T
"toiveikas"
Vieras
Laskeskelin ja tunsin olossani, että menkkojen piti alkaa tuossa ma-ti tienoilla, eivät siis säännöllisen tarkasti tule, kierto 28-40 päivää. Emme käyttäneen aviomiehen kanssa ehkäisyä lauantaina. Menkkoja ei kuulu, olo on juuri sellainen kuin "pitää ollakin" ennen kuukautisia. Nyt sitten (ja lapsi on tervetullut) kävi mielessä, että voisinko ollakin raskaana? Sunnuntaina tunsin hirveän pistoksen oikealla munasarjojen kohdalla, vasen ei minulla toimikaan kuulemma. Menin kaksinkerroin ja sekin voi olla menkkaoire toki. Mutta olisko pieni mahdollisuus vauvaan? Alamaha on kireä, jomottava, turvoksissakin. Kuinkahan kauan pitää odottaa testin tekemistä, että näkyisi mikäli eivät menkat ala?