Kuudes aistiko??

Avioliitto loppusuoralla menossa, kaikessa ymmärryksessä tehty sopuisaa eroa. Ja eilen illalla iski ajatus tutkia miehen puhelin, ja yllätys tuntemeton numero soittanut ihme aikoina (sillon kun en ole kotona). En saanut mitään selitystä,ainostaan hurjat haukkumiset kyttäämisestä :ashamed: Mitä mieltä olette? Oisko tämä se naisen kuudes aisti....
 
Miira
Kyllä se kuudes aisti taitaa olla olemassa. Ainaki mulla..Sitä jotenki vaistoaa asioita vaikkei toinen puhuis mitään..Ja siitähän sen ainakin tietää et sielä puhelimessa oli jotaki salaista kun niin suuttuu tutkimisesta.
 
eiköhän
Miehelläsi on joku toinen, uskallan veikata näin.

Mutta kun olette sopuisaa eroa jo tekemässä niin älä vaivaa päätäsi tuolla asialla. Koska olette erota päättäneet niin sillä ei pitäisi olla merkitystä. Sillä taas on jatkossa paljonkin merkitystä onko ero sopuisa vai rikkirepivä, varsinkin jos teillä on lapsia.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 14:47 Kukkis kirjoitti:
Ai se oli sit mun vika, kun halusin vaan rehellisyyttä :attn:
Halusit rehellisyyttä ja tutkit puhelimen ilman lupaa...? :whistle:
Totta kai se tuntuu pahalta löytää jotain, mistä ei pidä, mutta jos kerran olette jo eroamassa, ei asia edes kuulu sinulle. Sinun on vain pakko opetella elämään sen kanssa.
 
KAKS PLUS EROA
Niin tämä on varmaan se
KAKS PLUS ERO josta lehdet kirjoittaa.

Ei ole kovin myyvää kirjoittaa erosta, jossa tapellaan ja
riudutaan. Kaks plus erossa on kaikilla hyvä mieli ja
kaikki on voittajia.
 
joopas joo
Näin se on.

On niin modernia erota ja kaikki menee
niin kuin kansikuvassa.

"Hymyssä suin erottiin ja kaikki puoliksi."

Niin kuin eräs poliitiikkonaisista eronnutkin
mainosti jossain lehdenkannessa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja browser:
ei tulisi toisen puhelimeen kajota, vähän sama kun kirjeitä lukisi

Ai.. mä en lue mieheni posteja enkä mene hänen kasseilleen (paitsi niille jotka jalkovälistä löytyy :p ) mies siis reissaa työkseen ja saa purkaa ja pakata itse työkamppeensa,vaattensa jne..

mut puhelinta mä kyllä käytän, ja hänkin saattaa katsoa mun luuria jos tulee viestejä tms.
 

Yhteistyössä