Kutsu

  • Viestiketjun aloittaja Puttepossu
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2005 klo 16:37 Miia82 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2005 klo 12:54 tiftial kirjoitti:
www.painoindeksi.net kannattaa katsoa ja mää alan :)
Minne tuo on kadonnut nyt joku englannin kielinen sivu!?!
Sain ostettua sen digitaalivaa'an niin näytti 74.5kg eli tässä ajassa -500g
Se sivu on muuttunut englannin kieliseksi mutta samat tiedot löytyy kuitenkin kuten ennenkin....ainoa vaan että minun kielitaito on tosi huono :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2005 klo 15:32 MrsSmith kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2005 klo 09:16 Taru kirjoitti:
Huomenta!

Paino edelleen samassa :ashamed:
Jotenkin en saa itsestäni taas millään niskasta kiinni....pirhana kun ruoka on niin hyvää.
No nyt mentävä kauppaan ja koetettava etsiä hedelmiä yms.laihis ruokaa joita saa pupeltaa enimpään syömisvimmaansa.
Älä välitä, et oo yksin :hug:
Mullakin toi laihari aina välillä töksähtelee syömiseen ja paino joko nousee tai sit pysyy samassa. Ei laihutus yhteen herkuttelupäivään kaadu, alotat seuraavana päivänä taas puhtaalta pöydältä. Kyllä se paino aikanaan laskee =) Ja jos sun rupee tekemään tosi kauheesti mieli jotain makeeta tai suolasta tai rasvasta, ni lähe vaikka kävelylle. Saat ajatukset pois herkuista. Niin minäkii teen :)
Kiitos kannustuksesta :hug:
sitä minä nyt todella tarvitsen.Hitto kun saisi taas itselleen sellaisen kunnon meno fiiliksen päälle joka oli alussa.Täytyy ruveta lukemaan muitakin laihdutussivuja.
 
Puttepossu
Helou taas ja myöhässä tietenkin! :hug:

Jouduin taas yllättäen vajaaksi viikoksi koneen (ja vaa'an) ulottumattomiin, joten nyt sitten tulee tuloksia: paino ennallaan, 95kg! \|O \|O \|O \|O Sanonko, että mitä tekee?? \|O \|O \|O No, jääkööt räyhäämättä, eiköhän tässä nyt kuitenkin suurin syyllinen tilanteeseen ole tarkalleen tiedossa?! :whistle: :ashamed: :ashamed:

Olen tässä ajatellut, että kun näin pahasti jumittaa tämä laihtuminen, niin täytynee lopettaa hienotunteinen hymistely ja loputon itsensä ymmärtäminen. Täytyy ottaa järeät keinot käyttöön. SIIS PISTEET!!!! Ei auta nyt muu.

Oletko Taru käynyt vielä siellä virtualliravintolassa? Se olisi toinen vaihtoehto niille pisteille. Siis ihan sama asiahan niissä on kyseessä. Entäs Tanttatallukka, oletko laskenut toisen viikon pisteitä? Miten meni?

Minusta tuntuu, että ainakin minulle ainoa keino saada homma uudelleen jalalle, on se sama tiukka kuri ja järjestys, nikä oli silloin alussa. Minä ainakin yritän sitä keinoa nyt.

Ja ei tässä kannata murhemieltä kantaa. On kuitenkin pudonnut minulla 8kg vaikka nyt onkin hommat jumissa. Mutta ei se 8kg ole huono saavutus. Pääsi kuitenkin kaksinumeroisten kerhoon ja se ei ole mitätön asia se!! =) =)

Siis lippu korkealle ja nokka kesätuulta kohti, siskot!! :hug: :hug: :flower: :heart:
 
Tanttatallukka
Morojensta vaan!
Täälläkin myöhässä. Mulla on ollut naistenvaivoja niin en kehannut edes mennä puntarille maanantaina. Tänä aamuna varoen astuin vaa'alle ja kappas vain 1/2 kg kevyempänä. Siis minähän jo arvasin ettei kahden kilon viikkovauhdilla mene alaspäin. No hyvä kuitenkin että pikkuhiljaa laskee.... Puttepossulle vinkiksi, että tosi hyvä homma aloittaa pisteiden lasku ja olla erittäin tarkkana ja tiukkana. Mullahan oli monta viikkoa jumissa ja sitte ryhdistäydyin niin putos kerralla ne paljon puhutut kaksi kiloa. Pitänee myös mainita, että nyt on jo lähellä, että vaihtuu kymmenluku! Vähä kai mulla on sitte hoikka olo ku lukema pyörähtää seihtemään. Kerran painoin 75 ja olinpa sillon ihan hyvän näkönen. En minä ihannepainoon pyrikään. Mutta aina tietenkin hyvä, jos sais vähän pelivaraa......
Odotellaanpan tässä kesää (tänään ollutkin ihana kesäinen päivä) ja yritetään kovasti.
 
Tintti1010
tervehdys! mie silloin kuukausi-pari sitten ilmoittelin, että voisin tulla joukkoonne kun vauva on syntynyt ja tyttö synyti siis 12.5! Nyt olisin valmis aloittamaan ruokavalion kevennyksen joten huolitteko minut vielä mukaan?!
Ensi viikolla voin tulla ilmottelemaan pudotukseni ja lähtöpaino huimat 107,7... :ashamed: (kaksi kiloa jäi raskaudesta)
Niin...ja tavoite olisi nyt aluksi että saisin vuodessa 27 kg pois!


 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.05.2005 klo 12:26 Tintti1010 kirjoitti:
tervehdys! mie silloin kuukausi-pari sitten ilmoittelin, että voisin tulla joukkoonne kun vauva on syntynyt ja tyttö synyti siis 12.5! Nyt olisin valmis aloittamaan ruokavalion kevennyksen joten huolitteko minut vielä mukaan?!
Ensi viikolla voin tulla ilmottelemaan pudotukseni ja lähtöpaino huimat 107,7... :ashamed: (kaksi kiloa jäi raskaudesta)
Niin...ja tavoite olisi nyt aluksi että saisin vuodessa 27 kg pois!
Ihan ensimmäiseksi hurjasti onnea tyttären johdosta!!! :flower: :flower:

Tervetuloa vaan mukaan laihduttamaan mutta tietysti jos sinä imetetät niin varsinaisesta laihdutuksesta ei vielä voi haaveilla.Korkeintaan voi ruoka-aine valinnoilla vaikuttaa tuon painon putoamiseen.(laihduttaessahan menee äidinmaitoon jotain kuona-aineita tms.jotka ei ole oikein vaaville hyväksi).
 
Puttepossu
Täällä taas myöhässä vilkutan :wave: :wave:

Mutta täällähän on suvaitsevaista porukkaa, joten tällaiset aikatauluvammaisetkin tässä lyllertänee mukana. Ja nyt muuten lyllertää kiloa keveämpänä!!! Mutta saman sanon kuin Taru: oli niiiiiiiiiin tiukassa tuo kilo, että meinasi usko loppua. Nyt on kuitenkin 94kg ja kun seuraava kilo tipahtaa, on pudonnut täysi kymppi =) =)

Tintille lämpimät onnittelut vauvan johdosta!!!! Se on sitten mukava tunne, kun urakka on päätöksessä ja valmis ihana vauva käärönä sylissä :hug: :hug: :heart: Onnea koko teidän perheelle! :flower: Ja tervetuloa mukaan!
 
tanttatallukka
Kaunista keskiviikko-päivää!
Näköjään minäkin olen myöhässä samoin kuin puttepossu. Mutta puttepossullahan oli hienoja uutisia - ONNEA kilon menetyksestä!
Mulla jököttää samassa siinä hilkulla meneekö alle 80 vai ei. Nyt taas eilen otin niskasta kiinni ja olen ollut tarkka pisteiden suhteen. On se kumma jos ei liikaha viisari ens maanantaina. Yo-juhliahan noita kyllä lauantaina on, mutta täytyy syödä harkiten. Ei muuta kuin tsemppiä kaikille ja yritetään yhdessä!
 
Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.06.2005 klo 08:41 Taru kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.05.2005 klo 12:26 Tintti1010 kirjoitti:
tervehdys! mie silloin kuukausi-pari sitten ilmoittelin, että voisin tulla joukkoonne kun vauva on syntynyt ja tyttö synyti siis 12.5! Nyt olisin valmis aloittamaan ruokavalion kevennyksen joten huolitteko minut vielä mukaan?!
Ensi viikolla voin tulla ilmottelemaan pudotukseni ja lähtöpaino huimat 107,7... :ashamed: (kaksi kiloa jäi raskaudesta)
Niin...ja tavoite olisi nyt aluksi että saisin vuodessa 27 kg pois!
Ihan ensimmäiseksi hurjasti onnea tyttären johdosta!!! :flower: :flower:

Tervetuloa vaan mukaan laihduttamaan mutta tietysti jos sinä imetetät niin varsinaisesta laihdutuksesta ei vielä voi haaveilla.Korkeintaan voi ruoka-aine valinnoilla vaikuttaa tuon painon putoamiseen.(laihduttaessahan menee äidinmaitoon jotain kuona-aineita tms.jotka ei ole oikein vaaville hyväksi).
joo tiedän kyllä sen, ettei saa laihduttamalla laihduttaa! :)
meinasinkin vain siirtää herkut viikonloppuun ja kattoa hiukan mitä suuhuni laitan, muttei sen kummemmasta laihdutuksesta ole kyse!Niin ja syön kyllä niin paljon kuin on nälkä! :) ...katotaan miten tällä rupee putoomaan!
ja tosiaan tuolla imetystukilistalla sanottiin, että puoli kiloa viikossa voi laihtua niin sitten ei rasvoihin varastoituneet myrkyt vahingoita vauvaa! :)
mutta tosiaan, en ota mitään paineita ja jos paino ei tipu niinsitten ei!!! :D
Miullakin kun tuota ylimäärästä on, niin varmaan ihan nomraalilla ruokavaliolla tippuu ainakin muutama kilo!
 
Pakko hehkuttaa toissa päivänä aloitin laihutuksen nyt lähtenyt 800g. :)
Mut siinä on ollu työtä kun on tehnyt jotain vähän väliä mieli, mut enpä ole antanut itselleni lupaa ja nyt ei ole koko ajan nälkä kun nappasee esim. banaanin. Hitsi et olen ylpee itsestäni!!! :D
 
Täällä ilmottaudutaan :attn:
Painoa pudonnut tällä viikolla lisää eli paino nyt 86kg.

Haluan toivottaa kaikille oikein ihanaa ja aurinkoista kesää.
Minä siirryn huomenna perheineni kesämökille ja jos kauniita ilmoja riittää kotona käydään vaan kukkia kastelemassa.
Vaakaa en mökille mukaani ota mutta toivon mukaan eí paino nyt ainakaan kesän aikana nousisi. :whistle:
 
Puttepossu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2005 klo 10:59 Taru kirjoitti:
Täällä ilmottaudutaan :attn:
Painoa pudonnut tällä viikolla lisää eli paino nyt 86kg.

Haluan toivottaa kaikille oikein ihanaa ja aurinkoista kesää.
Minä siirryn huomenna perheineni kesämökille ja jos kauniita ilmoja riittää kotona käydään vaan kukkia kastelemassa.
Vaakaa en mökille mukaani ota mutta toivon mukaan eí paino nyt ainakaan kesän aikana nousisi. :whistle:


Hyvä Taru! :flower: :flower:

Oikein hyvää ja aurinkoista kesää sinullekin! :hug: :flower:
 
MrsSmith
Minäkin pinoudun, vähän myöhässä tosin kun unohin maanantaina tulla tänne. No kuitenkin, paino oli sillon maanantaina yhä 87, ei muutoksia. Nyt tiadankin taas suosiolla jättää tulevana maanantaina punnauksen väliin, on taas menkat tulossa :/ Sen kyllä huomaskin jo tällä viikolla kun ärhentelin melkeen kaikille :kieh:
Eli taas parin viikon päästä palailen pinoutumaan =) Käyn tietty juttuja lukemassa ainakin kerran päivässä :) Hyvää lauantaita kaikille :wave:
 
mulla pituutta 167 ja lähtö paino oli 78, nyt 72,5kg, vielä 5-6 kg pois ja olen tyytyväinen, en tavoittele missi mittoja vaan ihan normaali painoa. :)

olen vähä hiilihydraattisella dietillä joka sopii minulle erinomaisesti.
painonvartioidenpisteilläkin saa pois mutta siinä oli kuitenkin melkoisia mielitekoja, retkahduksia ja vähän joskus nälkäkin. Tässä ei yhtään ja olo on loistava.
 
Puttepossu
Moro!

Tulin nopeasti piipahtamaan koneella, ei olisi millään nyt rääpyä nyt!

:attn: :attn: tässä nostan hattua teille, joiden kilot karisee kuin unelma! Minä näyn olevan sellaista sitkeempää sorttia, paino on sen saman 94kg, joka se oli viime viikollakin. Kävin siis maanantaiaamuna puntarilla, vaikka en silloin koneelle ehtinyt.

Täytyy olla kärsivällinen ja yrittää uskoa laihaan tulevaisuuteen!

:whistle: :whistle:

Ilmoittelen taas, kun ehdin. Käyn kuitenkin joka maanantai puntarilla, jos olen täällä kotosalla. Tämä kesäaika on hiukan tällaista levotonta!

Aurinkoisia uimailmoja kaikille! :hug: :hug:
 
MrsSmith
Huomenta kaikille! Minäkin tulin ilmottamaan painoni. Eilisaamuna mittasin ja puntari näytti 87,4. 400g tullu lisää, vai oiskohan tuo vielä menkka turvotusta :/
Eilen taas repsahin, ostin kaupasta ison sipsipussin ja dippiä, mätin ne samana iltana :ashamed: . Nyt taas tänään yritän tsempata itteeni ja ruveta taas syömään vähän kevyemmin ja paremmin. Saa nähä kuin jaksan... Toisaalta nyt ku on ollu muutama päivä tosi helteitä, ni ei oo ruokakaan oikeen maistunu. Kuitenkin jotain yritän syödä ettei verensokerit alene liikaa.
Mut nyt mun pitääkin jo mennä, palaan taas joskus :wave:

Aurinkoista kesää kaikille B)
 
Vieläkö mahtuu mukaan yksi "kuurilainen"? :) Vuosien varrella, neljän lapsen myötä, kiloja kertynyt enemän kuin tarpeeksi... Pari päivää sitten puntari näytti n.96, pituutta 160. :/ Monet kerrat dieettiä yrittänyt mutta aina repsahtanut... Mutta jospa tällä kertaa onnistuisin!!
 
MrsSmith
Terveeks kaikki!
Aamulla puntari näytti 87,6kg, lisää oli tullu +200g :whistle:
Eipä oo kovin hyvin mun päätös paremmasta ja kevyemmästä elämästä pitäny... Mut jospa se tästä pikkuhiljaa alkais sujumaan :)
Enpä oo sitä ruoka- ja liikuntapäiväkirjaakaan pitäny varmaan pariin viikkoon :ashamed: Taidan senkin alottaa taas huomenna, menköön tää päivä vielä "vanhaan tyyliin".

Ja tervetuloa mukaan laihuttelemaan MatamiMamma :wave: :flower: Tää on hyvä palsta, saa tarvittaessa apua ja kannustusta laihariin jos ei meinaa sujua =)

Mut nyt tää mamma menee laittamaan pyykit koneeseen. Ihanaa kesäpäivää kaikille B)
 
Tintti1010
mie en oo saanut mitään aikaseksi...väsyttää niin hirveesti etten oo jaksanut yhtään kattoa mitä suuhuni laitan saati käydä vaa`alla....mie päätinkin että otan uuden yrityksen vauvan ristiäisten jälkeen (pidetään 3.7) ja ilmoittelen sitten miten paino lähtee tippumaan! Hyvää juhannusta kaikille!! :)
 
Jäipä eilen ilmoittamatta se lähtöpaino, elikkäs puntari näytti nyt aamulla 95,6. Saas nähdä kuin lähtee tällä mammalla tällä kertaa painonpudotus käyntiin... Oon saanut kyllä aina välillä painoa pudotettuakin, mutta sitten käynyt repsahdus ja takaisin tulleet korkojen kera. :( Mutta katsotaan!! =)
 

Yhteistyössä