Kutsuttiin synttäreille 9 lasta toiveena että kolme saapuisi paikalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Että synttärisankarin ei tarvisi viettää juhlia vain sisarusten kanssa, siksi kutsuttiin runsaasti lapsia (9kpl) toiveena että muutama tulisi juhliin.
Annettiin kutsukortit hyvissä ajoin ja kirjoitin niihin mun puhelinnumeron ja pyynnön ilmoittaa onko tulossa juhliin.

Juhlat on huomenna.
Yhden äiti on ilmoittanut että lapsi ei voi tulla sillä on toisissa juhlissa.
Viiden lapsen äidit on ilmoittanut että lapsi tulee! Jeeeee! Enemmän kuin olisi osannut toivoa.
Kolme ei ole sanonut mitään. Veikkauksia, tuleeko ne?
Kehtaako joku vain tuoda lapsensa juhliin ilman että on sanonut tuleeko se? Kehtaisitko sinä?
Mä olen valmistellut kaiken nyt 8 vieraalle plus omille lapsille mutta olisi ollut kiva tietää montako lasta on tulossa. Me esim. paistetaan nakkeja niin olisi hyvä tietää määrä suunnilleen. Ongintapussit laitoin myös 8 vieraalle.

Ilmoitatteko te tuleeko lapsi juhliin jos kutsussa pyydetään ilmoittamaan? Mä kiitän aina kutsusta ja ilmoitan pian onko lapsi tulossa vai ei.

Lasteni kaverisynttäreille aikanaan tuli aina mukaan myös näitä ilmoittamattomia eli kannattaa varautua siihen, että nämä kolme saattavat myös tulla. Itse aina ilmoitin hyvissä ajoin osallistumiset kuin myös mahdolliset peruutukset, mutta meitä perheitä on erilaisia. Mukavia juhlia!

Kiitos kommenteista! Nyt yksi äiti näistä kolmesta jotka eivät vielä sanoneet mitään, kirjoitti että lapsi ei tule. Eli on enää kaksi joista ei tiedetä tuleeko ja 5 jotka on tulossa.
Ap

Miksi tuo tulijoiden määrä pitäisi niin tarkkaan tietää? Kannattaa tehdä valmistelut ja ohjelmasuunnitelmat niin, ettei muutama enemmän tai vähemmän vaikuta mitään. Tosin jos vieraissa on allergikkoja olisi siitä syytä tietää etukäteen. Sen sijaan vanhempien lapselle asettamista maailmankatsomusrajoitteista ei kannata liikaa välittää. On hämmästyttävää, miten monta itse paistettua hampurilaista vegaanivanhempien jälkikasvu pystyy ahmimaan. :giggle:

• Haha
Reactions: Echo
Minun kokemukseni mukaan joku tulee ilmoittamatta silloin kun pyytää ilmoittamaan ja toisaalta taas joku ei ilmoita, jos pyytää ilmoittamaan, jos ei tule.

Kouluikäisillä ne kutsut saattaa jäädä jonnekin repun uumeniin ja koko juttu unohtuu.

Eli me kutsuttiin 9 lasta, 6 lasta ilmestyi juhliin, kaksi oli ilmoittanut että ei tule ja yksi ei ilmoittanut mitään eikä tullut.
Oli hauskat juhlat ja ihanaa kun tuli ne kuusi paikalle😊
Ap

• Tykkää
Reactions: m1es

Yhteistyössä