Kuulin kummitusjutun, jaan sen KaksPlussalla (kertojan luvalla)...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Birgitte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuollaista edellä kuvaamaani häiriköintiä. Loppui sitten vähitellen seurakunnan työntekijän käytyä pari kertaa juttelemassa aaveelle... Millä tavalla surullinen aave teillä on?

Itsemurhan tehnyt potilas, joka etsii itselleen ymmärtäjää. Väitetään, että jollain entisellä työntekijällä oli suhde potilaaseen ja potilas itsemurhaviestissään paljasti asian, mutta tämä työntekijä suojeli itseään tuhoamalla viestin. Nainen asustaa edelleen huoneessa, joka nykyään on liinavaatevarastona ja yrittää ojentaa hoitajille jotain. Ilmeisesti sitä itsemurhaviestiään. Siinä huoneessa on suuria, äkkinäisiä lämpötilan vaihteluita ja työkaverini näki tuon hahmon seisovan kerran selkäni takana ja ojentavan minulle jotain, kun katsoi oven ikkunasta minun ollessa huoneessa sisällä. Kaikkea sellaista pientä. On nähty naisen menevän huoneeseen, mutta ketään ei ole löytynyt sisältä. Valot välkkyvät itsekseen jne.

Minä en tähän hömppään uskonut ja nauroinkin niille jutuille, mutta sitten kohtasin tämän yhden huoneen 'omituisuudet' itse, enkä enää nykyään tiedä miten suhtautua. Onhan se vähän outoa.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Viikate
  • Tykkää
Reactions: PerusMuori
Itsemurhan tehnyt potilas, joka etsii itselleen ymmärtäjää. Väitetään, että jollain entisellä työntekijällä oli suhde potilaaseen ja potilas itsemurhaviestissään paljasti asian, mutta tämä työntekijä suojeli itseään tuhoamalla viestin. Nainen asustaa edelleen huoneessa, joka nykyään on liinavaatevarastona ja yrittää ojentaa hoitajille jotain. Ilmeisesti sitä itsemurhaviestiään. Siinä huoneessa on suuria, äkkinäisiä lämpötilan vaihteluita ja työkaverini näki tuon hahmon seisovan kerran selkäni takana ja ojentavan minulle jotain, kun katsoi oven ikkunasta minun ollessa huoneessa sisällä. Kaikkea sellaista pientä. On nähty naisen menevän huoneeseen, mutta ketään ei ole löytynyt sisältä. Valot välkkyvät itsekseen jne.

Hui hitto :O

Ei kuulemani mukaan mitään tuollaista, muistaakseni oli vain pitemmän aikaa jutellut ja pyytänyt aavetta poistumaan. Ilmeisesti siitä oli apua, koska parin hänen visiittinsä jälkeen kummittelu vähitellen loppui :)

Mistä haamujen kanssa jutellaan?

"kuule, sä oot kuollut, menes kotiis siitä"
"painu helvettiin"

Vitsi kun olisin ollut kuulemassa. Mikähän manaajien taksa mahtaa olla.

• Tykkää
Reactions: millionnea
Mistä haamujen kanssa jutellaan?

"kuule, sä oot kuollut, menes kotiis siitä"
"painu helvettiin"

Vitsi kun olisin ollut kuulemassa. Mikähän manaajien taksa mahtaa olla.

Jaa-a, pari työkaveria kertoi vain kuulleensa kuinka hän jutteli rauhallisella äänellä jotain tyyliin "sinulla ei ole täällä mitään tekemistä" :)

En ollut uskoa korviani kun kuulin tuosta työt aloitettuani mutta ihan tosijuttu tuo on.

Mä en ite ole ikinä uskonu noihi mutta on mullakin muutama kummitusjuttu kerrottavana :) Joku saattaa nyt tunnistaa mut tästä, mutta ei se haittaa :)
Sillon kun mun pappa kuoli, eli siis äitini isä, muutaman päivän päästä äitini oli yksin kotona ja hän sitten kuuli että joku koputtaa oveen. Ja siis se oli ihan oikea koputus eikä mikään pieni äännähdys :D Äiti meni sitten katsomaan mutta ketään ei ollut ulkona. Ja oli kuulema ollut ulko-oven lähettyvillä eli kukaan ei voinut ehtiä karkuun.. Äiti soitti heti omalle äidilleen jutusta ja mummu sitten kertoi että oli samana päivänä nähnyt ulkona sellaisen sairaalan vaatteen helmat ilmassa. Siis ihan kuin siinä ois seisonu joku, mutta jalkoja tai muuta kroppaa ei ollut. Sitten se helma oli valahtanut maahan ja se oli kadonnut (pappani siis eli viimeiset kuukaudet sairaalassa). No meille muille äiti ei näistä vielä kertonut mutta ite kun olin illalla suihkussa niin kuulin selvästi että saunan lauteet natisi. Siis ihan kuin joku olisi istunut siellä ja laskeutunut pois ylälauteilta... Tän kun kerroin äidille niin hän kertoi nuo jutut.

Ja oon myös kuullut näitä juttuja että lapset tai koira on katsonut johonkin "tyhjään", ihan kuin siinä olisi joku. Aika karmivaa :D Mutta edelleenkään en usko näihin juttuihin :) Olen myös nähnyt hahmon istumassa sängylläni yöllä mutta se on hävinnyt. Tämän olen pistänyt uneliaisuuden piikkiin, siis että olen ollut vielä osittain unessa :D Mutta näitä kummitusjuttuja on hauska kuunnella :)

• Tykkää
Reactions: Birgitte
Meillä vauva tykkää oleilla olkapäällä.. Eilen ja tänään olen saanut muutamat sätkyt, kun olen huomannut että vauva on hymyillyt ja jokellut jollekkin ja seuraa jtn liikkuvaa.. Katsoin muttä takani ei ollut mitään mikä liikkuisi. Sekä tänään kun olin hakemassa vauvaa sängyltä makoilemasta, huomasin että hymyili johonki suuntaan ja jokelteli.. Epäilyttää siksi, että yksi kaveri menehtyi pari päivää sitten. Sekä kävin vähän aikaa sitten yhden sukulaiseni haudalla, missä en ole käynyt pitkään aikaan.. Siitä lähtien olen ajatellut tätä paljon ja ikävoinyt. Liekkö joku käynyt meitä katsomassa? :)

Kristillinen näkemyshän tuohon kuolleiden näkemiseen on, että ne ovat jonkinsortin demoneita/pahoja henkiä,eivät oikeita kuolleita ihmisiä.
Kuolleet eivät voi ottaa yhteyttä rajan toiselta puolelta.

:D Ei ihan osunut, eikä tässä ollut tarkoitus arvuutella mistä talosta on kyse. Olisi tosi kiusallista jos talon pihamaalle ilmestyisi bussilastillinen aaveenmetsästäjiä tämän Mitäs nyt -palstalle kirjoittamani jutun perusteella.
mitä voiko mukavampia yllätysvieraita ollakaan kuin bussilastillinen palstamammoja ja muutama- pappakin?:D

• Tykkää
Reactions: Wicked Mary
Eipä hirveästi naurata omistaa itse tuollaista taloa! :O
Meillä sellainen on, perheenlisäyksen vuoksi muutettiin pois (liian pieni talo),mutta ei saatu taloa myytyä. Kesämökiksi voisi jättää,mutta on niin aavemainen että :O ja talossa on kuollut mies joskus.

2 pahinta tapausta;
´kummitus´alkoi jutella minulle välioven läpi. Juoksin toiseen huoneeseen sehvalle ja tikin,soitin miehen heti kotiin. Hirveä tilanne,oli vielä pimeää ja ilta :O

Mies ei täysin uskonut näihin tapahtumiin,ja siksi tämä toinen tapaus on mielestäni paha; miehellä oli oma työhuone yläkerrassa,ja myönsi lopulta että hän ei sinne enää halua mennä,siellä on ´jotain´. Nuo sanat pyäsyttivät sydämen..

Nämä tapahtumat tuntuivat ´pahoilta´aina.

[QUOTE="mei";28792580]Eipä hirveästi naurata omistaa itse tuollaista taloa! :O
Meillä sellainen on, perheenlisäyksen vuoksi muutettiin pois (liian pieni talo),mutta ei saatu taloa myytyä. Kesämökiksi voisi jättää,mutta on niin aavemainen että :O ja talossa on kuollut mies joskus.

2 pahinta tapausta;
´kummitus´alkoi jutella minulle välioven läpi. Juoksin toiseen huoneeseen sehvalle ja tikin,soitin miehen heti kotiin. Hirveä tilanne,oli vielä pimeää ja ilta :O

Mies ei täysin uskonut näihin tapahtumiin,ja siksi tämä toinen tapaus on mielestäni paha; miehellä oli oma työhuone yläkerrassa,ja myönsi lopulta että hän ei sinne enää halua mennä,siellä on ´jotain´. Nuo sanat pyäsyttivät sydämen..

Nämä tapahtumat tuntuivat ´pahoilta´aina.[/QUOTE]

Okei, tämä oli viimeinen tikki. Nyt lopetan lukemasta tätä ketjua.

[QUOTE="mei";28792580]Eipä hirveästi naurata omistaa itse tuollaista taloa! :O

2 pahinta tapausta;

Nämä tapahtumat tuntuivat ´pahoilta´aina.[/QUOTE]

Jos mulla ois käsikarvat, ne ois pystyssä nyt :D kylmät väreet tuli taas ja iho ihan kananlihalla.. Taidan minäkin lopettaa tän lukemisen :D

Yhteistyössä