Kuukautiskuppi

Heippa!

Olen aikeissa siirtyä käyttämään kuukautiskuppia, ja olisin kiitollinen, jos saisi lukea käyttäjien kokemuksia. Millä perusteella teitte valinnan eri merkkien välillä ? Onko kupin puhtaanapito kovin hankalaa ? Käytättekö pelkästään kk-kuppia vai onko käytössä myös joku muu suoja kuukautisten aikaan ( side, tamponi, kestoside) ? Tarkoitan tuolla em. kysymyksellä tilannetta, jossa kk-kupin käyttö olisi hankalaa; esim. pidemmät kyläilyreissut, matkat tms.

Hei

www.kuukuppikunta.net on oikea osoite.

Mä valitsin Luneten puhtaasti siksi, että se on kotimainen tuote.

Ja pois en vaihda, loistovärkki! Ei oo hankala ja tosiaan jos vuoto ei ole runsasta, niin kupin voi laittaa aamulla ja ottaa pois illalla.

Lunette mullakin ja olen käytän jo kolmatta vuotta. On loistokeksintö ja todellakin voi unohtaa menkat. Niukempina päivinä voi tosiaa aamulla pestä ja laittaa ja sitte tyhjennän vasta kotona töiden jälkeen.
Olen vain huomannut sen, että mulla tuo vuodon määrä vaihtelee suuresti ja joskus on vuodon alkupäivä tosi runsas, joskus taas ei. Parista vahingosta viisastuneena pidänkin eka vuotopäivän aikana sidettä kun voi olla että kuppi täyttyy jo parissa tunnissa, joskus menee useampi tunti. Pari kertaa on tullu nimittäin yli..

Yhteistyössä