mikä juoma "kahvin/teen korvikkeeksi"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aina vettä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aina vettä

Vieras
kahvia juon jonkin verran mutta aina yhtä pahaa,teetä en ikuna oo juomalla juonu on pahaa,kaakao menettelee joskus... mitähän sitä alkas juomaan esim kun pyydetään kahville tms. vieraisille.. kotonaki joskus haluis kupin kuumaa,mut mitä kun nuo ei oikein mene.. ainut ihana mitä vois jos sais juoda aina on nämä finrexin flunssa juomat :)

Alkuperäinen kirjoittaja aina vettä:
kahvia juon jonkin verran mutta aina yhtä pahaa,teetä en ikuna oo juomalla juonu on pahaa,kaakao menettelee joskus... mitähän sitä alkas juomaan esim kun pyydetään kahville tms. vieraisille.. kotonaki joskus haluis kupin kuumaa,mut mitä kun nuo ei oikein mene.. ainut ihana mitä vois jos sais juoda aina on nämä finrexin flunssa juomat :)

Kylässä et oikein voi odottaa muuta kuin teetä tai kahvia - juot sitten vettä, jos nuo ei käy. Monilla on nykyään tarjolla myös erilaisia yrtti- tai hedelmäteitä, rooibosta tms. vaihtelua.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Kylässä et oikein voi odottaa muuta kuin teetä tai kahvia - juot sitten vettä, jos nuo ei käy. Monilla on nykyään tarjolla myös erilaisia yrtti- tai hedelmäteitä, rooibosta tms. vaihtelua.
Jos ap meinaa ottaa omat juomat mukaan, teepussin saa helposti mukaan, jos sitä vettä on tarjolla ;)

no jos kaakao menettelee niin sitä sitten. Tuskin kaikissa kyläpaikoissa on tarjolla kaiken maailman mehuja mutta kaakaota nyt luulisi löytyvän suht joka taloudesta. Ei mulle tulisi mieleen laittaa tarjolle kahvipöytään mitään kuumia mehuja... kyllä kahvi-tee-kaakao-vaihtoehdoista luulisi yhtä pystyvän juomaan tai sitten oltava kuivin suin.

se on rooibus. Ja jos et ole teen ystävä niin ei tuo nyt niin hirveän radikaalisti tavallisesta (maustetusta) teestä poikkea... mutta maista ihmeessä.

Itse (irto)teen ystävänä kyllä täytyy todeta, että harvoin saa missään kyläpaikoissa HYVÄÄ teetä... Valitettavan usein tarjotaan jotain pussiteetä uitettuna mikrossa lämmitetyssä vedessä.

Itse otan omat teepussit aina kylään mukaan koska en pysty mustaa teetä juomaan.
Kannattaa kokeilla eri tee laatuja. Esim. valkoinen tee on ihanan makuista, varsinkin jos ostaa laadukkaimmasta päästä.

Yhteistyössä