kuulat

  • Viestiketjun aloittaja äiree
  • Ensimmäinen viesti
äiree
Onko noilla lantionpohjanlihasten harjoituskuulilla eroa, esim. onko instrumentariumin kuulat parempia koska ovat niin paljon kalliimpia??
Kertokaapa kokemuksianne eri kuulista, mun on nyt kyllä pikaisesti sellaiset hankittava koska toisen lapsen syntymän jälkeen ei paikat näytä muutoin tiukkenevan laisinkaan.. :whistle:

Kiitos etukäteen!!

:wave:
 
Mulla on Instrusta ostetut kuulat ja ovat olleet käytössä nyt kuukauden. Mulla ne ovat olleet lähes joka päivä käytössä ja tuntuneet hyviltä. Mun mielestä lihaksetkin ovat jonkin verran parantuneet, mitä nyt näin lyhyen käytön jälkeen voi sanoa. Mutta, olen tyytyväinen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 11:59 vieras kirjoitti:
Mulla on ihan seksikaupasta ostetut kuulat, enkä osaa niitä käyttää. Että jumppailen muuten ja apteekista saa kaaritamponeja, millä voi jumppailla.
Hei!!

Kertokaa mulle minkälainen toi kaaritampooni on?? Onko kokemuksia? Hinta? Onko netissä kuvaa?

Haluaisin koittaa kun noita kuulia en oikeen hallitse :ashamed:
 
Neuvolassa vinkkasivat ostamaan ekaksi edullisemmat seksikaupan kuulat, ja kokeilemaan sen kuulatreenauksen onnistuminen.
Nyt on jo 2 vuotta sitten "testailtu" kaikki odotukset ylittäen ;)
Seksikaupassakin on niitä laadukkaita jatkuvaan käyttöön tarkoitettuja geishakuulia. Eikä hinta säikäytä niissä paremmissakaan. =)
 

Yhteistyössä