kurja olo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä teen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä teen

Vieras
tilanne on tämä:
ollaan mieheni kanssa oltu yli 3v yhdessä,ja kaksi lasta ja naimisissa ollaan (oltu)onnellisesti eiliseen saakka.kolme vuotta sitten seurustelumme alkuvaiheessa petin eli tanssin kahden miehen kanssa lähekkäin ja he kuulemma kopeloivat,itse en muista mutta mies näki tilanteen.siitä tapeltiin vuosien varrella parikin kertaa mutta sovittiin se ja on pyydelty anteeksi ja kaduttu.
nyt kävi niin että minä olin ekaa kertaa yksin kaverin kanssa baarissa ja illan päätteeksi näin erään yhteisen tuttumme joka oli oman naisensa takia surullinen,juttelimme ja lohduttelin,no minä siin'ä tyhmänä vein hänet säälitanssiin hitaille ja kuvittelin typerästi ettei tämä haittaa.siis koko homma jäi yhteen tanssiin ei mitään muuta.
no kaverinikin sielä tanssi mutta sanoi ettei aijo kertoa miehelleen koska suuttuu.no muutaman päivän päästä rohkaisin itseni ja kerroin miehelle..reaktio oli rajumpi kuin olin olettanut.mies ei kuunnellut sen pidemmälle eikä antanut selittää vaan huusi minulle että kyllä se on nähty kuinka sä muitten miesten kanssa tanssit..ja sitten lensin pihalle kuin leppäkeihäs ja miehen sormus tuli perässä.
kävelin 8km kaverin työ ja hän vei sitten kotiin ja vien lapset hoitoon ja menin takasin keskustelemaan,huudettiin minä itkin ja selitin monet kerrat mies halusi erota,ei halunnut,halusi...koko ilta meni siinä.kysyin että tämäkö on hinta rehellisyydestä ja hän vastasi että kyllä.olen kotiäitinä enkä omista itse mitään.
lopputulos oli sitten se ettei hän halua erota ja kun yritin sanoa että jos menisin vkl pois että hän saisi rauhassa ajatella niin se kääntyikin niinpäin että minä haluan eron.mutta syy tähän on se ettei hän kestä ajatusta siitä että minuun on joku toinen mies koskenut.kysyin että eikö haittaa se että hänen työkaverinsa ihastelee minua ja on sanonut että on katsellut minua sillä silmällä..ei kuulemma ota tosissaan kun se on sellainen pelle.minä itse taas varon olemasta sellaisten miesten kanssa tekemisissä joista huomaa että on kiinnostunut minusta.mutta tämä tanssikaveri ei todellakaan sitä ollut ja siksi se tuntui turvalliselta tanssimiselta kun kummallakaan ei ole tunteita toista kohtaan.sitten hän sanoi että pyysin itse,mutta olisi ymmärtänyt jos olisin mennyt kohtelijaisuuttani tanssimaan pyydettäessä..mutta silloinkin kyllä toinen mies koskee minuun.
olo on tällä hetkeelä saastainen ja likainen niinkuin olisin #&%£$!* lätkäjoukkueen kanssa.
kertokaa mitä ajattelette...
olen ihan poikki ja pitäisi yrittää olla lasten kanssa iloinen...

Siis tehän vain tanssitte! Uskomatonta miten miehesi reagoi tuollaseen! Mitäänhän ei tapahtunu! Kyllähän vieraat miehet sua koskettaa ruuhkassakin!

Yrittäkää jutella vielä asiasta ja miehesi tarvitsee hoitoa, koska on sairaan mustasukkainen!

Itsellä ei tulis mieleenkää viedä "säälitanssille" ketää.. En säälistä kyllä ala mihinkään toisen kanssa. Jos toisella on niin kauhian vaikeaa nii kyllä siihen pitää puheen riittää, ei tartte käydä lääppimään.

Itse olen seurustellu useamman vuoden jo, alkuun käytiin erikseenki baarilois mutt ei minua kiinnostanu sillonkaa käyä kenenkää kans sen läheisempiin tekemisiin, edes tanssimaan hitaita. Ne on varattu ihan miehelleni.

Nyt käydään baarissa yhdessä sillä kumpikaan ei niin nauttinut noista yksin vietetyistä baari-illoista. Yhdessä on kivempaa ja mukavempaa ja ne hitaatkin on niitä Oikeita hitaita ja hempeitä sen oman kanssa.

Ja tämä vain minun mielipiteeni.

Ensinnäkin jos itse pyysit,niin...varmasti tiesit miten miehesi reagoisi, miksi kerroit? Toiseksi miehesi taitaa olla sairaalloisen mustasukkainen kun ei ton vakavammasta ollut kyse. Kolmanneksi, tarvitsette ehkä ammattiapua parisuuhteenne selvittelyyn koska miehesihän rajoittaa sinun yksilönvapauttasi jos et saa edes tanssia. Kehoittaisinkin harkitsemaan pystytkö elämään tämän ihmisen kanssa tasa-arvoista elämää? Minä en pystynyt elämään alistettuna ja erosimme halustani. Joka tapauksessa tsemppiä ja toivon että asiat kääntyy hyvinpäin!!!

Yhteistyössä