Kuukuppi! Käyttökokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja Kupitus
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voiko kuukupista saada hiivatulehduksen tai muuta ikävää, vaikka huolehtii hygieniasta ja pesee kupin suositusten mukaisesti?

Itse kokeilin kuukuppia ja oletin saaneeni hiivatulehduksen kupin käytöstä, vaikka olin ylitarkka puhtaudessa :(
En sen jälkeen ole kokeillut, vaikka kaikki ylistävät sen helppoutta. En halua kokea samaa kutinaa enää koskaan.
 
vierailija
Voiko kuukupista saada hiivatulehduksen tai muuta ikävää, vaikka huolehtii hygieniasta ja pesee kupin suositusten mukaisesti?

Itse kokeilin kuukuppia ja oletin saaneeni hiivatulehduksen kupin käytöstä, vaikka olin ylitarkka puhtaudessa :(
En sen jälkeen ole kokeillut, vaikka kaikki ylistävät sen helppoutta. En halua kokea samaa kutinaa enää koskaan.
Enpä ole kuullut, että hiivaa voisi saada. Olen käyttänyt kuppia jo parikymmentä vuotta, nyt toinen kuppi käytössä. Huuhdellut vain käytössä, mutta keittänyt noin kerran vuodessa.
 
vierailija
Enpä ole kuullut, että hiivaa voisi saada. Olen käyttänyt kuppia jo parikymmentä vuotta, nyt toinen kuppi käytössä. Huuhdellut vain käytössä, mutta keittänyt noin kerran vuodessa.
Täytynee kokeilla rohkeasti uudestaan. Olettamukseni saattaa olla vain ikävä yhteensattuma ja lukemani perusteella tulehdukset on todella epätodennäköiset verrattuna esim. tamponin käyttöön.
 
vierailija
Täytynee kokeilla rohkeasti uudestaan. Olettamukseni saattaa olla vain ikävä yhteensattuma ja lukemani perusteella tulehdukset on todella epätodennäköiset verrattuna esim. tamponin käyttöön.
Kokeile rohkeasti vielä uudelleen! Itse en vaihtaisi kuukuppia enää mihinkään muuhun, on niin mukava käytössä.
Pidän aina huolen, että kädet ovat puhtaat kun kosken kuppiin. Mutta tosiaan, siitä keittämisestä olen vähän laistanut.
-nro 27-
 
vierailija
Sinä joka pelkäsit saaneesi hiivan kuukupista pesithän kuukautiskupin hajusteettomalla saippualla, se on tärkeää! Minulla on Belladotin kuppi ja minusta se on pehmeämpää silikonia kuin lunette, siksi sopii mulle paremmin.
 
vierailija
minä keitän kattilassa kupin aina ennen menkkoja. Muuten pesen aina hajusteettomalla nestesaippualla. Ja kyllä minulla on oma pikkukattila, jossa ei ole ikinä keitelty mitään ruokia, vain kuukuppia. Kuppi on todella näppärä.
 
vierailija
Kuukuppi ei toimi :cry:
Kokeilin noin kaksi vuotta sitten luneten kuppia, huonolla menestyksellä. En saanut asettumaan niin ettei tuntuisi tai painaisi jotenkin jatkuvasti. Pois ottaminen sattui ja tuntui todella hankalalta.

Nyt kokeilussa nomai-kuukuppi. Pehmeämpi kuin lunette sekä asettaminen sekä pois ottaminen kohtalaisen helppoa. Mutta ohi tulee vuoto, kun kuppi elää omaa elämäänsä kuin hissikuilussa.
Mitä himputtia teen, että saan tämän kapistuksen toimimaan? :confused:
 

Yhteistyössä