Kuppikoko 85E.. joko on liioittelua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Ihan siis luomut ja pyöreätkin, ei navassa riippuvat läpyskät. Pitäiskö näitä jo hävetä, vai vieläkö mennään hyvänmaun rajoissa? Mietin vaan kun oon laihtunut ja jumpannut, ja jotenkin rinnat on korostuneet entisestään nyt hoikkaa kroppaa vasten..

[QUOTE="vieras";24420799]Jos oot hoikka niin miten ympärysmitta on silti 85? Siis että onko sulla ihan oikean kokoiset liivit?[/QUOTE]

Meinasin just samaa sanoa... Mäkin kohtuullisen pyöreä mutta pieni ympärysmitta takaa kunnon istuvuuden.

Itselläni 65E, ja muut mitat 165cm 52kg... Kannattaa mennä kunnon liiviliikkeeseen ja tarkistuttaa tuo ympärys! Kuulemma suurin osa naisista käyttää liivejä joissa väärä ympärysmitta.

[QUOTE="vieras";24420835]No joillakin voi olla silti se 85, vaikka olisivatkin hoikkia. Itselläni on 75E ja pakko kantaa ylpeenä, kun ei niitä tähän hätään pienemmiksikään saa.[/QUOTE]

No kyllä todella harvalla hoikalla on 85 ympärysmitta, monet saattaa käyttää sitä kokoa kun eivät tiedä miten liivit pitää kunnolla istua.

Jos oot oikeasti hoikka, kokeilepa vaikka kokoa 80F / 75G seuraavaksi. Tai mene oikeaan liivikauppaan ja pyydä myyjää auttamaan koon löytämisessä.

Noin mun pitäis tehdä, aiemmin mulla oli jopa90 ympäryksellä varustettuja liivejä (niissä oli isoimmat kuppikoot) koska vastaavasti 80 tai 85 kuppikoko oli auttamattomasti liian pieni. Mä luulen, että tuo 80F vois olla istuvampi kuin tää nykyinen, mutta en ole liivikaupoissa tajunnut mennä käymään vaan oon yrittänyt ostaa liivit taviskaupoista.

Ihan siis luomut ja pyöreätkin, ei navassa riippuvat läpyskät. Pitäiskö näitä jo hävetä, vai vieläkö mennään hyvänmaun rajoissa? Mietin vaan kun oon laihtunut ja jumpannut, ja jotenkin rinnat on korostuneet entisestään nyt hoikkaa kroppaa vasten..

Mulla samankokoiset, eikä ole kyllä tullut mieleenkään, että pitäisi hävetä.

Mulla samankokoiset, eikä ole kyllä tullut mieleenkään, että pitäisi hävetä.

Niin. Jotenkaan en aiemmin oo tullut ajatelleeksi koko asiaa, oon tosiaan ostanut liian pieniä liivejä ja muutenkin jokapaikan pyöreys on häivyttänyt rintojen kokoa. Mutta nyt on tilanne muuttunut hiukan toisenlaiseksi ja rinnat jotenkin tulleet enemmän esille. Mä en ole tottunut tähän :D

Mullakin on kroonisesti niskahartiavaivaa mutta fyssari on kyllä sanonut että hyvillä liiveillä ei pitäis tulla ongelmaa.

Suosittelen isorintaisille Changea ja sieltä myyjältä apua oikean koon löytämiseksi! Mäkin käytin aiemmin koko 85DD kun normaalikaupoissa ei ollut isompaa saatavilla usein, nykyään se ei tosin edes mahtuis...

Changesta saa alesta rintsikoita ihan samaan hintaan kuin esim lindexiltä kai kapp ahlista!

Mullakin on kroonisesti niskahartiavaivaa mutta fyssari on kyllä sanonut että hyvillä liiveillä ei pitäis tulla ongelmaa.

Suosittelen isorintaisille Changea ja sieltä myyjältä apua oikean koon löytämiseksi! Mäkin käytin aiemmin koko 85DD kun normaalikaupoissa ei ollut isompaa saatavilla usein, nykyään se ei tosin edes mahtuis...

Changesta saa alesta rintsikoita ihan samaan hintaan kuin esim lindexiltä kai kapp ahlista!

Mä kävin Changessa eikä siel kyl saanut apua ollenkaan... Myyjää ei edes näkynyt ensimmäiseen 10 minuuttiin minkä kaupassa vietin, toivoi kai että olisin haihtunut pois :D

Oli kai huono päivä hällä, mut valitsen kuitenkin jonkun toisen liikkeen seuraavalla kerralla kun raahaudun taas etsimään sitä oikeaa kokoani...

Mulla on 85G eikä todellakaan ole kiva. Ylipainoa mulla toki on, mutta kyllä rinnat silti näkyy ja hyvin. Olisi kiva kun miehet katsoisi silmiin puhuessaan eikä tisseihin.

Jos olet pk-seudulta, niin suosittelen vierailua Wiipurin Erikoiskorsettiliikkeeseen Arkadiankadulla. Siellä laitetaan kyllä hedelmät oikean kokoisiin koreihin vankalla ammattitaidolla ja halvemmalla kuin esim. Stokkalla. Veikkaan, että apua tulee myös hartioiden jomotukseen.

Yhteistyössä