E
että keittää
Vieras
että nykyajan naiset vaan hoidattaa lapset muilla, shoppaa ja käy feisbuukissa. Ennen ommeltiin lasten vaatteet itse, ei ollut tiskikoneita ym... ja naiset oli hoikkia, nättejä ja kestivät kaiken.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Oikeassahan tuo oli, nykynaiset on laiskoja vätyksiä ja kaikenlisäksi uusavuttomia
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Oikeassahan tuo oli, nykynaiset on laiskoja vätyksiä ja kaikenlisäksi uusavuttomia
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja minä olen yksinhuoltaja, siltikin saan kokea paineita huonosta äitiydestäni.
Alkuperäinen kirjoittaja yhden äiti:Minäkin ihmettelen sitä, miten jotkut kehtaavat hoidattaa lapsiaan isovanhemmillaan tai muilla sukulaisilla enimmillää monta kertaa viikossa ja sitten valittavat, miten raskasta lasten kanssa on. Kyllä ne lapset pitäisi pystyä pääosin itse hoitamaan, kun on ne kerran hankkinut ja jos saa lastenhoitoapua, siitä sopisi olla kiitollinen eli ymmärrettäisiin että se on ylimääräinen palvelus eikä itsestäänselvyys![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Amp2:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Oikeassahan tuo oli, nykynaiset on laiskoja vätyksiä ja kaikenlisäksi uusavuttomia
Ja jopa naisena itse allekirjoitan. Todellakin naiset on laiskoja vätyksiä ja osa myös uusavuttomia.
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:Mäpäs luulen että ongelma onkin nykynaisten suorituspaineet ja se että mikään ei ikinä kelpaa.
Jos miettii sitä kun itse on ollut pieni tai jopa sitä aikaa kun äitini on ollut pieni niin ensinnäkään lapset eivät olleet koko aikaa kiinni vanhemmissaan kuin nykyään. Äidit teki töitä ja mukulat painoi pihalla kuraojissa eikä niitä kukaan HOITANUT ja vahtinut koko aikaa.
Usein samassa pihapiirissa oli muitakin aikuisia jotka katsoi perään tai pyyhki nenän eikä vastuu ollut vain yhdellä vanhemmalla.
Lapset ja perhe ei ollut kilpailuvaltti vaan muksulle kelpas päälle muukin kuin reimatec, jopa se itse ommeltu vaatekin. Ruoka oli sitä mitä oli eikä kukaan hössöttänyt pää punaisena nitriiteistä tai kaloreista tai natriumglutamaatista. Jos imetys ei sujunut niin se ei sujunut ja sitä varten ei tarvinnut tilata aikaa psykiatrilta tai perheneuvolasta. Ja ennen kaikkea, se naapurin rouva ei kertonut tässä kohtaa "kuinka meillä imetetään perhepedissä ja miten teidän lapsi nyt sairastuu allergiaan ku te ette imetä", kohentaakseen omaa itsetuntoaan.
Eli itse nykyajan äidit tän noidankehän on itselleen rakentanut tavallaan.
Alkuperäinen kirjoittaja että keittää:että nykyajan naiset vaan hoidattaa lapset muilla, shoppaa ja käy feisbuukissa. Ennen ommeltiin lasten vaatteet itse, ei ollut tiskikoneita ym... ja naiset oli hoikkia, nättejä ja kestivät kaiken.