Kurkitteko verhonraosta?

• Viestiketjun aloittaja The titityy
  • Ensimmäinen viesti
vieras
No en. Sit paitsi meillä on verhot auki ja mulla pikkarit ja toppi päällä. Saa kaikki maailman kyylät kyylätä. Ei haittaa paskaakaan. Vetäkööt muut verhonsa kii ja kurkkikoot sitte salaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Timotei:
Alkuperäinen kirjoittaja Minniina:
Vaan ajatelkaas, kun joku kerta kun illalla kurkkaatte ikkunasta, niin siinä ihan ruudun toisella puolella oiskin joku tyyppi :eek: :eek: :xmas:
Kääks :eek:
Niinkuin vaikka naapurin täti jota hirveästi kiinnostaa millaiset huonekalut meillä on? :LOL:
Juu, vaikka sitten se utelias naapurin täti =). Tähän aikaan ei uskalla muita kurkkijoita ehdottaakaan, menee muuten iteltäkin yöunet :xmas:

En. Ensinnäkään meillä ei ole verhot koskaan kiinni. Sälärit laitan illalla kiinni kun menen nukkumaan (pimentämään) ja avaan aamulla herättyäni. Ja toisekseen; mä olen niin häpeämätön ihminen, että jos ulkona minua joku tai jokin kiinnostaa, niin menen kyllä härskisti keskelle ikkunaa katsomaan. En siis kurki salaa.

Enkä kyllä juurikaan julkisestikaan. =)

En!Siis mua ärsyttää kun mies on sellanen että se aina töllää ulos kun auton tai mopon ääni kuuluu :kieh: Mä en tajua että sitä kiinnostaa kuka siä menee, kun ei se kuitenkaan niitä tunne :whistle: Tai sitten se kyselee multa että millanen auto meni...mistä mä voin tietää kun en kato, ei kiinnosta. :D

Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Minulla tässä olkkarinnurkassa kone, ikkunan vieressä.
Aina kun kuuluu autonääni tai jotain, niin johan pitää raottaa verhoa ja vilkaista. :/

Kuinhan kyylä olen sitten mummu-iässä kun nyt jo vaikuttaa melko huonolta... :ashamed: :D
Meillä ei ole verhoja... sälekaihtimet vaan...
Täällä jos kuulu auton ääni ni on toooosi harvinaista.Sit on kyl jotain tapahtunu.Tai sitte se tulee meille...

Ei täällä autoja liiku sen enempää ku muillakaa kulkuvälineillä ketään...ja meille ei kukaan tule kutsumatta kun ei edes kutsuttuna tule :attn:

Yhteistyössä