Kurakäsineiden kesto??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joe80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Joe80

Jäsen
19.01.2007
606
0
16
Meillä on kahdet Rukka-kurakäsineet tuolla 1v7kk pojalla. Toiset vuorettomat, toiset vuorelliset. Molempia on käytetty ehkä noin kuukausi ja saumat ovat jo puhki! Ei tuon pojan leikit pihalla vielä niin rajuja ole, että siitä kai rikkoontuisivat. Hiekat olen huuhtonut vesihanan alla (ja huuhtoessa huomasin että vesi menee saumoista läpi). Hanskoja ei ole pidetty kuumassa, esim. lattialämmityksen päällä tai auringossa.. Onko ne vaan oikeasti noin huonoja??

Tämä on mun ainainen ihmetys. Meillä ei ole vielä mikään mennyt puhki. Ei housut tahi kurakäsineet. Onko teillä vain yhdet hanskat mitä käytetään aina?

Kyllä mulla vaan vaatteet menee hyväkuntoisina vielä myyntiinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Tämä on mun ainainen ihmetys. Meillä ei ole vielä mikään mennyt puhki. Ei housut tahi kurakäsineet. Onko teillä vain yhdet hanskat mitä käytetään aina?

Meillä taitaa olla pojalla kolmet kurarukkaset käytössä tällä hetkellä....eipä auta.

On yhdet vaan, en kyllä ymmärrä mitä apua siitä on vaikka niitä olisi kolmet. Pari päivää ja niissä on reikä :/

Rukat on tosi heikkoja, meillä on jokaisella mennyt rikki joko peukalon päästä tai sitten jostain kämmenen yläsaumasta. Ei ne muutkaan hirveitä kestä, mutta vähän kauemmin kuin rukat kuitenkin. Yhdet laitoin aikoinaan Rukalle takaisinkin ja sain uudet tilalle.

Mitä teidän lapset tekee ulkona? Tuo omani kyllä möyhii hiekkalaatikossa, tosin käyttää lapiota tai ajaa traktoreilla. Mutta miten voi saada hanskat hajalle parissa päivässä?

Poika tekee juuri noita mainitsemiasi asioita, mutta kai hän sitten on ihan erityisen "lahjakas" rikkomaan hanskojaan.....