kurkkukipu ja kurkun turpoaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
onko normaalia? heräsin yöllä kurkkukipuun ja tuntui kuin olisi ollut turvoksissa. aamulla katsoin peilistä ja olihan se kurkku turvonnut. Ei pahasti,mutta kuitenkin sen verran että sen huomasi helposti kun katsoi. nyt turvotus hieman laskenut,ei oikeastaan yhtään enää turvonnut.. mistä tämä johtuu? pitääkö mennä näyttämään lääkärille vai voisiko tämä olla jotain esim. "lima jäänyt kurkkuun" koska tuntui hieman helpottavan kun syljin limaa pois.. silti koko ajan hieman sellainen olo,että kurkku olisi vielä turvoksissa.. auttakaa !! :/

Mulla aivan sama ongelma tänä aamuna, afta ollut kielessä jo valmiiksi viime perjantaista lähtien myös..
Kivaa saada tämmösiä, mitkä tekee nielemisestä niin mukavaa.
Saati jo puhuminen..

Alkuperäinen kirjoittaja :P:
Mulla aivan sama ongelma tänä aamuna, afta ollut kielessä jo valmiiksi viime perjantaista lähtien myös..
Kivaa saada tämmösiä, mitkä tekee nielemisestä niin mukavaa.
Saati jo puhuminen..

meinaatko mennä näyttämään lääkärille?

Kai sitä täytyy, ainakin jos tästä pahenee vielä, kuvittelen, että aftalla ja kurkkukivulla on jotain
tekemistä toisillaan.. jos tulis vielä kuume yms, niin olis varmaan kyse mononukleoosista vai mikähän sen pusutaudin virallinen nimi oli..

Alkuperäinen kirjoittaja :P:
Kai sitä täytyy, ainakin jos tästä pahenee vielä, kuvittelen, että aftalla ja kurkkukivulla on jotain
tekemistä toisillaan.. jos tulis vielä kuume yms, niin olis varmaan kyse mononukleoosista vai mikähän sen pusutaudin virallinen nimi oli..

minulla oli joskus juuri tämä pusutauti,eikä kurkkuni ollut muistaakseni yhtään turvoksissa. kipeä oli sitäkin enemmän. nyt tällä hetkellä ei ole suoranaisesti kurkkukipua vaan vain tämä turvonnut tunne. nieleminen ei tunnu mukavalta,muttei myöskään satu. minulla on koko ajan tunne kuin kurkkuuni olisi juuttunut paljon limaa :D sillä en ole vielä soittanut lääkäriin vaan ajattelin odottaa vielä ja katsoa jos tämä johtuisikin limasta.. mutta voisiko sekään olla mahdollista?? äitini on todella huolissaan ettei vaan ole mitään pahempaa tautia.. lääkäriin vaan olisi todela vaivalloista lähteä pitkän matkan vuoksi eikä lapselle hoitajaa..

Yhteistyössä