Kuukautiset myöhässä...

  • Viestiketjun aloittaja vali vali
  • Ensimmäinen viesti
vali vali
Ärsyttää suunnattomasti, kun kuukautiset ovat nyt parin kk aikana heittänyt muutaman päivän.Viime kuussa kierto oli 30 ja normaalisti on 28. Nyt menossa 31 ja ei kuulu kuukautisia.Tämä on niin ärsyttävää ja pitää ns.varulta sidettä,jos vaikka alkaa.Kokoajan kuvittelee(varsinkin vaaleissa vaatteissa) "nyt varmaan alko", kun johonkin kauppaa yms. menee.Hitottaa tämä reistailu.
Tosin helle ja kuukautiset eivät sovi yhteen.
 
myös neuvoja mulle..
Mulla kans kuukautiset nyt kadoksissa..

Vähän reilu kuukausi sitten mulla loppui pillerit, eikä menkkoja oo nyt siis tullut :/ voiko kierto mennä sekasin, kun lopettaa pillerit? Tai siis mun ei oo tarkotus lopettaa, vaan en oo vielä saanu uutta reseptiä.
Välil on mahas tunne, et menkat alkais, mut ei kuitenkaan ala..

en kyl epäile et raskaanakaan olisin..
 
myös neuvoja mulle..
Alkuperäinen kirjoittaja tyyppi82:
mulla oli joskus 3kk menkat pois. sain keltarauhashormoni-lääkettä jolloin asia normalisoitui. mut kantsii käydä gynellä tarkistaa asia.
No itseasiassa.. Mulla oli semmonen ongelma ennenku pillerit alotin, että mulla ei tullu menkkoja varmaan puoleenvuoteen.. (söin semmosii minipillereitä, eikä niitten loppumisen jälkeenkään menkkoja tullut..) Menkat tuli sit ku söin keltarauhaskuurin. Ja sain alotettuu e-pillerit. Niitten aikana menkat tullu normaalisti. Oiskohan mus jotain vikaa, ku ei menkkoja tuu.. :/
 
vali vali
Alkuperäinen kirjoittaja tyyppi82:
mulla oli joskus 3kk menkat pois. sain keltarauhashormoni-lääkettä jolloin asia normalisoitui. mut kantsii käydä gynellä tarkistaa asia.
minulla kuitekin tulleet kuukautiset joka kk. Kierto vain heittää muutamia päiviä.Voi toki stressistä johtua tämä.Kuitenkin tämä "vainoharhaisuus" alkaa nyppiä :D "nyt taisi alkaa"jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja myös neuvoja mulle..:
Mulla kans kuukautiset nyt kadoksissa..

Vähän reilu kuukausi sitten mulla loppui pillerit, eikä menkkoja oo nyt siis tullut :/ voiko kierto mennä sekasin, kun lopettaa pillerit? Tai siis mun ei oo tarkotus lopettaa, vaan en oo vielä saanu uutta reseptiä.
Välil on mahas tunne, et menkat alkais, mut ei kuitenkaan ala..

en kyl epäile et raskaanakaan olisin..
käsittääkseni kierto voi mennä sekaisin kun pillerit lopettaa.. korjatakaa joku jos oon väärässä.

mutta jos menkkoja ei vaan kuulu, niin kannattaa varmaan testata.. ;)
 

Yhteistyössä