kuppikoon suurennus?

  • Viestiketjun aloittaja lättä
  • Ensimmäinen viesti
yanskuli
Niin. Useinmiten e-pillerit aloitetaan nuorena, alle 20-vuotiaana, jolloin rinnat vielä kasvavat ja kehittyvät (rinnathan tunnetusti kasvavat vielä 22 ikävuoteen asti..). Eli e-pillerit eivät sinänsä kasvata rintoja, saattavat vain kiihdyttää normaalia kasvua (geneettistä), joka tapahtuisi muutenkin, mutta hitaammin!! E-pillerit kuitenkin sisältävät hormoneja, jotka kiihdyttävät tätä tapahtumaa, sehän on selvä.
 
yanskuli
Niin. Useinmiten e-pillerit aloitetaan nuorena, alle 20-vuotiaana, jolloin rinnat vielä kasvavat ja kehittyvät (rinnathan tunnetusti kasvavat vielä 22 ikävuoteen asti..). Eli e-pillerit eivät sinänsä kasvata rintoja, saattavat vain kiihdyttää normaalia kasvua (geneettistä), joka tapahtuisi muutenkin, mutta hitaammin!! E-pillerit kuitenkin sisältävät hormoneja, jotka kiihdyttävät tätä tapahtumaa, sehän on selvä.
 
minävaan
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Joidenkin rinnat ovat kasvaneet Diane Nova merkkisillä pillereillä. Itselläni niillä ei ollut suurempaa vaikutusta
Moi,
Aloitin e-pilleri-urani trifemodenilla, sittemmin lienen kokeillut lähes kaikkia merkkejä mutta oma 0-kuppikokoni (todellakin, aa-kokokin oli liian iso) ei siitä kyllä muuksi muuttunut.. Minulla rinnattomuus todella vaikutti itsetuntooni niin paljon että olin vielä parikymppisenä kahden vaiheilla, joko mennä ottamaan implantit tai lopettaa kärsimykseni kokonaan :(. Kyllä nyky-yhteiskunnassa on mahdottoman vaikeaa elellä tissittömänä naisena,ongelmaa ei sovi vähätellä laisinkaan. Keskusteiluissa on ollut puhetta procurves-luontaistuotteesta, onko jollain siitä kokemusta? Itse haluaisin vielä naisellisempaa pehmeyttä tuohon omaan hyvin maltilliseen rintavarustukseeni, ja harkitsen kyseisen tuotteen kokeilua..
 
spontaani
N. 2 kuukautta sitten päätin kokeilla Procurves tuotetta. Söin pillereitä säännöllisesti, mutta _mitään_ tulosta ei ole tullut. Olen tullut päätökseen, että tuote on huijausta, mutta enpä mitään tuloksia odotellutkaan. Olen spontaani, haluan vain kokeilla kaikkea. Toivottavasti harkitset pariin kertaan, ennen kuin tuotetta kokeilet.
 
Tipuka
Minäkin käytän yasminia.kerran vaihdoin noihin femodeneihin ja yhtäkkiä menkat muuttuivat niukiksi ja paljon kivuliaammaksi.Eivät sopineet ainakaan minulle. Tuosta rintojen suurennuksesta sen verran et itse en ole kovin itsevarma omieni kanssa,minulla on kyllä ihan normaali rinnat b75,mutta toinen rinta on pienempi ja tuntuu inhottavalta kun liivit tukevat vain toispuoleisesti :( olen miettinyt noita pilleri ja voide hömppiä,mutta mistä voin tietää että ne oikeasti auttavat? haluaisin että molemmat rinnat olisivat saman kokoisia..
 
minäminäää
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hei sulle, mä olen nyt syönyt yli 2 viikkoa yasmin merkkisiä pillereitä ja kuppikoon suurennusta ei ole tapahtunut. J a tuo kuppikoon mahdollinen suurentuminen pillereiden avulla johtuu siitä että elimistö turvottuu pillereillä. eli rinnat ei oikeasti kasva, siinä sitten turvottuu kyllä reidetkin ja peffa, noi yasminit on kyllä sellaisia pillereitä että ne ei turvota. Mutta jos haluat sellaisia jotka turvottaa niin kai ne tisutkin sitten suurenee, se turvotus ei ole kyllä kivaa. Siksi valitsin yasminit kun lääkäri sanoi että ei turvota ja oikeassa oli. =)
Toi vajaa 3vk on kyl lyhyt aika,ei siinä vielä mitään eroja huomaa. Muutama kaverini käyttää kyseistä Yasminia, yksi heistä on nyt jo n. puoli vuotta käytellyt ja pakko sanoa, että hän on turvonnut aivan perkeleesti. Rinnat mukaan lukien. Hän oli ennen todella hoikka ja pienirintainen, nyt kaikki huomaavat eron hänessä ja hänestä tuntuu välillä pahalta kun joka suunnasta tulee kommentteja, milloin painosta, milloin rinnoista.

ja vielä otsikkooni liittyen, diane nova on tarkoitettu finneihin ja siten siis hillitsee hormoneja. se ei ainakaan ole turvottanut minua missään muodossa, käyttöä 2 vuotta takana
 
Alkuperäinen kirjoittaja minäminäää:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hei sulle, mä olen nyt syönyt yli 2 viikkoa yasmin merkkisiä pillereitä ja kuppikoon suurennusta ei ole tapahtunut. J a tuo kuppikoon mahdollinen suurentuminen pillereiden avulla johtuu siitä että elimistö turvottuu pillereillä. eli rinnat ei oikeasti kasva, siinä sitten turvottuu kyllä reidetkin ja peffa, noi yasminit on kyllä sellaisia pillereitä että ne ei turvota. Mutta jos haluat sellaisia jotka turvottaa niin kai ne tisutkin sitten suurenee, se turvotus ei ole kyllä kivaa. Siksi valitsin yasminit kun lääkäri sanoi että ei turvota ja oikeassa oli. =)
Toi vajaa 3vk on kyl lyhyt aika,ei siinä vielä mitään eroja huomaa. Muutama kaverini käyttää kyseistä Yasminia, yksi heistä on nyt jo n. puoli vuotta käytellyt ja pakko sanoa, että hän on turvonnut aivan perkeleesti. Rinnat mukaan lukien. Hän oli ennen todella hoikka ja pienirintainen, nyt kaikki huomaavat eron hänessä ja hänestä tuntuu välillä pahalta kun joka suunnasta tulee kommentteja, milloin painosta, milloin rinnoista.

ja vielä otsikkooni liittyen, diane nova on tarkoitettu finneihin ja siten siis hillitsee hormoneja. se ei ainakaan ole turvottanut minua missään muodossa, käyttöä 2 vuotta takana
Yksi on turvonnut mutta muut ei? Miten tiedät että liittyy pillereihin? Kyllähän tuota ihmiset tuuppaa lihomaan ja turpoamaan ilman niitäkin :whistle: .

Itse käytin vuosia sitten useitakin pillerimerkkejä, viimeisimmät niistä oli nuo Yasminit ja vaikka ne eivät mitenkään oireettomat olleet nekään, olivat ne huomattavasti paremmat kuin pari aiempaa merkkiä.

Tännepäin kelpaisi myös se rintojen pienentyminen, että en kyllä osaa suositella mitään merkkejä ketjun alkuperäiseen tarkoitukseen.
 
kokemusta löytyy
Femoden merkkisissä e-pillereissä todellakin on enemmän hormooneja. 'Vaikuttavat' siis rintojen kasvuun. (Ainakin omalta osaltani seuraukset näkyivät nuorempana.)
 
Osallistuja
Itse oon kans todella pienirintainen, johtunee muutenkin pienestä koosta (157cm ja 43kg). Söin muutaman kuukauden Yasmin pillereitä ja kummasti alko tissit turpoamaan vaikka muu roppa pysy samankokosena! Painoa ei tullut lisää. Piti sivuvaikutusten takia lopettaa pillereiden syönti mutta ajattelin hommata uudestaan, onhan se parempi että ne edes pillereiden takia suurenee kuin se että ei oo tissejä ollenkaan... ;) Itellä kans käyny mielessä se rintalihasten reenaus, kyllähän se ryhdin paraneminen auttaa asiaa (miten rintansa "esittää"), ja ei silti kiinnosta tissien takia alkaa lihottaa, kun sitä rasvaa tulee sitte muuallekki ku tisseihin..
 
"Lili"
Eikö pillerit yleensä lihota muutenki eli ei kohdennu pelkästään rintoihin se suureneminen? Itsellä vois 75 B kuppia vähän suurentaa. Ennen raskauksia ja imetyksiä oli komiat rinnat, mutta siinähän ne kolmen raskauden + imetysten jälkeen pienentyivät. Nyt olis kiva saada täytettä lisää, mutta en halua muuten lihoa. Siksi tuo e-pillereillä rintojen kasvattaminen hieman epäilyttää. Kiinnostaa kyllä, mutta kokeilisko vai ei...
 

Yhteistyössä