B
bleeding
Vieras
Onko normaalia? Oli tänään siis jälkitarkastus, ja panivat mulle kuparikierukan, nyt vuodan kovasti ja tulee sellasii hyytymiä myös. Kuuluuko asiaan vai pitääkö huolestua? Lääkäri sanoi vaan, et nyt tulee hiukan verta, ku otin ton instrumentin pois. Ajattelin, et silleen, ku aina gynen jälkeen antavat sen rätin sinne housuihin, jos tulee pari tippaa, mut nyt tulee ku kovemmissakin menkoissa. Mites muilla, joille kierukka laitettu??