Kuukautisten kesto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tunnelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itellä on 6-9 pvä kestävät, ja ihmettelen kyllä miten ne oikeasti kestävät noin kauan. Ensimmäiset menkat (alkoivat 5 v sitten) kestivät 9 päivää. En tiedä sitten onko aivan normaalia.

[QUOTE="just";23695247]eikö tuo opetettu jo ala-asteella!!!!![/QUOTE]

Niinkuin vastauksistakin huomaat, jokaisen naisen kierto on yksilöllinen, eikä mikään kirjasta opittu tieto.

Mulla on kuparikierukka ja kuukautiset kestää 4-6pvä, mutta mulla on usein siinä justr semmoinen päivän tauko, jolloin aina luulen että ne loppu, mut sitten vielä yhden päivän vuotaa vähän tauon jälkeen. Väli on noiin 22-30 päivää, vuorotellen pidempi ja lyhyempi.

Mulla on ollu vaan kerran kuukautiset, ne kesti "varsinaisesti" 4 pv loput oli vaan pari pisaraa/ tunti ja ne siis kesti jotain 7-8 pv. Mulla alko ainaski kuukauden lopussa, joten koht pitäis olla taas toiset :(
Peläatyin ihan hirveesti ku alko :( oon nyt siis 12.v . Oon varmuuden vuoks jo aikasemmin lukenu kuukautisista, onneks....

Mulla on ollu vaan kerran kuukautiset, ne kesti "varsinaisesti" 4 pv loput oli vaan pari pisaraa/ tunti ja ne siis kesti jotain 7-8 pv. Mulla alko ainaski kuukauden lopussa, joten koht pitäis olla taas toiset :(
Peläatyin ihan hirveesti ku alko :( oon nyt siis 12.v . Oon varmuuden vuoks jo aikasemmin lukenu kuukautisista, onneks....

Ihan alussa kuukautiskierto saattaa olla tosi epäsäännöllinen ja vuodot tulla miten sattuu. Kannattaa siis pitää siteitä varalla mukana koulurepussa ja reissuun lähtiessä, vaikka ei kalenterin mukaan olisikaan menkat tulossa!

Itelläni oli eka kerta eile ja siis silloin ei tullut yölllä kyllä runsaasti et toosi vähän mutta nyt päivällä täytyy todella monesti vaihtaa sidettä ja tulee verta kun niagaran Putouksesta

Yhteistyössä