Kutsuuko miehesi sinua

Yleensä kutsuu mua emännäksi,puhuessaan kavereille tai tyttöystävä (15v yhteiselon jälkeen!!!! )
inä kyllä puhun isästä. Varsinkin kun sanon pojalleni, kysy isiltä. ym.. Tai mieheni tai etunimellä. " Mieheni" siis puhuessani jollekkin toiselle.
 
ei kutsu. paitsi kun lapselle minusta jotain juttelee, niin sitten tietenkin puhuu äidistä :)

jännä juttu muuuten, mun omat vanhemmat on aina puhutelleet toisiaan äidiksi/isäksi ja sit kun mun nuorin siskokin muutti pois kotoa, niin he alkoivat oikein tietoisesti kutsua toisiaan taas etunimellä. ja se on tosi hassun kuuloista mun korvaan, kun ei oo tottunu siihen ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 07:40 kikka3 kirjoitti:
Yleensä kutsuu mua emännäksi,puhuessaan kavereille tai tyttöystävä (15v yhteiselon jälkeen!!!! )
inä kyllä puhun isästä. Varsinkin kun sanon pojalleni, kysy isiltä. ym.. Tai mieheni tai etunimellä. " Mieheni" siis puhuessani jollekkin toiselle.
Onkin eriasia sanoa lapselle, että kysy isiltä/äidiltä, mutta itse tunnen henkilöitä, jotka sanovat vaikka puhuessaan kanssani puhelimessa "iskä/äiti tuli kotiin", ja se on :x :x
 
NuoriAikuinen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 07:42 aamuntorkku kirjoitti:
ei kutsu. paitsi kun lapselle minusta jotain juttelee, niin sitten tietenkin puhuu äidistä :)
Näin myös meillä toimitaan.. :)

Me ei tosin nimiäkään käytetä, joskus jos mies kutsuu mua mun nimellä niin oon ihan että häh? :) Meillä on semmoiset omat lempinimet toisillemme joita käytetään noin muuten..
 
migrantti
Lasten kuullen puhun ja kutsun miestäni isiksi ja hän minua äidiksi.
Kun lapsia ei ole paikalla puhun ja kutsun etunimellä, samoin hän minua.
Jos paikalla ei ole muita kutsun miestäni rakkaaksi ja niin hän myös mínua.
 

Yhteistyössä