Alkuperäinen kirjoittaja tiina:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mustakin on ärsyttävää laittaa sama viesti monelle palstalle
öö, miksi?
Myös ihmettelen miksi? Mikä siitä tekee ärsyttävän jos sama viesti monella palstalla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mustakin on ärsyttävää laittaa sama viesti monelle palstalle
öö, miksi?
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja Justiina:Itse asiassa loukkaantuisin enemmän siitä jos joku kuvittelisi minun intoilevan raskauksista yleensäkin niin paljon että ramppaan odottavien äitien luona jakamassa lahjoja, kuin että se että kalastelisin kummiutta.
Mutta sinä et (käsittääkseni) ole ap, joka taas loukkaantui siitä, että hänen innostunut käytöksensä tuttavan raskauden johdosta tulkittiin vain kummiuden kalasteluksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Justiina:En olekaan, siksi kirjoitin että loukkaantuiSIN. Tiedän mistä ap kertoi luokkaantuneensa, minä taas kerroin että minusta on erikoista innostua tuossa määrin ei-niin-läheisen tuttavan raskaudesta.
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja Justiina:En olekaan, siksi kirjoitin että loukkaantuiSIN. Tiedän mistä ap kertoi luokkaantuneensa, minä taas kerroin että minusta on erikoista innostua tuossa määrin ei-niin-läheisen tuttavan raskaudesta.
Miten sinun loukkaantumiset liittyivät viestiini? Kun mkerran minulle vastasin... Kerroin vain mitä tekisin ap:n tilassa, en omassani enkä Justiinan.
Alkuperäinen kirjoittaja Justiina:Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja Justiina:En olekaan, siksi kirjoitin että loukkaantuiSIN. Tiedän mistä ap kertoi luokkaantuneensa, minä taas kerroin että minusta on erikoista innostua tuossa määrin ei-niin-läheisen tuttavan raskaudesta.
Miten sinun loukkaantumiset liittyivät viestiini? Kun mkerran minulle vastasin... Kerroin vain mitä tekisin ap:n tilassa, en omassani enkä Justiinan.
No jos sinä vastaat minun (=Justiina) kirjoittamaani viestiin että "No sinä et olekaan ap", niin olettaisin viestisi liittyneen minun vastaukseeni, ei pelkästään ap:n tilanteeseen.