Kuukautisista... ja niiden puutteesta..

Mietin vaan...

Ku jos kuukautisten aikana paino voi nousta 1-2 kg, niin mitäs sitten jos kuukautiset jää joku kuukaus välistä..? Tai jos ne olis pitänyt olla vaikka kaks viikkoa sitten, eikä oo alkanut \|O ... Nostaako se painoa? Kaverini sanoi, että voi nostaa... Tietääkö joku?
 
no, että, jos syö useamman liuskan peräkkäin ja siirtää kuukautisia..
vastausta en kyllä tiedä...voipi olla mahollista et elimistö jotenkin reagoi, vaiks painon nousulla..onhan en hormoonit siel kumminkin... :snotty:
 
Tässä mun tapauksessa tuskin on kyse raskaudesta (ihmettelen suuresti jos on.. vajaa 3 vko:ta sit tarkistettiin HCG verestä ja ehkäsy on ollut käytössä). Mulla on sellainen tilanne.. äh.. ärsyttää ihan hirveesti... Ku viime vuoden puolella mulla tiputteli vuotoa joka ikinen päivä 4 kk:n ajan ja sitä ennen oli pari kuukautta vastaavaa, mutta muutama päivä välissä saatto olla vuotamatta (tuona aikana itseasiassa lihoinkin 10kg:ta, mut ei siitä nyt pelkästään hormoneja voi syyttää :ashamed: ....)

Nää vaivat tuli kun olin lopettanut e-pillerit.. No sit lääkäri määräs mulle Terolutia, että saisin taas kuntoon tän puolen (koska uä:ssä ei mitään rakenteellista syytä löytynyt.. tms.).... No nyt oon syönyt sitä kaks listaa. Ekan listan jälkeen tuli kuukautiset niin ku pitääkin, mutta sit sinä päivänä ku piti alottaa tää seuraava 10 pv:n "kuuri" mulla vuoti taas neljä päivää (kuukautisista oli vajaa viikko)... No nyt sit ku oikeesti olis pitänyt alkaa kk:t, ni yhtenä päivänä erittäin lievästi vuoti, mut sit sen jälkeen ei mitään...

Mietin tätä vaan siksi, koska paino oli viime viikosta +100g vaikka en ole missään lipsunut.. ja liikkunutkin olen... En käsitä.. ? Voisko olla jotain tuohon kk:n puutteisiin tai vastaavaan liittyen... tai sit ihan jotain muuta.. Olokin tuntuu hoikemmalta, paljonkin.... :p Mut vähän masentaa tää tällanen..

Oli varmaan vähän sekavaa.... :whistle: <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2007 klo 12:01 vaimo85 kirjoitti:
Mietin tätä vaan siksi, koska paino oli viime viikosta +100g
:D Eikös toi ole aika pientä. Ja todennäköisesti johtuu ihan normaalista painonvaihtelusta... 100g sinne tänne. Laihduttaessakin. Missä toi nyt näkyy?! Ei missään.
 
Onhan se... harmittaa vaan ku oon tosissani yrittänyt... toissaviikolla -400g mikä ihan ok ja nyt sit +100g :/ Kaverillani jonka kanssa käyn ryhmässä paino tippuu tosi hyvin (lähtöpaino ja pituus lähes sama), vaikka syö välillä miten sattuu... On se niin väärin :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2007 klo 12:16 vaimo85 kirjoitti:
Onhan se... harmittaa vaan ku oon tosissani yrittänyt... toissaviikolla -400g mikä ihan ok ja nyt sit +100g :/ Kaverillani jonka kanssa käyn ryhmässä paino tippuu tosi hyvin (lähtöpaino ja pituus lähes sama), vaikka syö välillä miten sattuu... On se niin väärin :p
No se on ens viikolla toiste päin =) Todellisuudessa oot voinut laihtua, mut jos toi kk-kierto on sulla noin hakusessa, niin voihan sekin vaikuttaa. Mut 100g on niin vähän, että sehän lähtee ku käy kakalla :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2007 klo 12:23 Selenicereus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2007 klo 12:16 vaimo85 kirjoitti:
Onhan se... harmittaa vaan ku oon tosissani yrittänyt... toissaviikolla -400g mikä ihan ok ja nyt sit +100g :/ Kaverillani jonka kanssa käyn ryhmässä paino tippuu tosi hyvin (lähtöpaino ja pituus lähes sama), vaikka syö välillä miten sattuu... On se niin väärin :p
No se on ens viikolla toiste päin =)
Sitä odotellessa ;)
 
Mulla ovulaation aikaan paino voi olla 3-4kg vähemmän kuin sit menkkojen aikaan on. Nyt yhdet menkat jääneet väliin ja toisetkin olis jo myöhässä. Kun ne menkat nyt alkais niin tietäis missä "oikeesti" mennään. (saldo kun on ollut se, että ekat kaksi viikkoa plus 2,3 ja sit parissa viikossa taas -2,4). Sen kun kyl tietää että menkat omaan painoon vaikuttaa runsaastikin, mutta kun nyt tän uuden elämäntavan muutoksen jälkeen ei ole tullut ollenkaan koko menkkoja, niin ei sitten tiedä missä mennään..
 

Yhteistyössä