synnytyksen jälkeen ostin mooncupin enkä siitä enää luovu!!! olen aina inhonnut "vaippoja", ja tamponitkin olivat epäluotettavia ja kuivattavathan ne limakalvoja, niin kuukuppi on täydellinen minulle!!suosittelen lämpimästi!! täysin huomaamaton, kerran lämmittelin miestäni ennen nukkumaanmenoa, ja mielessä oli rakastelu, kunnes vessassa iltapesulla käydessäni näin ohimennen kuukupin säilytyspussin hyllyssä ja muistin että minullahan on parhaillaan menkat!!! että niin huomaamaton!! ja ehdottomasti hyvä puoli siinä on myös, että mies voi antaa suuseksiä kuukautisten aikanakin, ilman että itsestä tuntuu epävarmalta.... siis jos haluaa puuhailla niinä päivinä jotain....yksi asia minua kummastutti, ei välttämättä huono puoli, kun ohjeissa lukee että kupin päässä oleva "tikku" on kupin poisvetämistä varten, mutta sitä kehotettiin leikkaamaan ennen ekaa käyttöä, niin en ainakaan minä saa vedettyä kuppia ulos siitä tyngästä, kun se kuitenkin on aika kostea....ei se ole ongelma, saa kupin ulos muutenkin helposti. kannattaa kokeilla, naisten, ja meidän maailmamme hyväksi!!!