paha karma talossa! pappiko siunaamaan vai mitä tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
jos nyt vielä yritän rautalangasta vääntää noille joillekkin!!

1.ostimme taslon johon teetettiin kuntotarkastus
2.muutimme sisään ja huomasinmme hometta
3.kun ammattilaiset alkoivat purkutyöt huomattiin mittavat rakennusvirheet
4.virheet ja homeet on nytten korjattu ja laskut edelliselle omistajalle
5.remontoimme kotia ja kaikki mitä ostamme,laitamme,teemme menee pieleen..vääriä eriä,virheellistä tavaraa,putkitöissä vedet lentelee pitkin lattiaa, yms........................................................

Toivottavasti muuten sovitte asiasta entisten omistajien kanssa ennen korjauksia.
Se kun ei toimi niin, että remppaa ja laittaa vaan laskut talon myyjille.

no ei me nyt tyhmiä olla!!!!!!!! tottakai sovittiin ja kaikki on mustaa valkosella!!!
eikai nyt kukaan oo niin helvetin tyhmä et ei mitään sovi toisen osapuolenkaa ja sitvaan laittaa laskut.
ihmetyttää kun täälä monesti pidetään ihmisiä niin typeränä ja luullaan että
1.joku ostaa tahallaa hometalon
2.ei teetä kuntokartoitusta kun ostaa ok talon
3.ei tiedä omista velvolliskuuksistaan
4.ei osaa hoitaa omia asioitaan

no joo ehkä noitakin ihmisiä löytyy mutta.. aika harvasa ne varmaan on. kyllähän nyt jokainen joka ok talon ostaa tietää mitne asioissaa edetään ja asoita hoidetaan. jos ei moisista tietäis ja osais ottaa selvää siitä mitä ei tiedä tuskin osaisi lainaakaan hakea!!!!

Mun sisko ja miehensä myivät asunnon jossa paljastus kauppojen jälkeen paljon hometta.
Asunnon ostanut pariskunta teki remontin ja homesaneerauksen ja laittoivat laskun siskolleni.
Eli niin tyhmiä ihmisiä todellakin on olemassa, valitettavasti.

Ja niin, ihan siksi vaan kysyin. Ei tarvii suuttua.

voi elämä että osaa sit ollakkin näköjään noin yksinkertasia ihmisiä olemassa:) hahaa..anteeksi epäilyni:/

Hei, mistä sitä salviaa saa ostaa? Haluaisin itsekin vähän poistaa pahoja energioita.

Jos sulla ap on tosissaan noin paha olla siellä talossa, niin miksipä sitä siunausta ei voisi koittaa. Tuskin se tilannetta pahentaakaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Raksystems on muuten tosi huono firma. Monta vastaavaa tarinaa heidän tsekkaamistaan taloista olen kuullut.

Ei minulla ainakaan ole huonoa kokemusta,enkä ole sellaisesta kuullut kellä tehnyt.

Et ehkä, mutta mä olen :D

Juu,mutta minä en suoraan kuulopuheisiin luota.
Mutta se siitä,ei ollut aloituksen aihe.

No, ei ollut aloituksen aihe ei. Mutta kun firma tuli puheeksi niin saa varmaan sano mielipiteensä.
Ja meillä on ihan henkilökohtaisesti jäänyt paskan maku suuhun heidän tekemisistään meidän edellisessä asunnossa.

jos nyt vielä yritän rautalangasta vääntää noille joillekkin!!

1.ostimme taslon johon teetettiin kuntotarkastus
2.muutimme sisään ja huomasinmme hometta
3.kun ammattilaiset alkoivat purkutyöt huomattiin mittavat rakennusvirheet
4.virheet ja homeet on nytten korjattu ja laskut edelliselle omistajalle
5.remontoimme kotia ja kaikki mitä ostamme,laitamme,teemme menee pieleen..vääriä eriä,virheellistä tavaraa,putkitöissä vedet lentelee pitkin lattiaa, yms........................................................

Toivottavasti muuten sovitte asiasta entisten omistajien kanssa ennen korjauksia.
Se kun ei toimi niin, että remppaa ja laittaa vaan laskut talon myyjille.

no ei me nyt tyhmiä olla!!!!!!!! tottakai sovittiin ja kaikki on mustaa valkosella!!!
eikai nyt kukaan oo niin helvetin tyhmä et ei mitään sovi toisen osapuolenkaa ja sitvaan laittaa laskut.
ihmetyttää kun täälä monesti pidetään ihmisiä niin typeränä ja luullaan että
1.joku ostaa tahallaa hometalon
2.ei teetä kuntokartoitusta kun ostaa ok talon
3.ei tiedä omista velvolliskuuksistaan
4.ei osaa hoitaa omia asioitaan

no joo ehkä noitakin ihmisiä löytyy mutta.. aika harvasa ne varmaan on. kyllähän nyt jokainen joka ok talon ostaa tietää mitne asioissaa edetään ja asoita hoidetaan. jos ei moisista tietäis ja osais ottaa selvää siitä mitä ei tiedä tuskin osaisi lainaakaan hakea!!!!

Mun sisko ja miehensä myivät asunnon jossa paljastus kauppojen jälkeen paljon hometta.
Asunnon ostanut pariskunta teki remontin ja homesaneerauksen ja laittoivat laskun siskolleni.
Eli niin tyhmiä ihmisiä todellakin on olemassa, valitettavasti.

Ja niin, ihan siksi vaan kysyin. Ei tarvii suuttua.

voi elämä että osaa sit ollakkin näköjään noin yksinkertasia ihmisiä olemassa:) hahaa..anteeksi epäilyni:/

:)
Toivottavasti saatte talonne kuntoon ja paha karma katoaa. Inhottava elää pelossa, ett' jotain hirveää tulee tapahtumaan.

Tämän takia just kannattaa kuunnella sydäntään, vaistojaan. Jos olisit uskonut sitä "ääntä" joka sanoi sulle että älkää ottako sitä taloa niin oisitte säästynyt paljolta. Koti on niin tärkeä asia että minä en ainakaan pystyis asumaan tuommoisessa talossa. kaikki kotini olen aina löytänyt sydämellä, jos on ollut yhtään arveluttava tunne kun olen käynyt asuntoa katsomassa niin silloin olen jatkanut etsimistä.

Tossahan on kysymys jälleen kerran asunnonmyynti huijauksesta eikä mistään demoneista:-) Kuntokartoittajat tekevät käyntinsä asiakastyönä kiinteistönvälittäjälle eli yhtä jos toista jää "huomaamatta". Olihan tosta siinä homeloukkuohjelmassakin. Ja kyllähän noita vesivahinkoja tulee taloon jos toiseenkin. Ei kannata heti alkaa soveltaa maagista ajattelua;-)

Jos itse uskot Jumalaan, voit rukoilla itsekin perheenne ja kodin puolesta että kaikki paha Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä jättää teidät ja kotinne rauhaan! Toisaalta, älä ylläty jos koet vastarintaa rukouksen jälkeen koska silloin henget säikähtävät ja yrittävät ehkä pelotella ja käydä taistoon jos talonne on heidän kotipaikkansa. Kannattaa ottaa yhteyttä pappiin! Nää ei ole mitään leikinasioita.

Hei,

valkoista salviaa saa ainakin http://viiskanta.fi -verkkokaupasta kolmena erikokoisena nippuna. Tässä linkki salvianippuihin . http://viiskanta.fi/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=6&Itemid=74&vmcchk=1&Itemid=74

Perinteinen käyttötapa on puhdistaa ja siunata tiloja, asioita sekä esineitä salvian savulla.Valkoista salviaa on käytetty kautta aikain puhdistavana ja siunausta tuovana yrttinä, jonka savua on käytetty tasapainottamaan, siunaamaan sekä puhdistamaan.

[QUOTE="vieras";28699508]Hei,

valkoista salviaa saa ainakin Viiskanta - Pakanallisesti Sinun! -verkkokaupasta kolmena erikokoisena nippuna. Tässä linkki salvianippuihin . Yrtit ja yrttituotteet

Perinteinen käyttötapa on puhdistaa ja siunata tiloja, asioita sekä esineitä salvian savulla.Valkoista salviaa on käytetty kautta aikain puhdistavana ja siunausta tuovana yrttinä, jonka savua on käytetty tasapainottamaan, siunaamaan sekä puhdistamaan.[/QUOTE]

Jaa...voi olla joku yleisuskonto sulla, mutta kristillisyyden kanssa tuolla ei ole mitään tekemistä.

Yhteistyössä