Kurkku sattuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Ai niin. Joko päätitte talon nimen? En ehtinyt kommentoida, mutta se Villa Lennart oli hauska =)

Ei, mä en kauheesti tykkää Villa-sanasta siinä edessä. Niilonpirtti ja Annanhelmi on suosikit, mutta kumpi? Niin, ja jos meille tulee vielä poika, niin sen nimeksi tulee luultavasti Niilo, niin voiko talon nimi olla silloin Niilonpirtti?

:wave: Kohtalotoveri!!! Aivan järkyttävä tää kipu!! Koko ajan automaatin kuumaa mustaherukkamehua koitan juoda, mutta ei auta ei! Täytynee kohta lähtee tarkistamaan meidän toimiston lääkekaappi josko sieltä löytyis apuja. En muista että olis koskaan näin kovin kurkkuun sattunut! :o

Alkuperäinen kirjoittaja TaneliKaneli:
Samma här. Toispuoleinen kipu, kaikki nielasu sattuu. Joskus joku sanoi, että kuuma vaan pahentaa kun pöpöt tykkää kuumasta, joten jätskiä nassuun vaan...

No, voi hemmetti!! Mä olen tässä neljä mukillista jo vedellyt tota kuumaa mehua! Ei nyt tähän hätään oo jäätölöö tarjolla. Mulla myös kipu pelkästään toisella puolella ja mun mielestä se puoli näyttää jo vähän turvonneenkin ja saman puolen korvaan sattuu myös. PRKL!! Ja en siis tajua kuinka juuri tänään toi työpuhelinkin soi KOKO AJAN!!

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Ai niin. Joko päätitte talon nimen? En ehtinyt kommentoida, mutta se Villa Lennart oli hauska =)

Ei, mä en kauheesti tykkää Villa-sanasta siinä edessä. Niilonpirtti ja Annanhelmi on suosikit, mutta kumpi? Niin, ja jos meille tulee vielä poika, niin sen nimeksi tulee luultavasti Niilo, niin voiko talon nimi olla silloin Niilonpirtti?
No kyllähän Niilonpirtti on kaikkein paras, ehdottomasti.
:) Säilyy samalla sen alkuperäkin =)

Yhteistyössä