kuppikoon suurennus?

  • Viestiketjun aloittaja lättä
  • Ensimmäinen viesti
lättä
Kirjoitan tähän osastoon, kun täällä näyttää pyörivän ihmisiä. Onko kellään kokemusta, kasvattaisko mitkään ehkäisypillerit siinä sivussa kuppikokoa? Itse en käytä nyt mitään pillereitä, mut oon harkinnut taas aloittavani, ja kun huhun oon kuullut että jotkut saattais kasvattaa, niin haluaisin toki niitä. Itsellä kokoa varmasti -AA tai vielä pienempi jos olis määritelty, eli ei juuri mitään. Onko tietoa kellään??
 
lättä
Lisättäköön vielä etten havittele mitään megakasvua, kaksi imetystä on takana, ja olin äärettömän tyytyväinen ulkonäkööni imetyksien aikana. Mutta niiden loputtua palasin taas takaisin tähän 'rinnattomaan' elämään. Plaah.
 
hei sulle, mä olen nyt syönyt yli 2 viikkoa yasmin merkkisiä pillereitä ja kuppikoon suurennusta ei ole tapahtunut. J a tuo kuppikoon mahdollinen suurentuminen pillereiden avulla johtuu siitä että elimistö turvottuu pillereillä. eli rinnat ei oikeasti kasva, siinä sitten turvottuu kyllä reidetkin ja peffa, noi yasminit on kyllä sellaisia pillereitä että ne ei turvota. Mutta jos haluat sellaisia jotka turvottaa niin kai ne tisutkin sitten suurenee, se turvotus ei ole kyllä kivaa. Siksi valitsin yasminit kun lääkäri sanoi että ei turvota ja oikeassa oli. =)
 
Miiru
Minäki haluun sellasia pillereitä jotka ees vähän kasvattais rintoja! :wave:
Jos jollaki on kokemusta ni tännepäin kans tietoa! Ei leikeltäväksi haluttais mennä mutta on ainainen alemmuuskompleksi näitten rintojen takia.. :ashamed:
 
Itselläni ei kokemusta, mutta tuttavani juuri mainosti, että pillerit olisivat hieman täydentäneet rintoja imetyksen jälkeen. Merkkiä en muista. Itselläni myös koko pieni a ja vaikka ei sillä pitäisi olla mitään merkitystä niin kyllä se vaan näin bikinikautta odotellessa harmittaa ja vaikuttaa itsetuntoon -varsinkin kun muuten on kyllä löysää vielä vauvan jäljiltä. Imetyksen aikana oli iso a ja kyllä siinäkin oli vaan eroa :/
 
mä antaisin mitä vain että saisin pienet rinnat.
miehellekkin nauroin että muut haluavat suurennuttaa rintansa ja mie voisin omani vaikka leikkauttaa pois :ashamed:
harmi etten ole perinyt sukumme pienirintaisuutta :(
anteeksi tämä kommenttini tähän osastoon kun et tätä edes kysynyt.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 16:22 Vieras kirjoitti:
Mulla on E90 liivikoko, haluaisin todellakin palata takaisin dd kuppiin, rinnat ei pienentynyt yhtään vaikka laihdutin 15 kg. Noh mies ainakin tykkää :D
Mullakin kuppikoko E/F 90 ja todellakin riittäis joku C-kuppi. Niska ja hartiat jo vuosia olleet jumissa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 16:29 Scarlett-79 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 16:22 Vieras kirjoitti:
Mulla on E90 liivikoko, haluaisin todellakin palata takaisin dd kuppiin, rinnat ei pienentynyt yhtään vaikka laihdutin 15 kg. Noh mies ainakin tykkää :D
Mullakin kuppikoko E/F 90 ja todellakin riittäis joku C-kuppi. Niska ja hartiat jo vuosia olleet jumissa.
Ei mulla kyllä mtn selkä ja niska kipuja ole, tämä koko jo ollut 4 v
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 16:31 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 16:29 Scarlett-79 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 16:22 Vieras kirjoitti:
Mulla on E90 liivikoko, haluaisin todellakin palata takaisin dd kuppiin, rinnat ei pienentynyt yhtään vaikka laihdutin 15 kg. Noh mies ainakin tykkää :D
Mullakin kuppikoko E/F 90 ja todellakin riittäis joku C-kuppi. Niska ja hartiat jo vuosia olleet jumissa.
Ei mulla kyllä mtn selkä ja niska kipuja ole, tämä koko jo ollut 4 v
No mulla kuitenkin on. Isot rinnat olleet jo vuosia. Toivottavasti laihdutus pienentäis rintoja edes vähän.
 
lättä
Kiittelen ihmisiä kommenteista, pari merkkivinkkiä sain, niillä lähden kokeilemaan. Pakko vielä selvennykseksi laittaa, etten todellakaan ole kade E kuppisille, itselleni riittäisi se A kuppikin oikein loistavasti, eli toiveissa ei ole isot rinnat vaan rinnat yleensäkin. Pienirintaiset tämän käsittää, sen tiedän :)
Mut niinhän se on että se mitä on itsellä, ei koskaan ole omasta mielestä hyvä.
 
yanskuli
Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:
ihan totta on. ekat oli femoden merkkisiä ja toiset on harmonet merkkisiä. noissa femoden merkkisissä on enemmän hormoneja kun muissa pillereissä, kuulemma. :)


Virheellistä tietoa, kuulemma perustella siis.

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=far00368

"Femoden on ns. vakioannoksinen, niukkahormoninen ehkäisytabletti. Sen jokainen tabletti sisältää saman verran kahta hormonia. Näistä toinen on synteettinen keltarauhashormoni (gestodeeni) ja toinen on synteettinen estrogeeni (etinyyliestradioli). Nämä valmisteet estävät munasolun irtoamisen, mikä vaikutus välittyy aivolisäkkeen kautta munasarjoihin. Myös kohdunkaulan lima muuttuu siittiöitä huonosti läpäiseväksi."
 
yanskuli
Niin. Useinmiten e-pillerit aloitetaan nuorena, alle 20-vuotiaana, jolloin rinnat vielä kasvavat ja kehittyvät (rinnathan tunnetusti kasvavat vielä 22 ikävuoteen asti..). Eli e-pillerit eivät sinänsä kasvata rintoja, saattavat vain kiihdyttää normaalia kasvua (geneettistä), joka tapahtuisi muutenkin, mutta hitaammin!! E-pillerit kuitenkin sisältävät hormoneja, jotka kiihdyttävät tätä tapahtumaa, sehän on selvä.
 

Yhteistyössä