Kuukuppi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on mooncup. Ostin Ruohonjuuresta.
Jos nyt lähtisin kuppi kaupoille ottasin Luneten, ihan vaan siksi että on kotimainen. Noiden kuppien kesken kun ei kauheesti oo eroja (toinen saattaa olla muutoman mm kapeampi kun toinen ja toinen muutoman mm pidempi kun toinen).

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin kun mietin, et minkä kokosen ottaisin... se 1 koko olis vuodon puolesta, mut sit 2 synnyttäneelle...

Meinaat että vuotoa ei tuu kauheesti? Sehän ei haittaa vaikka kuppi jäis vajaaks. Niissä ei vetoisuudessa kauheesti oo eroja jos miettii noita synnyttäneiden ja synnyttämättömien kokoja. Merkkikohtasesti sitten enempi. Mutta kannattaa varmaan ottaa se synnyttäneiden versio, se on kuiteskin pikkasen leveempi ja oletuksena kai on että synnyttäneellä naisella paikat ei oo ihan yhtä kireet että mahtuu pikksen isompikin.

Lunettehan on yhdenkokonen, ainaki mulla toiminut ihan mahtavasti. Ostin sen siksi, etten tiennyt, olenko synnyttänyt vai en (tätä kuppiasiaa ajatellen) kun olen sektiolla muksuni saanut. Lunettea ostaessa ei tarvinnut tietää. Ruohonjuuressahan niitä pääsee katsomaan, mutta omani ostin yliopiston apteekista.

Alkuperäinen kirjoittaja Naksneppari:
Lunettehan on yhdenkokonen, ainaki mulla toiminut ihan mahtavasti. Ostin sen siksi, etten tiennyt, olenko synnyttänyt vai en (tätä kuppiasiaa ajatellen) kun olen sektiolla muksuni saanut. Lunettea ostaessa ei tarvinnut tietää. Ruohonjuuressahan niitä pääsee katsomaan, mutta omani ostin yliopiston apteekista.

Nykyään Lunetteakin on kahta eri kokoa. Mutta ero niiden välillä on aika mitätöntä, vetoisuudessa 6mm ja halkasijassa 5 mm.

Yhteistyössä