Kutsutko kylään ihmisiä joista et pidä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piipi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Piipi

Aktiivinen jäsen
02.02.2005
9 126
1
36
Ihan vaan kohteliaisuuttasi tai pitääkseni yllä "sukurakkautta" tms.

Mä olen nirso vieraitten suhteen ja kutsun vaan niitä ihmisiä joista oikeasti pidän ja joitten seurassa viihdyn. Muut saa jäädä kelkasta. Nyt on onneksi olemassa muutamia ihan perheitä joiden seurassa viihdymme koko jengi ja päiväkahvit venyy usein pitkälle iltaan, kun juttua riittää. Onneksi :D juhannukseksikin tulee hyvää seuraa sekä aikuisille että lapsille, ja jussin jälkeenkin on kaivattua seuraa tulossa.

Kyllä saatan joskus joutua kutsumaan kylään joitain ihmisiä joista en pidä, esim miehen ystävän avovaimo, joka tulee miehensä kanssa.
Mutta yleisesti ottaen henkilöt, joista en pidä' ovat tippuneet tuttavapiiristä pikkuhiljaa, kun ei heihin tule vaan pidettyä yhteyttä....

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Pakko joskus kutsua ja kestää tilanne. Sukulaisia ku ei oo saanu valita. :/

Ja minen kutsu niitäkään :kieh:

Mää kutsun lasten synttäreille tyyppejä, joita en välttämättä haluasikaan. Tosi lähisukua. :whistle:

Mä en, vähän inhottava olen juu. Onneksi lähisuku on hyviä tyyppejä, ei tuu sanomista.

Mulla ei oikein ole sellaisia ihmisiä, joista en pitäisi... pitämisen määrä ja laatu vaan vaihtelee ;) että varmaan ne ovat jo jääneet kelkasta, joista en pidä :D Ja meille voi kyllä tulla aina ilman kutsuakin =)

Kutsun. Ja lähes aina meillä on sitten tosi hauskaa kuitenkin! Joku saattaa yrittää kylään joskus kun ei olla kotona..koen sitten ehkä vähän velvollisuudeksi kutsua heidät lähiaikoina kylään. Aivan väsyneenä saatan ajatella iltaa ja siivota kyllästyneenä..sitten kun vieraat ovat lähteneet niin mieli on virkistynyt ja hyvä.

Kutsun kylään vain sellaisia ihmisiä joiden seurasta aidosti pidän. Olen sellainen etten jaksa teeskennellä, ja jos yritänkin esittää jotain muuta, niin se paljastuu kasvoista. joten turha toivotella tervetulleeksi kotiin sellaisia joita ei tahdo tavata

Alkuperäinen kirjoittaja eevin äiti:
Kutsun kylään vain sellaisia ihmisiä joiden seurasta aidosti pidän. Olen sellainen etten jaksa teeskennellä, ja jos yritänkin esittää jotain muuta, niin se paljastuu kasvoista. joten turha toivotella tervetulleeksi kotiin sellaisia joita ei tahdo tavata

Näin minäkin.

Yhteistyössä