Kuukausitulot, mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="täti";22722702]Todella pienethän nuo ap:n tulot ovat... vaikka joku sillä kertoo hyvin pärjäävänsä, niin ihan varmasti ap:lla on tiukkaa taloudellisesti lapsen kanssa, jos ei ole säästöjä ja tukiverkostoa ympärillä.
Moni meistä on juuri opiskeluaikoinaan ollut samanlaisessa tilanteessa, joten toivottavasti väliaikainen tilanne ap:llakin. Itse sitä vielä tinkii, mutta lapsen kanssa ikävämpi tilanne.[/QUOTE]

Edelliset säästöt menivät kun olin kotona lapsen kanssa (vielä naimisissa).

Itse sanoisin että kohtuudella klaarataan arki, mikäli mitään ei satu. Jouluakin vietetään, tosin me saatiiin se mll:n avustus.

Ja jos ei tarvitse silmälaseja, lääkkeitä jne. Mitään ei saa säästöön.

[QUOTE="joo";22722879]eläisin tuolla lapsen kanssa ihan kohtuullisesti. Varsinkin kun lapsi kasvaa menee enemmän.[/QUOTE]

Joo, mutta kyllä jo tuohonkin saa kummasti rahaa menemään, vaatteisiin, kenkiin, ja niihin laseihin, jne.

toki +10-v tai teiniin saa vielä enemmän.

Jos sulla on kolme vuotta aikaa viimeisimpien lasien hankinnasta ja näkösi huonontunut niin sossu maksaa lasit. Koska saat toimeentulotukea sen verran kun silloinhan teillä menee miinuksen puolelle ja saatte lasien verran sieltä. Lapsi saa tietenkin lasit. Soittoa sossuun nyt heti huomenna ja kerro tilanteesi ja varaa aika.

Jos sulla on kolme vuotta aikaa viimeisimpien lasien hankinnasta ja näkösi huonontunut niin sossu maksaa lasit. Koska saat toimeentulotukea sen verran kun silloinhan teillä menee miinuksen puolelle ja saatte lasien verran sieltä. Lapsi saa tietenkin lasit. Soittoa sossuun nyt heti huomenna ja kerro tilanteesi ja varaa aika.

omat lasini olen hankkinut yli 4 v sitten ja näön huononnus todettiin jo huhtikuussa. Lapsi sai lasit vuosi sitten ja näkö on huonontunut, keväällä on pakko hankkia uudet.

Me ei saada toimeentukea, siis ei olla sossun asiakkaita.

Yhteistyössä