Kuukautisten siirto!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja always
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

always

Vieras
Heippa!
Olen jo aika aikaisin liikkeellä mutta sitä parempi, luulisin. :) Mulla on vanhojentanssit helmikuussa ja menkat saattaa osua niille päiville kun on tanssit ja risteilyt sun muuta, enkä todellakaan halua kärsiä menkoista silloin! Oletan siis, että mun kannattaisi siirtää menkkoja. En ole koskaan syönyt mitään pillereitä, joten miten tulisi toimia? Mennä lääkärille, joka sitten määrää e-pillereitä vai minipillereitä.. ? Haluaisin kuulla myös mahdollisista haittavaikutuksista, joita voi pillereiden käytön aikana saada.
Mulla on aina ollut kivuttomat menkat ja vuodon määrä ei ole ollut kovin suurta, ja menkat on kestänyt maksimissaan 4 päivää. Jos näin olisi jatkossakin en ryhtyisi kuukautisten siirtoprosessiin mutta viime menkat olivat mulla täysin poikkeukselliset, joten en uskalla luottaa siihen, että ne jatkossa olisivat täysin harmittomat. Viime viikolla, menkkojen aikaan, mulla oli kauhea päänsärky, vuotoa oli paljon enemmän kuin ikinä aikaisemmin ja alaselkä ja vatsa sattui omituisesti. Mistä tälläinen äkillinen muutos saattaa johtua? Aikaisemmin olen tuskin edes huomannut koko kuukautisia!
Kiitos jo etukäteen neuvoista!

Luin näitä viestejä nyt, ja oon aika peloissani. Huomasin pari päivää sitten emättimessä aika lähellä suuaukkoa semmosen kiinteäntuntuisen patin, joka on kipee jos sitä puristaa. sieltä ei tunnu tulevan mitään ulos, eikä ole kovin kipeä. ei mitään tietoa kauanko ollut siellä. olen pian 16- vuotias enkä ole seksielämää aloittanut. Mikään näistä ei kuulosta kovin täsmäävältä selitykseltä "herneelleni", joka on aivan herneen kokoinen.
Huomasin tänään että lähellä emättimen suuaukkoa on toinen patti, enemmän itikanpiston näköinen. Se on kipeä jos sitä puristaa myös. en ole saanut sieltä mitään ulos. Mulla on nyt menkat mutta mistä sitä tietää kauanko ne on siellä ollut.

Voisko joku auttaa edes jollain tavalla, ja antaa jotain tietoa että voisi nukkua yöllä?

Luin näitä viestejä nyt, ja oon aika peloissani. Huomasin pari päivää sitten emättimessä aika lähellä suuaukkoa semmosen kiinteäntuntuisen patin, joka on kipee jos sitä puristaa. sieltä ei tunnu tulevan mitään ulos, eikä ole kovin kipeä. ei mitään tietoa kauanko ollut siellä. olen pian 16- vuotias enkä ole seksielämää aloittanut. Mikään näistä ei kuulosta kovin täsmäävältä selitykseltä "herneelleni", joka on aivan herneen kokoinen.
Huomasin tänään että lähellä emättimen suuaukkoa on toinen patti, enemmän itikanpiston näköinen. Se on kipeä jos sitä puristaa myös. en ole saanut sieltä mitään ulos. Mulla on nyt menkat mutta mistä sitä tietää kauanko ne on siellä ollut.

Voisko joku auttaa edes jollain tavalla, ja antaa jotain tietoa että voisi nukkua yöllä?

ohhoh menikin väärään keskusteluun!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä