Kurkitteko verhonraosta?

• Viestiketjun aloittaja The titityy
  • Ensimmäinen viesti
bööö
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Minulla tässä olkkarinnurkassa kone, ikkunan vieressä.
Aina kun kuuluu autonääni tai jotain, niin johan pitää raottaa verhoa ja vilkaista. :/

Kuinhan kyylä olen sitten mummu-iässä kun nyt jo vaikuttaa melko huonolta... :ashamed: :D
Näitkö mut äsken sun ikkunan takana?

yäks
Tuli muuten mieleen tästä alotuksesta,kun aikoinaan asuttiin kihlatun kans ensiasunnossa,ja se oli vanha puutalo ja meillä oli siis huone yläkerrassa.vessoineen ja keittotiloineen-No anyweissi, se oli kyläpahanen ja eräs hihhuli-hullu (ei siis varsinainen hihhuli) ihastu muhun : // Sulhaseni oli armeijassa,ja eräänä aamuna herään 5 aikaan ja katson ikkunaan,niin tää hullu seisoo toljottamassa tikapuilla: ===Mä raivostuin totaalisesti ja taisinpa aika kohtaukset saada aina sen nähdessäni

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja napsahteleva:
Alkuperäinen kirjoittaja MaRLaSingeR:
Mitä turhia kurkkimaan. Tänään odotin ihan reilusti naapurin sohvalla kun tuli töistä kotiin.
olitko jo siinä vaiheessa tutkinut kaapit vai vasta sitten kun tuli itse kotiin?
et oo vissiin käynyt vielä youtubessa katsomassa MaRLaSingeR.in julkaisua? 30 min kooste kaapeista ja päiväkirjoista.

Mitä turhia kurkkimaan. Tänään odotin ihan reilusti naapurin sohvalla kun tuli töistä kotiin.
olitko jo siinä vaiheessa tutkinut kaapit vai vasta sitten kun tuli itse kotiin?

Siirryin kellarikomeroihin kun tulivat, siellä ne muhevimmat kätköt löytyy.
muistithan käydä tarkistamassa myös tietsikan sivuhistorian? se on muuten mielenkiintoista :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
et oo vissiin käynyt vielä youtubessa katsomassa MaRLaSingeR.in julkaisua? 30 min kooste kaapeista ja päiväkirjoista.

whaat. en ookkaan tiennyt moista!

Yhteistyössä