Kuulinpa sit ikävän jutun: tuttu luuli minun yrittävän päästä kummiksi, kun...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko ap.lla itsellä lapsia?
Mun raskauden aikana oli kans yks kaveri, joka tuuppas lahjoja ja halus pitää vauvabileet sun muuta. Mä koin sen kyllä ahdistavaksi, koska ei olla oltu samalla aaltopituudella asioissa.
Sit kyllä jopa tarjoutui kummiksi jossain vaiheessa. Kaikki on aina mennyt hänen"pillinsä" mukaan ja mu tarvii kyllä sanoa, et olen ihan tyytyväinen, ettei olla enää tekemisissä. Hän katkaisi välit sitten kun kuuli, ketkä tulevat kummiksi tytöllemme.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja Justiina:
Itse asiassa loukkaantuisin enemmän siitä jos joku kuvittelisi minun intoilevan raskauksista yleensäkin niin paljon että ramppaan odottavien äitien luona jakamassa lahjoja, kuin että se että kalastelisin kummiutta.

Mutta sinä et (käsittääkseni) ole ap, joka taas loukkaantui siitä, että hänen innostunut käytöksensä tuttavan raskauden johdosta tulkittiin vain kummiuden kalasteluksi.

En olekaan, siksi kirjoitin että loukkaantuiSIN. Tiedän mistä ap kertoi luokkaantuneensa, minä taas kerroin että minusta on erikoista innostua tuossa määrin ei-niin-läheisen tuttavan raskaudesta.

En olekaan, siksi kirjoitin että loukkaantuiSIN. Tiedän mistä ap kertoi luokkaantuneensa, minä taas kerroin että minusta on erikoista innostua tuossa määrin ei-niin-läheisen tuttavan raskaudesta.

Miten sinun loukkaantumiset liittyivät viestiini? Kun mkerran minulle vastasin... Kerroin vain mitä tekisin ap:n tilassa, en omassani enkä Justiinan.

Miten sinun loukkaantumiset liittyivät viestiini? Kun mkerran minulle vastasin... Kerroin vain mitä tekisin ap:n tilassa, en omassani enkä Justiinan.

No jos sinä vastaat minun (=Justiina) kirjoittamaani viestiin että "No sinä et olekaan ap", niin olettaisin viestisi liittyneen minun vastaukseeni, ei pelkästään ap:n tilanteeseen.

No jos sinä vastaat minun (=Justiina) kirjoittamaani viestiin että "No sinä et olekaan ap", niin olettaisin viestisi liittyneen minun vastaukseeni, ei pelkästään ap:n tilanteeseen.

Ei vaan sinä kommetoit alunperin minun ap:lle kirjoittamaani viestiin. :headwall: Höpsö.

En minä nyt jokaisen puolitutun tai kaverin luona ramppaa tuputtamassa tukeani ja lahjoja (vaikka toki raskaudet ylipäätään ovat minusta äärimmäisen ihania asioita, jonka tuomia tuntemuksia en valitettavasti ole voinut itse vielä kokea - ehkä hoidot tepsivät, ehkä eivät...), mutta ko. henkilö oli sukulaisuussyistä "läheinen" ja tosiaan kun tiesin, ettei hällä ole paljoa ystäviä, jotka asuisivat lähellä.

Ongelman ydin oli siis se, että tuttu luulee minun halunneen vain kummiksi, vaikka se ei pidä paikkaansa! Pahoitin siis mieleni tuollaisista puheista ja väitteistä, enpä moista tullut edes ajatelleeksi ja tosiaan: kummiutta en todellakaan ole havitellut.

Olen ihan asiallisesti tuttavaa tukenut, en juossut hänen luonaan päivittäin tai soitellut joka ilta kyselläkseni päivän masutapahtumia. Olen myös ollut muutoinkin hänen seuranaan keskustellen myös hänen omista asioistaan ja elämästään - ei pelkästä vauvasta tai raskaudesta. Täytyy siis hieman puolustautua, sillä kyllä minä itsekin tiedän ja ymmärrän, mikä on suoranaista ahdistelua ja että liika on liikaa. Nyt niin ei ole. Pointti oli vaan siinä, että tulin väärinymmärretyksi ja se satuttaa.

Yhteistyössä