V
vieras
Vieras
Eli nyt tuntuu kyllä tosi pahalta!
Tuttavani on raskaana, ja olen siitä innoissani halunnut tukea häntä ja näin ollen vieraillut usein hänen luonaan (en omasta mielestäni häiriöksi asti, ja tuttu itsekin pyytänyt kylään), ja ostanut hänelle pari "raskauslahjaa".
Käyttäydyn kuten toivoisin ihmisten minua kohtaan käyttäytyvän.
Nyt kuulin yhteiseltä tutultamme, että tuo raskaana oleva tuttu oli haukkunut minua ja sanonut, että yritän vain päästä kummiksi, että teeskentelen ja mielistelen sen vuoksi.
Ei voi olla totta!
Enpä ole moista miettinytkään (ja kuka nyt ottaisi kummiksi ihmistä, joka ei ole läheinen ystävä tms.), vaan iloinnut ihan siitä syystä, että minusta raskaus on hieno juttu ja uusi ihmisenalku jotain niin suurta! Ajattelin tuttavan kaipaavan tukea, kun hällä ei ole paljoa ystäviä, jotka asuisivat lähellä.
Tuttavani on raskaana, ja olen siitä innoissani halunnut tukea häntä ja näin ollen vieraillut usein hänen luonaan (en omasta mielestäni häiriöksi asti, ja tuttu itsekin pyytänyt kylään), ja ostanut hänelle pari "raskauslahjaa".
Käyttäydyn kuten toivoisin ihmisten minua kohtaan käyttäytyvän.
Nyt kuulin yhteiseltä tutultamme, että tuo raskaana oleva tuttu oli haukkunut minua ja sanonut, että yritän vain päästä kummiksi, että teeskentelen ja mielistelen sen vuoksi.
Ei voi olla totta!