tuollanenkin on saada. Tulee vaan mieleen että jos kuitenkin kiskoo alkoa ja sillä olisi asian kanssa jotain tekemistä, ja yrittää sen salata.
 
Ei noin
Laihdutukseen ei tarvii nutreja. Peruna, riisi, pasta, leivät, pullat, herkut yms pois nii johan tippuu. Lenkki joka ruuan jälkeen kuluttaa hyvin syömäsi kalorit pois. Lisänä kuntosali.
 
"Jep"
[QUOTE="riirii";26300919]Kyllä se haimatulehdus on mahdollista muutenkin saada,ei ole vain alkon käyttäjien sairaus.[/QUOTE]

Jep, itse sain sappikivien kylkiäisenä haimatulehduksen ja joutu olemaan 6 kk ilman alkoa :)
 
"Höh"
Laihdutukseen ei tarvii nutreja. Peruna, riisi, pasta, leivät, pullat, herkut yms pois nii johan tippuu. Lenkki joka ruuan jälkeen kuluttaa hyvin syömäsi kalorit pois. Lisänä kuntosali.
Siis että joka ruoan jälkeen, aamupalan, lounaan ja päivällisen jälkeen? Miten sellanen on edes mahdollista jos ei sitten ole työtön tai varakas?
En minä ainakaan voi lähteä töistä lenkkeileen kesken aamun tai lounaan tai jos olen iltahukissa niin sillonkaan...
 
huomenna alkaa
Huomenna aloitan nutrauksen shakeilla ja meinasin alkuun olla vain 5 pv mutta ajatuksena oli että korvaan pussin tai kaks muulla ravinnolla kuten rahkaa+ananasta, tonnikalapurkki, salaattia =)

Mitenkähän tommonen yhdistelmä toimii?

Ja ap:lle paljonko sulla on tippunu paino?
 

Yhteistyössä