M
mila
Vieras
Moi!
Olemme miehemme kanssa ajatelleet ettei lapsille tulisi kauhean pitkä ikäero ja tässä välillä käyttäisimme ehkäisynä kumeja. Mitään hormoneja en aio enää naamaani lappaa sillä mun kropalla kesti vuoden toipua pillereistä eli tätä vauvaa ""tehtiin"" pitkään ja hartaasti. Nyt toi kuparikierukka on kuitenkin ruvennu mietityttään. Miten kauan teillä kuparikierukkaa käyttäneillä on menny kierukan poiston jälkeen ennen kun on tärpänny?
Olemme miehemme kanssa ajatelleet ettei lapsille tulisi kauhean pitkä ikäero ja tässä välillä käyttäisimme ehkäisynä kumeja. Mitään hormoneja en aio enää naamaani lappaa sillä mun kropalla kesti vuoden toipua pillereistä eli tätä vauvaa ""tehtiin"" pitkään ja hartaasti. Nyt toi kuparikierukka on kuitenkin ruvennu mietityttään. Miten kauan teillä kuparikierukkaa käyttäneillä on menny kierukan poiston jälkeen ennen kun on tärpänny?