Kuparikierukan laiton jälkeinen vuoto

Elikkäs miten kauan teillä on vuoto jatkunut? Itsellä on vuotoa ollut nyt 3 viikkoa ja hermot meinaa mennä! Asia ei sinällään minua haittaisi mutta kun vuotaa niin pirusti! Välillä pytylle istuessakin kuuluu lorinaa kun tulee niin paljon verta :(
 
mm
Joskus kouluaikana tein harjoittelua naistentautien polilla, jossa noita laitettiin. Muistaakseni siellä opastettiin, että vuotoa saattaa tulla reilu kuukaudenkin verran ja että muutenkin vuodot muuttuvat runsaammiksi.
 
ei hormonaalista
Mulle laitetaan sama kierukka ensi viikolla ja olen itse ollut uskossa että menkat runsastuu joillakin. Onko sulla siis menkat nyt pitkittyneet vai jotain muuta tiputteluvuotoa?
 
Kun pääsiskin rynkytteleen :LOL:
Siis, mulle laitettiin kierukka 19.7 jonka jälkeen oli vuotoa 6pv, muutaman päivän väli ja vuoto jatkui. Välillä vuoto näyttää siltä kuin se meinaisi loppua, mutta sit taas seuraavalla vessareissulla huomaa sen runsastuneen uudestaan. Ja ota tästä nyt selvää että pitäiskö näiden olla menkat vai vaan jotain muuta vuotoo :whistle:
 
hermian haamu
Kuulostaa hurjalta! :O
Mulla itellä on menossa kolmas kuparikierukka ja mulla ei oo kertaakaan ollut tommoisia vuotoja.
Ekalla kerralla tais olla jonkin verran vuotoa. Ja pari päivää taisin käyttää sidettä/pikkuhousunsuojaa (siitä on jo sen verran aikaa etten enää muista)
Toisella kerralla tais tulla pieni liraus heti laiton jälkeen ja nyt kolmannella kerralla ei mitään.

jos sulla on mahdollisuus, niin kävisin kyllä tarkistuttamassa onko kierukka kunnolla paikoillaan.
 
Mulla ei kyllä tullut ylimääräisiä vuotoja. Muutoman päivän tuli tuhrua. menkat kyllä tuli runsaammiksi, mutta sekin on tasaantunut nyt jo (laitettiin viime joulukuussa).

Mä kyllä menisin näyttämään lääkärille tai edes kysymään onko tuo nyt kuitenkaan ihan normaalia, aika hurjalle tuo vuoto kuulostaa.
 

Yhteistyössä